Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Recent a fost aprobata de catre Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) infiintarea Institutului de Studii Financiare, prin fuziunea Institutului de Management in Asigurari cu Institutul de Asigurarii, precum si statutul institutului.
Noua institutie are ca sarcina realizarea de studii si cercetari in domeniul financiar, elaborarea de propuneri legislative, norme tehnice si principii profesionale pentru pietele financiare, se arata intr-un comunicat al ASF, citat de Mediafax.
De asemenea, se mentioneaza ca Institul de Studii Financiare are in programul activitatilor si urmatoarele: organizarea de cursuri de pregatire, perfectionarea si specializarea persoanelor care lucreaza in domeniul financiar, precum si derularea unor programe de informare.
Potrivit sursei, membrii Consiliului au dezbatut si aprobat Raportul Anual al ASF pentru anul trecut, document care include principalele repere ale activitatii institutiei din anul precedent, situatiile financiare si raportul de audit.
Se mentioneaza ca raportul anual va fi prezentat Parlamentului si ulterior va fi afisat public pe site-ul autoritatii.
Achizitii de servicii din afara Romaniei Regim fiscal-contabil
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile
SAF-T Ghid de raportare corecta
"In cadrul sedintei a fost aprobata numirea unor persoane in pozitii de conducere (director executiv, membru al consiliului de administratie), precum si a altor persoane semnificative in cadrul unor societati de asigurare si societati de administrare a fondurilor de pensii, fiind validate si modificari ale actelor constitutive a doua societati de asigurare si brokeri, ca urmare a majorarii capitalului social", informeaza comunicatul citat de sursa amintita mai sus.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
INSTITUTUL DE STUDII FINANCIARE si-a inceput activitateaArticole similare
Situatii financiare anuale: Termenul limita pentru depunerea formularelor este data de 30 mai 2023Procedura de implementare a schemei de ajutor pentru HoReCa. Masura se deruleaza pana la 31 decembrie 2021Situatii financiare sunt supuse auditului. Categorii de entitati si obligatii privind depunerea situatiilor financiareSituatii financiare 31 decembrie 2011: exercitiul financiar coincide cu anul calendaristicCe obligatii aveti de indeplinit pana la 2 mai 2017?Ultimele articole
Firmele pot incepe sa depuna situatiile financiare pentru 2022. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent in 25 ianuarieFirme platitoare de impozit pe profit. Poate fi depus bilantul pentru anul 2021 si inainte de 31.05.2022?Actualizare Q&A cu privire la obtinerea ajutorului pentru HoReCa. Conteaza ordinea atunci cand se vor face platile?Consolidarea situatiilor financiare in Romania. Inregistrari contabile. Studiu de cazMFP: Principalele aspecte privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale (Ordin nr. 3781/2019)Articole similare
Guvernul prelungeste mai multe masuri pana la 30 iunie 2021. Printre acestea amintim 50% din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 leiLista propusa a ajutoarelor de la stat pentru firme in 2018. Schimbari MAJORE la Start-Up NationANOFM: Peste 1.500 de locuri disponibile la CURSURIle de formare in luna februarieIn 2012 se incheie programul de dezvoltare a incubatoarelor de afaceriControale ITM pentru agentii de munca temporara! S-au verificat activitatile de contractare a personalului- cod CAEN 7820Ultimele articole
Alocatiile de stat pentru copii cresc de la 1 ianuarie 2025!ONRC scoate la concurs 182 de posturi. Ce conditii trebuie sa indeplineasca candidatiiScutiri la impozitul pe venit in domenul IT. Vezi cele 7 conditii cumulative necesareANOFM: 100 programe de formare profesionala vor incepe in septembrie 2024Programul Start-Up Nation, aprobat de Guvern si in 2024. Finantarile ajung la 250.000 leiArticole similare
Declaratia informativa nerezidenti. Sume facturate in 2015 si platite in 2016. Cum completam?Achizitii combustibil si taxe de drum UE. Cum procedam cand nu se mai recupereaza o parte din TVA?Situatii financiare. Microintreprinderile care NU depun la timp bilantul devin platitoare de impozit pe profit?Cheltuieli servicii avocat pentru reprezentare in instanta. Ce tratament contabil si fiscal se aplica?Impozitul pe dividende in 2017. Aspecte importante privind plataUltimele articole
Trecere la impozit pe profit in 2025. Pana cand se depune D700 si cum se completeaza formularulMicrointreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024Cum se face trecerea de la TVA trimestrial la TVA lunar in 2025In ce conditii poti trece de la impozit pe profit la impozit micro in 2025Repartizare dividende catre persoane fizice. Poate fi depasit, pe o luna, plafonul de 10.000 lei?Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"