Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Va reamintim ca Ordinul ANAF nr. 205/2012 este un ordin comun al Ministerului Justitiei si ANAF si este a treia modificare din anul acesta in domeniul eliberarii documentului, necesar la inmatricularea unei societati comerciale sau la schimbarea sediului societatii.
Ordinul reglementeaza formatul electronic al adeverintei prin care se inregistreaza documentulde detinere legala a unui spatiu ce poate fi utilizat ca sediu social, precum si formatul "Certificat pentru spatiu cu destinatie de sediu social", documente eliberate de ANAF, ca urmare a solicitarii Registrului Comertului.
Ordinul reglementeaza transmiterea electronica, inclusiv adresele de corespondenta, intre cele doua institutii, a cererilor si documentatiei.
Ordinul pastreaza termenele anterioare de eliberare de catre ANAF a documentelor astfel:
a) solicitarile transmise de Registrul Comertului in prima parte a zilei vor fi solutionate de ANAF in aceeasi zi in ultima parte a programului de lucru;
b) solicitarile transmise de Registrul Comertului in a doua jumatate a zilei vor fi solutionate de ANAF in prima jumatate a zilei urmatoare.

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete

TVA 2025 Noile cote si efectele in practica
Sintetic, procedura se va desfasura astfel: O persoana ce doreste sa inmatriculeze o societate comerciala se va prezenta la Registrul Comertului si cu documente ce atesta existenta si dreptul de utilizare a unui spatiu. Se completeaza o cerere, iar Registrul Comertului trimite electronic documentatia la ANAF. Tot electronic ANAF transmite fie refuzul eliberarii documentului, fie certificatul ce atesta spatiul cu destinatia sediu social.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Norme actuale privind adeverinta existenta spatiu destinat sediului socialArticole similare
Situatia fiscala poate fi verificata electronic de la 15 decembrieOUG 6/2015 privind modificarea si completarea Codului fiscal. Schimbari in ce priveste cota redusa de TVACod de TVA anulat. Corectare situatie fiscalaMFP: Concluzii dupa reuniunea Consiliului ECOFIN de la BruxellesReprimire din oficiu a codului de TVA anulat. Conditii actualeUltimele articole
Prosumator. Obligatii fiscale si MONOGRAFIE contabila explicataDeclaratia 205. Completare D205 pentru contractul de inchiriere cu mai multi proprietariDeclaratia D100. Aveti la dispozitie 2 variante pentru corectarea IMCAContractul de inchiriere. 5 intrebari si raspunsuri utile persoanelor fiziceSpatii de inchiriat. Cum se aplica TVA de catre firmele care inchiriaza spatiiArticole similare
Declaratia privind beneficiarul real. In ce cazuri NU trebuie sa depuna formularul persoanele juridice. Studiu de cazInregistare fiscala in cazul unui punct de lucru cu mai mult de 5 salariati. Formularul 060Documentar fiscal: Ordin ANAF nr. 700 din 2012 privind modificarea din oficiu a vectorului fiscalCe contribuabili prezinta obligativitatea inregistrarii in scopuri de TVA?Anul trecut au fost infiintate de catre studenti 19.240 firmeUltimele articole
Ai primit Notificare de conformare de la ANAF? Cum sa eviti o eventuala decizie de impunereSAF-T in 2025. Firmele mici aflate in inactivitate temporara mai depun D406 din ianuarie 2025?Trecere la impozit pe profit in 2025. Pana cand se depune D700 si cum se completeaza formularulMicrointreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024Firme care NU mai sunt microintreprinderi din ianuarie 2023. Pot reveni la impozit micro din 2025?Articole similare
ANAF a publicat OPANAF nr. 205 privind eliberarea deverintei care atesta dreptul de folosinta asupra sediului social
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"