Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a dat publicitatii ,,Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an).
Contribuabilii detinatori de certificate digitale pentru semnatura electronica pot consulta ghidul pe websiteul ANAF, la adresa, www.anaf.ro, sectiunea Acasa, din prima pagina.
Procedura
Pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora se parcurg etapele precizate mai jos.
Se descarca un nou formular ,,Document de confirmare” de la adresa https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf, se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail (va fi cea veche), se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
Ulterior acestor operatii:
- pe websiteul www.anaf.ro, se acceseaza meniul Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate;
- se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate;
- se tasteaza butonul Transmite documentul.
Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, se va primi din partea ANAF noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.
Taxare 2025 Noutatile Codului fiscal
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Atentie! Nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Procedura de implementare a schemei de ajutor pentru HoReCa. Masura se deruleaza pana la 31 decembrie 2021Verificare stare d112: Ce trebuie sa stii in ceea ce priveste verificarea depunerii Declaratiei 112Depasirea planului de 10.000 de euro in cazul vanzarilor de bunuri la distanta. Este obligatorie inscrierea in OSS?In atentia contribuabililor! Aplicarea stampilei pe inscrisuri este voluntara, NU obligatorieInregistrare in scopuri de TVA: In cat timp si cum poate fi obtinut de firme Certificatul necesar inregistrariiUltimele articole
Inregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona SEMNATURA ELECTRONICAFormularul c801 – Ghidul CompletDepunerea Declaratiei Unice [Ghid Complet]Cum a fost modificat Ordinul 2021/2021 prin Ordinul 371/2024. Tabel comparativArticole similare
ONG. Cursuri de formare profesionala. Cum emitem factura?Formularul 600 poate fi depus electronic prin Spatiul Privat VirtualDin 1 ianuarie 2023 se vor aplica noi cote privind impozitele pentru transferul dreptului de proprietate si al dezmembramintelor acestuiaDeclaratii fiscale cu termen in luna martie 2016Codul Fiscal, modificat prin OUG 30/2024. Ce schimbari au fost aduse accizelor si altor taxe specialeUltimele articole
Declaratia Unica in 2025. Principalele modificari fata de vechiul formularFormularele de inregistrare fiscala vor fi MODIFICATE, in conditiile aparitiei a doua impozite noiSAF-T, obligatoriu de la 1 ianuarie 2025 pentru contribuabilii mici. Ce perioada de gratie se aplicaPFA care a estimat alte venituri pentru 2024. In ce conditii se depune Declaratia Unica rectificativaSAF-T: Noi categorii de contribuabili vor fi EXCEPTATE de la depunerea D406Articole similare
Inregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaDepunere declaratii ANAF: procedura de transmitere si ce formulare poti depune onlineRaportarile contabile la 30 iunie 2024 se depun doar de entitatile cu cifra de afaceri mai mare de 1 milion de euroS-a modificat declaratia recapitulativaUltimele articole
Raportari contabile la 30 iunie 2024: pana cand se depun si cine are aceasta obligatieDeclaratia Unica in 2024. In anumite conditii persoanele fizice NU mai trebuie sa depuna declaratiaAu OBLIGATIA inregistrarii in SPV persoanele juridice, asocierile, PFA-urile, II-urile si IF-urileRaportare DAC7. Firmele trebuie sa depuna F7000 daca comercializeaza produse online?Documente ce se pot obtine prin intermediul SPVAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"