Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
 
	
	
		ORDIN nr. 1.369 din 27 iulie 2009pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 71/2008 privind organizarea si functionarea Comisiei de disciplina din ...
	
		ORDIN nr. 1.369 din 27 iulie 2009
			
			pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 71/2008 
		
			privind organizarea si functionarea Comisiei de disciplina din cadrul Agentiei Nationale de Administrare 
			Fiscala
	EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE - AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE 
	
		FISCALA 
			PUBLICAT IN: 
		MONITORUL OFICIAL nr. 552 din 7 august 2009
	
		Pe cine vizeaza?
		Actul intereseaza Directiile generale din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, directiile  
	generale ale finantelor publice, Comisariatul General al Garzii Financiare si directiile din cadrul 
	aparatului central al Autoritatii Nationale a Vamilor.
	
		Important!
		Presedintele, membrii si secretarul Comisiei de disciplina, supleantii acestora, precum si persoanele 
	desemnate sa efectueze cercetarea administrativa in conditiile stabilite de prevederile art. 31 din 
	Hotararea Guvernului nr. 1.344/2007 privind normele de organizare si functionare a comisiilor de 
	disciplina, pentru activitatea desfasurata in cadrul Comisiei de disciplina, au dreptul la o indemnizatie 
	lunara de 1%, care se aplica la salariul de baza al fiecaruia si se acorda in lunile in care Comisia de 
	disciplina isi desfasoara activitatea, in situatia in care acestia sunt prezenti. Sporul se acorda de catre 
	Directia buget si contabilitate interna din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, ca urmare 
	a solicitarii lunare transmise de catre presedintele Comisiei de disciplina, cu mentionarea datei in care 
	comisia si-a desfasurat activitatea si a ordinii de zi.
In cazul in care sesizarea a fost adresata directorului coordonator al directiilor generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti ori conducatorului structurii/compartimentului in care isi desfasoara activitatea functionarul public a carui fapta este sesizata, acesta are obligatia sa o transmita de indata Comisiei de disciplina din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.
	
	*****************************************
		ORDIN nr. 2.435 din 4 august 2009
		
		privind prospectul de emisiune al obligatiunilor de stat cu dobanda denominate in euro, lansate in luna 
	august 2009
 
					Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
 
					Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
 
					Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
	
		EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE 
			PUBLICAT IN: 
		MONITORUL OFICIAL nr. 550 din 7 august 2009
	
		Pe cine vizeaza?
			Actul intereseaza dealerii primari, care pot depune oferte atat in cont propriu, cat si in contul 
	clientilor, institutii de credit rezidente si nerezidente.
	
		Important!
		Valoarea nominala individuala a unei obligatiuni de stat cu dobanda este de 1.000.000 euro.
Metoda de vanzare este subscriptia publica, care va avea loc la data mentionata in tabelul de mai sus.
Ofertele de cumparare vor indica elementele cuprinse in anexa nr. 3 la Normele Bancii Nationale a Romaniei nr. 13/2005 in aplicarea Regulamentului Bancii Nationale a Romaniei nr. 11/2005 privind piata primara a titlurilor de stat administrata de Banca Nationala a Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare.
Dobanda (cuponul) se plateste anual la datele de 19 august 2010, 19 august 2011, 19 august 2012, respectiv 19 august 2013, prin creditarea conturilor de corespondent in euro ale dealerilor primari si/sau ale institutiilor de credit, asa cum sunt acestea definite in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 99/2006 privind institutiile de credit si adecvarea capitalului, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 227/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, in calitate de clienti ai dealerilor primari, detinatori inregistrati, comunicate oficial de catre acestia Bancii Nationale a Romaniei cu cel putin doua zile lucratoare anterior datei platii cuponului.
Obligatiunile de stat cu dobanda denominate in euro pot fi cumparate de catre dealerii primari, care vor depune oferte atat in cont propriu, cat si in contul clientilor, institutii de credit rezidente si nerezidente.
Ofertele de cumparare se depun la Banca Nationala a Romaniei, ce actioneaza in calitate de administrator al pietei primare si secundare a titlurilor de stat si al sistemului de inregistrare/depozitare, in ziua subscriptiei publice, pana la ora 12,00.
Rezultatul subscriptiei publice se va stabili in aceeasi zi la sediul Bancii Nationale a Romaniei de catre comisia de subscriptie publica constituita in acest scop si va fi dat publicitatii.
Plata obligatiunilor de stat cu dobanda denominate in euro se va efectua la data emisiunii, prin transferarea de catre dealerul primar si/sau de catre institutiile de credit, asa cum sunt acestea definite in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 99/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 227/2007, cu modificarile si completarile ulterioare, in calitate de clienti ai dealerilor primari, detinatori inregistrati, in contul de euro numar 0D al Bancii Nationale a Romaniei (BIC: NBORROBU) deschis la Bank for International Settlements, Basle (BIC: BISBCHBB), via Banque de France Paris (Safire) Paris (BIC: BDFEFRPPCCT), IBAN: FR7630001000640000005532338, a sumei reprezentand valoarea nominala a obligatiunilor de stat cu dobanda denominate in euro adjudecate.
	
