Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Va reamintim ca Ordinul ANAF nr. 205/2012 este un ordin comun al Ministerului Justitiei si ANAF si este a treia modificare din anul acesta in domeniul eliberarii documentului, necesar la inmatricularea unei societati comerciale sau la schimbarea sediului societatii.
Ordinul reglementeaza formatul electronic al adeverintei prin care se inregistreaza documentulde detinere legala a unui spatiu ce poate fi utilizat ca sediu social, precum si formatul "Certificat pentru spatiu cu destinatie de sediu social", documente eliberate de ANAF, ca urmare a solicitarii Registrului Comertului.
Ordinul reglementeaza transmiterea electronica, inclusiv adresele de corespondenta, intre cele doua institutii, a cererilor si documentatiei.
Ordinul pastreaza termenele anterioare de eliberare de catre ANAF a documentelor astfel:
a) solicitarile transmise de Registrul Comertului in prima parte a zilei vor fi solutionate de ANAF in aceeasi zi in ultima parte a programului de lucru;
b) solicitarile transmise de Registrul Comertului in a doua jumatate a zilei vor fi solutionate de ANAF in prima jumatate a zilei urmatoare.
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
Ce NU vrea ANAF sa stii Piruete LEGALE in aspecte fiscale
Sintetic, procedura se va desfasura astfel: O persoana ce doreste sa inmatriculeze o societate comerciala se va prezenta la Registrul Comertului si cu documente ce atesta existenta si dreptul de utilizare a unui spatiu. Se completeaza o cerere, iar Registrul Comertului trimite electronic documentatia la ANAF. Tot electronic ANAF transmite fie refuzul eliberarii documentului, fie certificatul ce atesta spatiul cu destinatia sediu social.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Norme actuale privind adeverinta existenta spatiu destinat sediului socialArticole similare
Decizia Comisiei fiscal centrale cu privire la contributiile de asigurari sociale de sanatate pentru persoanele care obtin venituri din cedarea folosintei bunurilorAspecte privind achizitii de servicii de la persoane din afara Comunitatii. Ce obligatii privind TVA-ul apar?Campanie ANAF de indrumare a contribuabililor privind depunerea si completarea Declaratiei Unice in 2021Refacturare participare la expozitie. Se declara in D 390?ANAF: Facilitati inrolare in SPATIUl privat virtualUltimele articole
Persoanele care NU au depus D212 pentru 2023 vor primi Notificari de la ANAF. Cat timp au pentru a indrepta situatiaCladiri inchiriate catre persoane juridice. Se aplica modificari din 2025 cu privire la impozit?Grup fiscal. Cine are obligatia de a raspunde la Notificarea de conformare e-TVAMaterial ANAF: Locul taxarii cu TVA in cazul prestarilor de serviciiONRC scoate la concurs 182 de posturi. Ce conditii trebuie sa indeplineasca candidatiiArticole similare
Ce stabileste OG nr. 44 privind infiintarea PFADocumente necesare in cadrul procedurii dizolvarii voluntareNoutati Legislatie Fiscala 03 - 07 august 2009 - Monitorul OficialAnaliza comparativa pentru titlul VI - TAXA PE VALOAREA ADAUGATA - URMARE A MODIFICARILOR ADUSE DE OG nr. 30/2011Cum se poate face trecerea de la impozit pe profit la impozit micro in 2024Ultimele articole
Microintreprindere 2024. Veniturile din drepturi de proprietate intelectuala intra in plafonul de 500.000 euro?Firme care NU mai sunt microintreprinderi in 2024. Cand pot reveni la acest regim fiscal?Proiect: PFA-urile, II-urile, IF-urile ar putea deveni SRL-uri. Ce documente sunt necesareCase de marcat electronice dotate cu POS. ONG-urile au aceasta obligatie?Depunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaArticole similare
ANAF a publicat OPANAF nr. 205 privind eliberarea deverintei care atesta dreptul de folosinta asupra sediului socialAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"