Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Va informam ca a fost prelungit printr-un nou ordin termenul privind efectuarea unor verificari cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale.
Astfel, in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 119/4.03.2013, a fost publicat Ordinul viceprim-ministrului, ministrului Finantelor Publice nr. 277/2013 pentru modificarea si completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrului Finantelor Publice nr. 241 privind imputernicirea personalului directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti in vederea efectuarii unor verificari cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale.
Potrivit actului normativ mentionat mai sus, se prelungeste termenul pana la care personalul directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti poate sa efectueze verificari cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale, respectiv pana vineri, 15 martie 2013.
Totodata, in cadrul acestor verificari, se va urmari si respectarea prevederilor art. 14 din Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare, in ceea ce priveste existenta prevederilor bugetare si a surselor de finantare la momentul angajarii cheltuielilor.
O alta modificare vizeaza prelungirea termenului pana la care "Situatia centralizata privind rezultatele verificarilor efectuate cu privire la arieratele si platile restante inregistrate de unitatile/subdiviziunile administrativ-teritoriale" se transmite la Ministerul Finantelor Publice - Directia generala de sinteza a politicilor bugetare, respectiv pana miercuri, 20 martie 2013, inclusiv.
SAF-T Ghid de raportare corecta
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Balanta de verificare de la A la Z Analize corelatii studii de caz
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Documentar fiscal: Ce stabileste HG nr. 101 din 2012 privind organizarea inspectiei economico-financiareBanca Mondiala propune reorganizarea ANAF. Fiscul se executaDatoriile statului la nivel local, mai mari cu 24 milioane de lei in doar o luna!Infiintarea controlului financiar potrivit HG nr. 101 publicata in Monitorul OficialGuvernul incaseaza din TVA \"datorita colectarii\", dar pierde venituri din impozit pe profit si venitUltimele articole
ANAF: Incasarile prin plata voluntara in primele 8 luni ale lui 2023 sunt de peste 95%Valoarea ARIERATElor nerecuperabile din TVA a ajuns la 7,1 miliarde de leiANAF continua publicarea listelor persoanelor cu restante fiscale: micii contribuabiliProcedura folosita de ANAF la publicarea debitorilor care inregistreaza obligatii fiscale restanteOPANAF 1164/2016 actualizeaza plafoanele pentru lista datornicilor intocmita de ANAFArticole similare
Nou! Procedura repartizarii sumelor defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetelor localeDatoriile statului la nivel local, mai mari cu 24 milioane de lei in doar o luna!Controlul preventiv si platile restante. Noile prevederi MFP!Ordin publicat de ANAF privind platile restanteDeblocarea financiara a unitatilor administrativ-teritoriale. Procedura 2013Ultimele articole
Institutiile publice pot solicita compensarea obligatiilor restante pana la 31 octombrieNou proiect pentru intarirea disciplinei financiare. Reguli noi pentru operatorii economici!Noutati fiscale: Achitarea obligatiilor de plata restanteDocumentar fiscal: Procedura de declarare a situatiei de criza financiaraMFP estimeaza ca 13 comune ar fi in stare de insolventaArticole similare
Livrare intracomunitara cu transport asigurat de client. Regim TVAZoom fiscal: Conventiile de dubla impunereTVA respins la rambursare. Cum intocmim monografia contabila?Transport extracomunitar de marfa pentru un client din Romania. Justificarea scutirii de TVAInvestitii efectuate asupra unui drum de acces. Ce tratament contabil aplicam?Ultimele articole
Facturile simplificate B2B si B2C trebuie transmise in E-Factura din 2025. Care sunt exceptiileE-Factura in 2025: 5 modificari importante aduse de FinanteModificari IMPORTANTE aduse impozitului pe profit, suplimentar si pe veniturile microSituatii financiare interimare. In cazul unor erori pot fi rectificate?Ce trebuie sa stie firmele despre sanatatea si securitatea zilierilor cu care lucreazaAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"