Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ministerul Muncii si Protectiei Sociale (MMPS) a publicat, marti - 31 martie, in Monitorul Oficial nr. 269, Ordinul nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020. Ordonanta priveste persoanele angajate cu Contract Individual de Munca.
Mai jos regasiti modelul de Cerere, Declaratie pe propria raspundere si Lista.
Extras din Ordin 741/2020
Art. 1. -
Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de plata indemnizatiei, prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor

Venituri din CHIRII Tratament fiscal Monografii contabile

Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
CERERE
Angajator . . . . . . . . . .
Catre Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Judeteana . . . . . . . . . ./Municipiului Bucuresti
Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020, pentru un numar de.......... persoane, in suma totala de.......... lei brut, aferenta perioadei...........
Anexez prezentei:
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE
Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., CUI/CIF.......... cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei, activitatea a fost redusa sau a fost intrerupta temporar total sau partial.
LISTA
persoanelor carora li s-a suspendat contractul individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, cu modificarile si completarile ulterioare
Pe orizontala:
Nr. crt.
Numele si prenumele salariatului
CNP Nivelul de educatie (ISCED)
Resedinta (urban/rural)
Salariul de baza brut corespunzator locului de munca ocupat
Data suspendarii contractului individual de munca*)
Numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada starii de urgenta
Indemnizatia solicitata**)
1
*) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.
Documentele in forma editabila au fost publicate de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca.
Descarca de AICI:
- lista persoanelor persoanelor carora li s-a suspendat contractul individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Rating:
Nota: 3.83 din 5 din 12 voturi
Articole similare
ATENTIE! Ministrul Muncii anunta controale la firmele care solicita somaj tehnic!Ministrul Muncii a prezentat pasii pentru accesarea sprijinului de 41,5% din salariuSOMAJ TEHNIC 2020: Peste 1 milion de contracte de munca, suspendate din cauza crizeiDocumentele pentru obtinerea somajului tehnic se depun, din 1 mai, prin aplicatia aici.gov.roSOMAJ TEHNIC 2020: Perioada decontata de la bugetul asigurarilor de somajUltimele articole
Noi modele de documente necesare obtinerii SOMAJULUI TEHNIC (Ordinul 1600/2020)Violeta Alexandru: 2,7 miliarde de lei au fost mobilizati pentru somaj tehnic de la inceputul starii de crizaMinistrul Muncii: "Somajul tehnic" in institutiile publice - o decizie care permite angajatilor sa ramana acasaMinisterul Muncii: Aproape 1 milion de contracte de munca, suspendate din cauza crizeiMMPS: Aproape 800.000 de contracte de munca - suspendate si peste 150.000, incetateArticole similare
Problemele identificate de Ministerul Muncii la documentele depuse pentru somajul tehnicControl fiscal: care este perioada pentru care se pot solicita documentele financiar-contabile?Care este termenul de pastrare a documentelor financiar-contabile?Noi documente vor putea fi comunicate prin intermediul SPVArticole similare
Legea 248/2013 privind organizarea si functionarea Consiliului Economic si Social a fost republicataNoile norme de aplicare pentru OUG 92 au fost publicate in MonitorTranzactii imobiliare efectuate de o persoana fizica nerezidenta. In ce conditii se face inregistrarea TVA?Transfer linie business. Sunt societatile obligate sa efectueze ajustari de TVA?Noutati legislatie fiscala 1-5 iunie - Monitorul OficialUltimele articole
Cand se depun situatiile financiare in 2023?Care este regimul fiscal pentru acordarea facilitatilor in constructii in 2023?Situatii financiare anuale: Care este termenul pentru depunere in 2023Facilitati care se aplica in domeniul constructiilor de la 01 ianuarie 2023 pentru persoanele cu CIM partialOrdinul 1855/2022: Cand NU se aplica masura prin care CAS si CASS se calculeaza la nivelul brut pe tara pentru CIM part-timeArticole similare
Conditii si procedura anulare accesorii aferente obligatiilor bugetare restante la 31.03.2020Anulare accesorii conform OUG nr. 69/2020. Posibilitatea de acordare a amnistiei fiscale in cazul unei inspectii fiscale in cursFacilitati fiscale instituite prin Ordonanta Guvernului nr. 6 din 2019. ANULAREA unor obligatii accesoriiREMINDER! Astazi este ultima zi in care contribuabilii mai pot beneficia de anumite facilitati fiscaleNou! In anul 2021 nu se datoreaza impozit specific pentru o perioada de 90 de zile, calculate incepand cu data de 1 ianuarie (OUG 226/2020)Ultimele articole
OUG 19/2021. Scutirea de la plata impozitului specific, amanarea dreptului de deducere a TVA, restructurarea obligatiilor bugetare si esalonarea la plataAnulare accesorii conform OUG 69/2020. Ce documente trebuie intocmite in situatia in care societatea achita datoriile si nu solicita esalonare?OUG 69/2020: Facilitati fiscale pentru contribuabili. Bonificatii. Prorogare termeneCEREREA DE ANULARE a obligatiilor de plata accesorii, potrivit OG nr. 6 / 2019OG 6/2019: Cine poate beneficia de ANULAREA unor obligatii accesorii (oficial ANAF)
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA in 2023!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA in 2023. Top 7 Studii de caz de actualitate"