Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Va reamintim ca Ordinul ANAF nr. 205/2012 este un ordin comun al Ministerului Justitiei si ANAF si este a treia modificare din anul acesta in domeniul eliberarii documentului, necesar la inmatricularea unei societati comerciale sau la schimbarea sediului societatii.
Ordinul reglementeaza formatul electronic al adeverintei prin care se inregistreaza documentulde detinere legala a unui spatiu ce poate fi utilizat ca sediu social, precum si formatul "Certificat pentru spatiu cu destinatie de sediu social", documente eliberate de ANAF, ca urmare a solicitarii Registrului Comertului.
Ordinul reglementeaza transmiterea electronica, inclusiv adresele de corespondenta, intre cele doua institutii, a cererilor si documentatiei.
Ordinul pastreaza termenele anterioare de eliberare de catre ANAF a documentelor astfel:
a) solicitarile transmise de Registrul Comertului in prima parte a zilei vor fi solutionate de ANAF in aceeasi zi in ultima parte a programului de lucru;
b) solicitarile transmise de Registrul Comertului in a doua jumatate a zilei vor fi solutionate de ANAF in prima jumatate a zilei urmatoare.

Portal Persoane Fizice - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile
Sintetic, procedura se va desfasura astfel: O persoana ce doreste sa inmatriculeze o societate comerciala se va prezenta la Registrul Comertului si cu documente ce atesta existenta si dreptul de utilizare a unui spatiu. Se completeaza o cerere, iar Registrul Comertului trimite electronic documentatia la ANAF. Tot electronic ANAF transmite fie refuzul eliberarii documentului, fie certificatul ce atesta spatiul cu destinatia sediu social.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Norme actuale privind adeverinta existenta spatiu destinat sediului socialArticole similare
Modalitati prin care puteti plati impozitele, taxele, contributiile sau alte sume datorate bugetului de statMFP: Proiect de ordin pentru asistenta in vederea completarii si depunerii declaratiei uniceJianu, despre trecerea contributiilor la angajat: Nu stiu daca cineva din mediul de afaceri a cerut-oNoi acte normative importante publicate in Monitorul OficialSaptamana 04 - 10 februarie 2008Ultimele articole
Contractul de inchiriere. 5 intrebari si raspunsuri utile persoanelor fiziceSpatii de inchiriat. Cum se aplica TVA de catre firmele care inchiriaza spatiiSituatii financiare anuale. Modificari importante aduse prin OUG 138/2024Noutati legislative. 5 noutati fiscale privind TVA in 2025Legi contabilitate. Principalele modificari aduse Legii contabilitatii 82/1991 prin OUG 138/2024Articole similare
Certificat de producator si infiintarea unui PFA. Ce obligatii apar?Situatii financiare. Microintreprinderile care NU depun la timp bilantul devin platitoare de impozit pe profit?Important: daca aveti clienti in faliment nu uitati ca puteti ajusta TVA pe facturile neincasateRetrospectiva: Modificarea unor formulare utilizate la inregistrarea in scopuri de TVANoutati Legislatie Fiscala 29 aprilie - 04 maiUltimele articole
SAF-T in 2025. Firmele mici aflate in inactivitate temporara mai depun D406 din ianuarie 2025?Trecere la impozit pe profit in 2025. Pana cand se depune D700 si cum se completeaza formularulMicrointreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024Firme care NU mai sunt microintreprinderi din ianuarie 2023. Pot reveni la impozit micro din 2025?Microintreprindere in 2025. Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele la 31 decembrie 2024Articole similare
ANAF a publicat OPANAF nr. 205 privind eliberarea deverintei care atesta dreptul de folosinta asupra sediului social
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"