Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie 2020

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

Somaj Tehnic 2020 - Modelul de Cerere, Declaratie pe propria raspundere si Lista angajatilor (Ordonanta 741)

de Alina Georgiana Costache

de Alina Georgiana Costache la 01 Apr. 2020
Tags: somaj tehnic 2020, documente fiscal-contabile, declaratie pe propria raspundere, cerere de anulare, ordin 741/2020

Ministerul Muncii si Protectiei Sociale (MMPS) a publicat, marti – 31 martie, in Monitorul Oficial nr. 269, Ordinul nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020. Ordonanta priveste persoanele angajate cu Contract Individual de Munca.

Ordonanta a intrat in vigoare de la 31 martie 2020.

Mai jos regasiti modelul de Cerere, Declaratie pe propria raspundere si Lista.
 

Extras din Ordin 741/2020


Art. 1. -

Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de plata indemnizatiei, prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Art. 2. -
Declaratia Unica 2020
Declaratia Unica 2020

Vezi detalii

Monografii si Proceduri Contabile pe perioada starii de urgenta
Monografii si Proceduri Contabile pe perioada starii de urgenta

Vezi detalii

Prevenirea si combaterea spalarii banilor. Obligatii procedurale si sanctiuni
Prevenirea si combaterea spalarii banilor. Obligatii procedurale si sanctiuni

Vezi detalii


Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
 
 
ANEXA

CERERE

Angajator . . . . . . . . . .
 
Adresa sediu social . . . . . . . . . .
CUI/CIF . . . . . . . . . .
Cont bancar nr. . . . . . . . . . .
Telefon . . . . . . . . . .
E-mail . . . . . . . . . .

Catre Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Judeteana . . . . . . . . . ./Municipiului Bucuresti

Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020, pentru un numar de.......... persoane, in suma totala de.......... lei brut, aferenta perioadei...........

Anexez prezentei:
- declaratie pe propria raspundere privind reducerea sau intreruperea temporara a activitatii total sau partial ca urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta decretate (anexa nr. 1);
- lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2).
 
 
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .
 
ANEXA Nr. 1 la cerere

DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., CUI/CIF.......... cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei, activitatea a fost redusa sau a fost intrerupta temporar total sau partial.
 
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
Data . . . . . . . . . .
 
ANEXA Nr. 2 la cerere

LISTA

persoanelor carora li s-a suspendat contractul individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, cu modificarile si completarile ulterioare
 
Lista va contine un tabel cu urmatoarele specificatii:

Pe orizontala:

Nr. crt.
Numele si prenumele salariatului
CNP Nivelul de educatie (ISCED)
Resedinta (urban/rural)
Salariul de baza brut corespunzator locului de munca ocupat
Data suspendarii contractului individual de munca*)
Numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada starii de urgenta
Indemnizatia solicitata**)
Pe verticala:
1
2
. . .
TOTAL

*) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.
**) 75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut.
 
 
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) . . . . . . . . . .
Semnatura . . . . . . . . . .
 
ATENTIE!

Documentele in forma editabila au fost publicate de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca.
 
Descarca de AICI: 
 

- lista persoanelor persoanelor carora li s-a suspendat contractul individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii
 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Somaj Tehnic 2020 - Modelul de Cerere, Declaratie pe propria raspundere si Lista angajatilor (Ordonanta 741)":
Rating:

Nota: 3.83 din 5 din 12 voturi





Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016