	
		*****************************************
			ORDIN nr. 13 din 30 iulie 2009
			
			pentru punerea in aplicare a Normelor privind procedura de supraveghere, in domeniul asigurarilor, a 
		aplicarii sanctiunilor internationale
	
		EMITENT:  COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR 
			PUBLICAT IN: 
		MONITORUL OFICIAL nr. 555 din 10 august 2009
	
		Pe cine vizeaza?
			Actul intereseaza asiguratorii, reasiguratorii, brokerii de asigurare si/sau de reasigurare persoane 
	juridice romane, precum si sucursalele din Romania ale asiguratorilor, reasiguratorilor si intermediarilor 
	in asigurari si/sau reasigurari cu sediul in Spatiul Economic European.
	
	
		Important!
		In functie de tipul sanctiunii internationale, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor are competente in 
	solutionarea instiintarilor sau cererilor prevazute la art. 12 alin. (1) lit. b) din Ordonanta de urgenta a 
	Guvernului nr. 202/2008, aprobata cu modificari prin Legea nr. 217/2009.
Sub incidenta prezentelor norme intra asiguratorii, reasiguratorii, brokerii de asigurare si/sau de reasigurare persoane juridice romane, precum si sucursalele din Romania ale asiguratorilor, reasiguratorilor si intermediarilor in asigurari si/sau reasigurari cu sediul in Spatiul Economic European, denumiti in continuare entitati.
	Ulterior adoptarii unui act prin care sunt instituite sanctiuni internationale, oricare dintre entitatile 
	prevazute la art. 3, care au date si informatii despre persoane ori entitati desemnate, care detin sau au 
	sub control bunuri ori care au date si informatii despre acestea, despre tranzactii legate de bunuri sau 
	in care sunt implicate persoane ori entitati desemnate, au obligatia de a instiinta Comisia de 
	Supraveghere a Asigurarilor din momentul in care iau cunostinta despre existenta situatiei care impune 
	instiintarea.
		Comisia de Supraveghere a Asigurarilor va lua in considerare numai acele instiintari care cuprind cel 
	putin datele personale si de contact minime care sa permita identificarea autorului acesteia.
In situatia in care constata ca instiintarea primita nu face obiectul domeniului sau de competenta, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor transmite in termen de 24 de ore instiintarea catre autoritatea competenta. In situatia in care autoritatea competenta nu poate fi identificata, instiintarea se transmite Ministerului Afacerilor Externe, in calitatea sa de coordonator al Comitetului interinstitutional.
Entitatile prevazute la art. 3 au obligatia sa raporteze Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor tranzactiile prezumate ca fiind tranzactii suspecte, din momentul in care iau cunostinta despre existenta situatiei care impune instiintarea.
Raportarile trebuie sa includa toate datele relevante privind persoanele, contractele si conturile implicate, precum si valoarea totala a bunurilor.
	
	
		*****************************************
			ORDIN nr. 451 din 10 martie 2009
			
			privind aprobarea schemei de ajutor de minimis "Sprijin acordat pentru implementarea Programului de 
		crestere a competitivitatii produselor industriale"
	
		EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI 
			PUBLICAT IN: 
		MONITORUL OFICIAL nr. 556 din 10 august 2009
	
		Pe cine vizeaza?
		Actul intereseaza intreprinderile, inclusiv societatile cooperative, care activeaza in sectoarele 
	industriei prelucratoare si primesc sprijin pentru dezvoltarea acestora.
	
