Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Recent a fost aprobata de catre Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) infiintarea Institutului de Studii Financiare, prin fuziunea Institutului de Management in Asigurari cu Institutul de Asigurarii, precum si statutul institutului.
Noua institutie are ca sarcina realizarea de studii si cercetari in domeniul financiar, elaborarea de propuneri legislative, norme tehnice si principii profesionale pentru pietele financiare, se arata intr-un comunicat al ASF, citat de Mediafax.
De asemenea, se mentioneaza ca Institul de Studii Financiare are in programul activitatilor si urmatoarele: organizarea de cursuri de pregatire, perfectionarea si specializarea persoanelor care lucreaza in domeniul financiar, precum si derularea unor programe de informare.
Potrivit sursei, membrii Consiliului au dezbatut si aprobat Raportul Anual al ASF pentru anul trecut, document care include principalele repere ale activitatii institutiei din anul precedent, situatiile financiare si raportul de audit.
Se mentioneaza ca raportul anual va fi prezentat Parlamentului si ulterior va fi afisat public pe site-ul autoritatii.

Cartea Verde a Contabilitatii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025

Manual de politici contabile - Stick USB
"In cadrul sedintei a fost aprobata numirea unor persoane in pozitii de conducere (director executiv, membru al consiliului de administratie), precum si a altor persoane semnificative in cadrul unor societati de asigurare si societati de administrare a fondurilor de pensii, fiind validate si modificari ale actelor constitutive a doua societati de asigurare si brokeri, ca urmare a majorarii capitalului social", informeaza comunicatul citat de sursa amintita mai sus.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
INSTITUTUL DE STUDII FINANCIARE si-a inceput activitateaArticole similare
Situatii financiare sunt supuse auditului. Categorii de entitati si obligatii privind depunerea situatiilor financiareFirme platitoare de impozit pe profit. Poate fi depus bilantul pentru anul 2021 si inainte de 31.05.2022?MFP: Principalele aspecte privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale (Ordin nr. 3781/2019)Actualizare Q&A cu privire la obtinerea ajutorului pentru HoReCa. Conteaza ordinea atunci cand se vor face platile?Ce obligatii aveti de indeplinit pana la 2 mai 2017?Ultimele articole
Situatii financiare anuale: Termenul limita pentru depunerea formularelor este data de 30 mai 2023Firmele pot incepe sa depuna situatiile financiare pentru 2022. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent in 25 ianuarieProcedura de implementare a schemei de ajutor pentru HoReCa. Masura se deruleaza pana la 31 decembrie 2021Consolidarea situatiilor financiare in Romania. Inregistrari contabile. Studiu de cazModificarea paragrafului din RAPORTUL DE AUDIT privind raportul administratoruluiArticole similare
Codul fiscal 2008 Cpitolul I Sectiunea 7. Scutiri la plata accizelor - art. 199-201Noutati Legislatie Fiscala 06 - 10 iulie 2009 Monitorul OficialBIZ UP. Dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii si formare antreprenorialaNoutati legislatie fiscala 5 - 9 octombrie 2009 - Monitorul OficialCadouri de Paste in 2025. Platiti CAS, CASS si impozit pe venit pentru aceste cheltuieli?Ultimele articole
Alocatiile de stat pentru copii cresc de la 1 ianuarie 2025!ONRC scoate la concurs 182 de posturi. Ce conditii trebuie sa indeplineasca candidatiiScutiri la impozitul pe venit in domenul IT. Vezi cele 7 conditii cumulative necesareANOFM: 100 programe de formare profesionala vor incepe in septembrie 2024Programul Start-Up Nation, aprobat de Guvern si in 2024. Finantarile ajung la 250.000 leiArticole similare
Procedura de acordare a facilitatilor fiscale in domeniul constructiilor a fost aprobata prin Ordinul 1528/2022SITUATIILE FINANCIARE pentru anul 2020 se depun pana pe 4 mai 2021Cartea Verde a Contabilitatii - solutii legislative complete pentru 2016Reevaluarea imobilizarilor corporale. Vezi procedura corecta!Legislatie: Modificarea si completarea Normelor metodologice privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale ale institutiilor publice, precum si a unor raportari financiare lunareUltimele articole
Sponsorizare ONG. 3 studii de caz utile contribuabililorSituatii financiare anuale. Modificari importante aduse prin OUG 138/2024Legi contabilitate. Principalele modificari aduse Legii contabilitatii 82/1991 prin OUG 138/2024Trecere la impozit pe profit in 2025. Pana cand se depune D700 si cum se completeaza formularulMicrointreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"