Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a dat publicitatii ,,Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an).
Contribuabilii detinatori de certificate digitale pentru semnatura electronica pot consulta ghidul pe websiteul ANAF, la adresa, www.anaf.ro, sectiunea Acasa, din prima pagina.
Procedura
Pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora se parcurg etapele precizate mai jos.
Se descarca un nou formular ,,Document de confirmare” de la adresa https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf, se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail (va fi cea veche), se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
Ulterior acestor operatii:
- pe websiteul www.anaf.ro, se acceseaza meniul Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate;
- se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate;
- se tasteaza butonul Transmite documentul.
Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, se va primi din partea ANAF noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

Analiza financiara comparativa intreprinderea romaneasca in comparatie cu modelul nordamerican

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025
Atentie! Nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Documente si evidente utilizate in scopul TVASinteza dispozitiilor privind situatiile financiare anuale incheiate la 31 decembriePrevederi cuprinse in Directiva CEE nr. 112 din 2006 referitoare la facturi emise prin mijloace electroniceSituatii financiare 31 decembrie 2011: exercitiul financiar coincide cu anul calendaristicDepunerea Declaratiei Unice [Ghid Complet]Ultimele articole
SEMNATURA ELECTRONICA. NU mai trebuie sa mergeti la sediul ANAF pentru a o obtine, ea poate fi solicitata onlineSEMNATURA ELECTRONICA si olografa: Ce accepta ANAF la bilanturiSEMNATURA ELECTRONICA: Care sunt furnizorii autorizati pentru SEMNATURA ELECTRONICASEMNATURA ELECTRONICA. Ce valabilitate are SEMNATURA ELECTRONICAInregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataArticole similare
Sistemul TVA la incasare. Ce beneficii ofera aplicarea sistemuluiInspectorii ANAF au identificat un prejudiciu de 17 mil lei in domeniul deseurilor reciclabileDeclararea si plata contributiilor sociale de catre persoanele fiziceCalcularea impozitului pe profit pentru depasirea plafonului de 1.000.000 de euroCase de marcat electronice- ANAF reaminteste care sunt facilitatile fiscale pentru contribuabili (Legea 153/2020)Ultimele articole
Controale ANAF la TVA in 2025. Firmele platesc diferente daca TVA redusa nu este aplicata corectANAF SPV. Cum sa procedati daca NU vizualizati facturile in sistemFirma in Romania. 2 optiuni prin care va puteti inregistra in scop de TVA + completarea D700e-Factura. Pentru platile facute INAINTE de livrarea bunului, trebuie depusa Notificarea 800?TVA la incasare ANAF. Cine si in ce conditii poate aplica sistemulArticole similare
Pentru a transmite declaratii on-line, persoanele autorizate trebuie sa se inregistreze in sistem si sa depuna D150Norme actuale: Obtinerea certificatului digital calificat pentru semnatura electronicaRaportarile contabile la 30 iunie 2024 se depun doar de entitatile cu cifra de afaceri mai mare de 1 milion de euroAtentie! Programe informatice noi pentru declaratiile 100, 300 si 710!Declaratia 150Ultimele articole
Inregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaRaportari contabile la 30 iunie 2024: pana cand se depun si cine are aceasta obligatieDeclaratia Unica in 2024. In anumite conditii persoanele fizice NU mai trebuie sa depuna declaratiaAu OBLIGATIA inregistrarii in SPV persoanele juridice, asocierile, PFA-urile, II-urile si IF-urile
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"