	
		Important!
		Acordarea ajutoarelor de minimis in cadrul acestei scheme se va face numai cu respectarea criteriilor 
	privind ajutorul de minimis prevazute in Regulamentul CE nr. 1.998/2006 al Comisiei din 15 decembrie 
	2006 pentru aplicarea articolelor 87 si 88 din tratat ajutoarelor de minimis, publicat in Jurnalul Oficial 
	al Uniunii Europene nr. L 379/5 din 28 decembrie 2006.
Prezenta schema este exceptata de la obligatia de notificare catre Comisia Europeana, in conformitate cu prevederile Regulamentului CE nr. 1.998/2006.
Pot beneficia de ajutorul de minimis operatorii economici care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
b) sa realizeze profit din activitatea de exploatare, conform ultimei situatii financiare anuale transmise si inregistrate la administratia teritoriala a Ministerului Finantelor Publice;
c) sa nu se afle in stare de insolventa, sa nu aiba afacerile administrate de un judecator-sindic, sa nu le fi fost impusa nicio restrictie asupra activitatii comerciale, sa nu fie subiectul unor aranjamente intre creditori sau sa se afle intr-o alta situatie similara cu cele mentionate anterior, reglementate prin lege;
e) reprezentantul legal sa nu fi fost supus unei condamnari in ultimii 3 ani de catre nicio instanta de judecata, din motive profesionale sau etic profesionale;
f) sa nu se afle in dificultate conform Liniilor directoare comunitare privind ajutorul de stat pentru salvarea si restructurarea intreprinderilor in dificultate, publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. C 244 din 1 octombrie 2004;
g) sa nu fi beneficiat in ultimii 2 ani fiscali si in anul fiscal in curs, fie din surse ale bugetului de stat sau ale autoritatilor locale, fie din surse comunitare, de ajutor de minimis, care, cumulat cu suma solicitata in proiect, sa depaseasca echivalentul in lei a 200.000 euro;
i) sa detina resursele financiare necesare asigurarii cofinantarii pentru implementarea proiectului;
k) sa aiba structura organizatorica specializata pentru implementarea proiectului, pentru categoriile de activitati prevazute la art. 5 lit. a)-c);
l) sa prezinte sinteza rezultatelor cercetarilor si, dupa caz, copia brevetului eliberat de Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci si sa demonstreze avantajele aplicarii industriale a acestora, pentru activitatile prevazute la art. 5 lit. e);
m) sa prezinte certificatul de inregistrare a marcilor, desenelor si a modelelor industriale la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci si sa demonstreze avantajele inregistrarii acestora pe pietele externe pentru proiectele aferente activitatii prevazute la art. 5 lit. h);
n) alte conditii specificate in Ghid, fara a aduce atingere prevederilor in materie de ajutor de stat.
	*****************************************
		ORDIN nr. 450 din 10 martie 2009
		
		privind aprobarea componentei si Regulamentului de organizare si functionare ale Comisiei pentru 
	
		derularea mecanismului de acordare a sprijinului financiar, precum si a modului de gestionare a 
		activitatilor pentru aprobarea sprijinului financiar de la bugetul de stat
	EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI 
		PUBLICAT IN: 
		MONITORUL OFICIAL nr. 555 din 10 august 2009
	
		Pe cine vizeaza?
		Actul intereseaza beneficiarii Programului de crestere a competitivitatii produselor industriale, care se 
	deruleaza la nivelul Ministerului Economiei.
	
