keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Reinnoirea certificatelor digitale pentru semnatura electronica

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 21 Nov. 2011
Tags: semnatura electronica, anaf, certificat digital

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a dat publicitatii ,,Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an).

 

Contribuabilii detinatori de certificate digitale pentru semnatura electronica pot consulta ghidul pe websiteul ANAF, la adresa, www.anaf.ro, sectiunea Acasa, din prima pagina.

Procedura

Pentru reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora se parcurg etapele precizate mai jos.

Se descarca un nou formular ,,Document de confirmare” de la adresa https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf, se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail (va fi cea veche), se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.

Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.

Ulterior acestor operatii:

- pe websiteul www.anaf.ro, se acceseaza meniul Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate;

- se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate;

- se tasteaza butonul Transmite documentul.

Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, se va primi din partea ANAF noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

Atentie! Nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.
 

Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016