Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Ce modifica OANAF nr. 205 din 2012 privind adeverinta existenta spatiu destinat sediului social

de InfoTva.ro la 29 Aug. 2012 Exclusiv
Tags: ordinul anaf nr205/2012, spatiu, sediu social, registrul comertului, eliberare adeverinta

Va reamintim ca Ordinul ANAF nr. 205/2012 este un ordin comun al Ministerului Justitiei si ANAF si este a treia modificare din anul acesta in domeniul eliberarii documentului, necesar la inmatricularea unei societati comerciale sau la schimbarea sediului societatii.

Ordinul reglementeaza formatul electronic al adeverintei prin care se inregistreaza documentul
de detinere legala a unui spatiu ce poate fi utilizat ca sediu social, precum si formatul "Certificat pentru spatiu cu destinatie de sediu social", documente eliberate de ANAF, ca urmare a solicitarii Registrului Comertului.

Ordinul reglementeaza transmiterea electronica, inclusiv adresele de corespondenta, intre cele doua institutii, a cererilor si documentatiei.  

Ordinul pastreaza termenele anterioare de eliberare de catre ANAF a documentelor astfel:

a) solicitarile transmise de Registrul Comertului in prima parte a zilei vor fi solutionate de ANAF in aceeasi zi in ultima parte a programului de lucru;

b) solicitarile transmise de Registrul Comertului in a doua jumatate a zilei vor fi solutionate de ANAF in prima jumatate a zilei urmatoare.
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Modele editabile pentru Calculatia Costurilor
Modele editabile pentru Calculatia Costurilor

Vezi detalii

Examenul CECCAR 2019. 100 de Subiecte rezolvate!
Examenul CECCAR 2019. 100 de Subiecte rezolvate!

Vezi detalii


Sintetic, procedura se va desfasura astfel: O persoana ce doreste sa inmatriculeze o societate comerciala se va prezenta la Registrul Comertului si cu documente ce atesta existenta si dreptul de utilizare a unui spatiu. Se completeaza o cerere, iar Registrul Comertului trimite electronic documentatia la ANAF. Tot electronic ANAF transmite fie refuzul eliberarii documentului, fie certificatul ce atesta spatiul cu destinatia sediu social.
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Ce modifica OANAF nr. 205 din 2012 privind adeverinta existenta spatiu destinat sediului social":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016