	
		Important!
		Comisia pentru derularea mecanismului de acordare a sprijinului financiar, denumita in continuare 
	Comisie, functioneaza in cadrul Ministerului Economiei, cu atributii in administrarea fondurilor de la 
	bugetul de stat, prin Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale, denumit in 
	continuare Program.
Principalele atributii ale Comisiei sunt urmatoarele:
	a) organizeaza si gestioneaza intreaga activitate de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de 
	stat prin Program, conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 1.510/2008 privind aprobarea 
	Mecanismului de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat prin Programul de crestere a 
	competitivitatii produselor industriale;
		b) promoveaza campanii de informare publica privind Programul, prin conferinte si comunicate de presa, 
	interviuri, intalniri cu patronatele, asociatiile profesionale de profil si/sau camerele de comert si 
	industrie, autoritatile locale si altele, precum si prezentarea acestuia pe site-ul Ministerului Economiei - 
		www.minind.ro 
	- Competitivitatea produselor industriale;
		c) evalueaza proiectele (documentele) prezentate de operatorii economici, in ordinea inregistrarii lor in 
	Registrul unic de evidenta al Comisiei, decide asupra acceptarii sau respingerii acordarii sprijinului 
	financiar de la bugetul de stat si raspunde pentru respectarea conditiilor de acordare a sprijinului 
	financiar;
Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale, denumit in continuare Program, se deruleaza in cadrul Ministerului Economiei, cu participarea directa a Directiei generale politica industriala si competitivitate, Directiei buget, contabilitate interna si Directiei generale juridice si relatii institutionale.
	Toate documentele care au legatura cu Programul se inregistreaza la Registratura Ministerului 
	Economiei, cu exceptia celor transmise pe fax la secretariatul Comisiei pentru derularea mecanismului 
	de acordare a sprijinului financiar, denumita in continuare Comisie, care se inregistreaza in Registrul 
	de corespondenta a Comisiei.
		Proiectele depuse de potentialii beneficiari se inregistreaza de catre secretariatul Comisiei in Registrul 
	unic de evidenta a proiectelor, in ordinea numerelor de inregistrare primite de Registratura Ministerului 
	Economiei.
Proiectele se evalueaza de catre specialisti din cadrul Directiei generale politica industriala si competitivitate si se analizeaza in cadrul Consiliului tehnico-economic al aceleiasi directii, pentru incadrarea operatorilor economici in conditiile de eligibilitate si, respectiv, incadrarea proiectelor prezentate in criteriile de eligibilitate, in conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1.510/2008 privind aprobarea Mecanismului de acordare a sprijinului financiar de la bugetul de stat prin Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale.
Asigurarea parcurgerii fazei de lichidare a cheltuielilor, prin verificarea documentelor justificative si confirmarea pe propria raspundere a persoanei responsabile ca aceasta verificare a fost realizata, se face de catre Directia generala politica industriala si competitivitate. In situatia achizitiei de bunuri si/sau servicii se verifica daca documentele de plata sunt insotite de documente care atesta ca aceasta s-a realizat pe baza legislatiei privind achizitiile publice.
Directia generala politica industriala si competitivitate vizeaza prin persoanele delegate cu aceste atributii, pentru "Bun de plata", documentele justificative de plata corespunzatoare.
Periodic, Directia generala politica industriala si competitivitate intocmeste ordonantarea de plata, separat pentru documentele de plata cu valoarea sub 30.000 lei si peste 30.000 lei, si le depune la Directia buget, contabilitate interna. Se are in vedere ca valoarea insumata a celor doua ordonantari sa fie de minimum 100.000 lei. Numarul maxim de ordonantari pe luna este de 3.
	
	*****************************************
		ORDIN nr. 957 din 13 mai 2009
		pentru modificarea si completarea anexei nr. 3 la Ordinul ministrului economiei nr. 450/2009 privind 
	aprobarea componentei si Regulamentului de organizare si functionare ale Comisiei pentru derularea 
	mecanismului de acordare a sprijinului financiar, precum si a modului de gestionare a activitatilor 
	pentru aprobarea sprijinului financiar de la bugetul de stat
	EMITENT:     MINISTERUL ECONOMIEI 
		PUBLICAT IN: 
		MONITORUL OFICIAL nr. 559 din 11 august 2009
	
		Pe cine vizeaza?
		La fel ca si in cazul actului precedent, si acest act intereseaza beneficiarii Programului de crestere a 
	competitivitatii produselor industriale.
	
