Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

de InfoTva.ro

de InfoTva.ro la 21 Nov. 2011
Tags: semnatura electronica, anaf, certificat digital

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a dat publicitatii ,,Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an).

 

Contribuabilii detinatori de certificate digitale pentru semnatura electronica pot consulta ghidul pe websiteul ANAF, la adresa, www.anaf.ro, sectiunea Acasa, din prima pagina.

Procedura

Pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora se parcurg etapele precizate mai jos.

Se descarca un nou formular ,,Document de confirmare” de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf, se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail (va fi cea veche), se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.

Ulterior acestor operatii:

- pe websiteul www.anaf.ro, se acceseaza meniul Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate;

- se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate;

- se tasteaza butonul Transmite documentul.

Declaratia 394. Tranzactii cu persoane afiliate
Declaratia 394. Tranzactii cu persoane afiliate

Vezi detalii

Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica

Vezi detalii

Marea carte verde a monografiilor contabile
Marea carte verde a monografiilor contabile

Vezi detalii

Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, se va primi din partea ANAF noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

Atentie! Nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.
 

Autor: InfoTva.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi




Comentarii 1 comentarii

Dora 2011-12-21 10:06:11

Nu apare nici un buton cu reinnoirea certificatului digital cum arata inainte cand mergeai doar cu click-ul in dreptul butonului pe care scrie declaratii electronice. si daca dau pe butonul declaratii electronice apare aceasta:InformaA?ii depunere declaraA?ii Minimize Maximize Depunerea declaraA?iilor electronice AtenA?ie! Cu un singur certificat digital calificat puteA?i depune declaraA?ii electronice pentru un numar nelimitat de CUI-uri. Dupa fiecare depunere, intrati pe pagina de vizualizare si daca aveti recipisa ca documentul depus este o declaratie fiscala, asteptati mesajul de la "Informatii dupa prelucrare". Etapele pe scurt: 1. ObA?ineA?i un certificat calificat de semnA?turA? electronicA? conform Legii 455/2001 de la unul din furnizorii acreditaA?i. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditaA?i, este stabilitA Ai publicatA de Ministerul ComunicaA?iilor si SocietaA?ii InformaA?ionale pe site-ul www.mcsi.ro 2. InstalaA?i programul Adobe Reader 8.2. 3. DescArcaA?i documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completaA?i-l, transmiteA?i-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiA?i-l semnat de acesta, apoi transmiteA?i-l prin portal la ANAF modulul DeclaraA?ii electronice, opA?iunea Anregistrare certificate calificate. 4. ListaA?i, semnaA?i Ai AtampilaA?i cererea de utilizare a serviciului de depunere electronicA formularul 150. 5. Privind A(R)mputernicirea de la contribuabil: A(R)n situaA?ia A(R)n care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezintA documentul de A(R)mputernicire, autentificat de notarul public, din care rezultA dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaraA?iile fiscale pentru contribuabil. DacA existA calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezintA documentul, A(R)n original Ai copie, care atestA aceastA calitate acest document poate fi HotArA?rea AdunArii Generale a AcA?ionarilor sau Statutul societAA?ii comerciale; 6. PrezentaA?i documentele la orice unitate fiscalA A(R)mputernicirea, actul de identitate, formularul 150. 7. Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, pe adresa comunicata A(R)n formularul 150, A(R)n termen de 4-7 zile lucratoare de la depunerea documentatiei la organul fiscal, neprimirea acesteia de catre contribuabil nu reprezinta un obstacol procedural, tehnic sau de alta natura, pentru depunerea declaraA?iilor. Dupa acest termen puteA?i A(R)ncerca sa utilizati serviciul de depunere declaraA?ii. Recipisa primita A(R)n urma depunerii este o confirmare a posibilitA?A?ii tehnice de utilizare a serviciului "Depunere declaraA?ii". Daca A(R)ntampinaA?i probleme la depunerea declaraA?iilor, va rugam sa trimiteA?i mesajul de eroare pe adresa de email Admin.Portal@mfinante.gov.ro 8. AccesaA?i adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaraA?ii, DeclaraA?ii ANAF veA?i fi redirecA?ionat pe portalul ANAF 9. DescArcaA?i formularele electronice . 10. CompletaA?i formularele de declaraA?ii. 11. TransmiteA?i declaraA?iile. 12. ExaminaA?i starea declaraA?iilor transmise - InstrucA?iuni de utilizare a serviciului de depunere a declaraA?iilor - actualizate A(R)n data de 15.09.2011 - AntrebAri frecvente - Pentru depunerea declaraA?iilor accesaA?i meniul Depunere DeclaraA?ii/Transmitere declaraA?ii - Solutionare erori frecvente Pentru informaA?ii suplimentare folosiA?i urmAtoarea adresA de e-mail subiect depunere declaraA?ii electronice. Pentru informaA?ii referitoare la autentificarea pe portalul ANAF, A(R)n vederea vizualizArii stArii declaraA?iilor depuse, folosiA?i urmAtoarea adresA de e-mail Avertizare: DatoritA? unor dificultA?A?i tehnice, domeniul yahoo nu accepta e-mail-urile transmise de domeniul mfinante. De aceea, vA? rugA?m ca A(R)n relaA?ia cu AgenA?ia NaA?ionalA? de Administrare FiscalA?, sA? utilizaA?i o adresa de e-mail care sA? conA?inA? un alt domeniu decat Yahoo si la care sA? vA? putem transmite rA?spunsurile noastre.

MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016