	
		Important!
			Contractele de finantare/Actele aditionale, precum si cererile de rambursare cu o valoare mai mare de 
	20.000 lei se prezinta pentru viza de catre Directia buget, contabilitate interna controlorului financiar 
	preventiv delegat, reprezentant al Ministerului Finantelor Publice.
Directia generala politica industriala si competitivitate intocmeste si depune la Directia buget, contabilitate interna ordonantari de plata, separat pentru documentele de plata cu valoare sub 20.000 lei si peste 20.000 lei, corelate cu programarile bugetare trimestriale, cu necesarul lunar, de fonduri de plata si in concordanta cu termenele de realizare a etapelor contractuale.
Directia buget, contabilitate interna asigura plata cheltuielilor efectuate de catre beneficiarii Programului, in baza fondurilor aprobate pentru Program cu destinatia "Sustinerea exportului, a mediului de afaceri si a tranzactiilor internationale", in limita plafoanelor bugetare anuale si a deschiderilor lunare de credite bugetare, in conditiile legii.
Directia generala politica industriala si competitivitate si Directia buget, contabilitate interna vor organiza efectuarea de controale la operatorii economici care au beneficiat de sprijin financiar in cadrul Programului; in echipele de control vor fi antrenati si reprezentanti ai patronatelor si/sau ai asociatiilor profesionale de ramura si ai camerelor de comert si industrie teritoriale, dupa caz.
Articol realizat in colaborare cu CTCE Piatra-Neamt.
Drepturile de proprietate intelectuala asupra continutului acestui articol apartin Editurii Rentrop & Straton. Articolul poate fi preluat in limita a 500 de caractere, cu conditia sa fie insotit de textul: "Sursa: Portalul infoTVA.ro" si link catre www.infotva.ro . In caz contrar, vom actiona conform legilor privind protectia drepturilor de proprietate intelectuala.
Articol adaugat in 19 august 2009
 de Redactia Infotva
 de Redactia InfotvaRedactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Formularul 096 - Anularea inregistrarii in scopuri de TVAIncadrare categoria contribuabil mijlociuImpozit pe cladiri si noua declaratie obligatorie pentru proprietari in 2016TVA pentru constructia de imobileDeclaratia privind nedeductibilitatea TVA se modificaUltimele articole
e-TVA si Notificarile de conformare: Raspunsul nu este (inca) obligatoriu in 2025 Impozit venituri din pensii. MODIFICARI importante aduse de OUG 11/2025D101 si D101 grup fiscal. Formularele au fost modificate prin Ordinul 206/2025Ordinul 114/2025 a modificat Procedura de restituire a TVA aferenta anumitor achizitii de bunuri si servicii efectuate de entitati nonprofitImpozit pe profit in 2025. Modificari aduse prin OUG 156/2024Articole similare
Cum se infiinteaza microintreprinderile in cursului anuluiImpozit pe profit. Deduceri sponsorizariLeasign operational. Care este tratamentul contabil si fiscal?Min. Economiei a publicat tutorialul necesar beneficiarilor masurii HoReCa pentru vizualizarea deciziei de admitereComercializarea en detail de produse alimentare perisabile. Tratamentul TVAUltimele articole
Drepturile de autor si PFA in 2025. Trebuie sau nu sa emiti facturaTransport marfa. Soferii profesionisti primesc diurna sau indemnizatie de mobilitate?Prosumator in 2025. Se mai platesc sau nu accizele?Coduri CPV pe facturi. Cum sa procedati la plata si completarea facturilor in e-FacturaConcediu medical. Care este baza de calcul in cazul indemnizatiei de concediu medicalArticole similare
Cheltuieli deductibile. Rectificativa declaratia 394Contract de comodat. Prorata TVACe include Ordonanta controversata, adoptata de GuvernCe modificari aduce Legea 72/2018 Codului fiscal?Controale ANAF: 5,28 milioane lei lei sume stabilite suplimentar, in urma verificarilor efectuate in luna mai 2023Ultimele articole
Ce TAXE platesti cand cumperi un apartamentEvaziunea fiscala. Ce este, tipuri si exemple de evaziune + SANCTIUNIModificare cota TVA. Ce trebuie sa stii despre refacturari incepand cu 1 august 2025Voucherele de vacanta: Reguli, Impozite, CAS si CASS in 2025TAXE PFA 2025: Cat platesti pentru PFA cu venituri din drepturi de autorArticole similare
O reducere uriasa la TVA: scaderea cu 20% e ceruta de unele patronateNewsletter 11/03/2008Venituri din marca inregistrata. Ce taxe datoram?Documentar fiscal: Scutirea de impozit pe profitul reinvestitAtentie: Termen limita pentru depunerea Formularului 318. Cititi aici detaliileUltimele articole
Evaziunea fiscala. Ce este, tipuri si exemple de evaziune + SANCTIUNIVenituri neimpozabile. Beneficii care intra in plafonul de 33% + regimul tichetelor culturaleDiurna in 2025. Conditii de acordare si impozitare a diurnei externe + EXEMPLU de calculVoucherele de vacanta: Reguli, IMPOZITE, CAS si CASS in 2025Taxe PFA 2025: Cat platesti pentru PFA cu venituri din drepturi de autorArticole similare
Fermierii pot depune pana pe 31 mai 2023 cererile pentru subventii fara sa fie penalizati, conform Hotararii 422/223Zoom fiscal: Procedura privind aprobarea perioadei fiscale semestriale/anuale pentru persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVAProiect aprobat in Senat: cesiunea drepturilor de proprietate intelectuala nu intra in sfera TVAHG privind reabilitarea termica a cladirilor prin finantare guvernamentalaTichetele de masa si de cresa vor fi MAJORATE incepand cu luna aprilie 2022Ultimele articole
e-TVA si Notificarile de conformare: Raspunsul nu este (inca) obligatoriu in 2025 Impozit venituri din pensii. MODIFICARI importante aduse de OUG 11/2025D101 si D101 grup fiscal. Formularele au fost modificate prin Ordinul 206/2025Ordinul 114/2025 a modificat Procedura de restituire a TVA aferenta anumitor achizitii de bunuri si servicii efectuate de entitati nonprofitImpozit pe profit in 2025. Modificari aduse prin OUG 156/2024 
   
		Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"


 
 

 InfoTva.ro
InfoTva.ro


 RSS Flux RSS 2.0
 RSS Flux RSS 2.0 Sitemap XML
 Sitemap XML
