Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Ministerul Muncii si Protectiei Sociale (MMPS) a publicat, marti - 31 martie, in Monitorul Oficial nr. 269, Ordinul nr. 741/2020 pentru aprobarea modelului documentelor prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020. Ordonanta priveste persoanele angajate cu Contract Individual de Munca.
Mai jos regasiti modelul de Cerere, Declaratie pe propria raspundere si Lista.
Extras din Ordin 741/2020
Art. 1. -
Se aproba modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de plata indemnizatiei, prevazute la art. XII alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2 si pentru stabilirea unor masuri suplimentare de protectie sociala, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2. -
Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Manual de politici contabile - Stick USB
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
CERERE
Angajator . . . . . . . . . .
Catre Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca Judeteana . . . . . . . . . ./Municipiului Bucuresti
Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020 pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru stabilirea unor masuri in domeniul protectiei sociale in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, cu modificarile si completarile aduse prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 32/2020, pentru un numar de.......... persoane, in suma totala de.......... lei brut, aferenta perioadei...........
Anexez prezentei:
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE
Subsemnatul/ (a),.........., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului.........., CUI/CIF.......... cu sediul social in localitatea.........., str........... nr..........., judetul........../municipiul.........., sectorul.........., cunoscand prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a efectelor epidemiei de coronavirus SARS-CoV-2, pe perioada starii de urgenta instituite prin Decretul nr. 195/2020 privind instituirea starii de urgenta pe teritoriul Romaniei, activitatea a fost redusa sau a fost intrerupta temporar total sau partial.
LISTA
persoanelor carora li s-a suspendat contractul individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, cu modificarile si completarile ulterioare
Pe orizontala:
Nr. crt.
Numele si prenumele salariatului
CNP Nivelul de educatie (ISCED)
Resedinta (urban/rural)
Salariul de baza brut corespunzator locului de munca ocupat
Data suspendarii contractului individual de munca*)
Numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada starii de urgenta
Indemnizatia solicitata**)
1
*) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.
Documentele in forma editabila au fost publicate de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca.
Descarca de AICI:
- lista persoanelor persoanelor carora li s-a suspendat contractul individual de munca, din initiativa angajatorului, potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 3.83 din 5 din 12 voturi
Articole similare
Documentele pentru obtinerea somajului tehnic se depun, din 1 mai, prin aplicatia aici.gov.roVioleta Alexandru: 2,7 miliarde de lei au fost mobilizati pentru somaj tehnic de la inceputul starii de crizaMinistrul Muncii a prezentat pasii pentru accesarea sprijinului de 41,5% din salariuMinistrul Muncii: "Somajul tehnic" in institutiile publice - o decizie care permite angajatilor sa ramana acasaSOMAJ TEHNIC 2020: Peste 1 milion de contracte de munca, suspendate din cauza crizeiUltimele articole
Noi modele de documente necesare obtinerii SOMAJULUI TEHNIC (Ordinul 1600/2020)Ministerul Muncii: Aproape 1 milion de contracte de munca, suspendate din cauza crizeiSOMAJ TEHNIC 2020: Perioada decontata de la bugetul asigurarilor de somajMMPS: Aproape 800.000 de contracte de munca - suspendate si peste 150.000, incetateGuvernul prelungeste perioada de valabilitate a voucherelor de vacanta - OUG 35/2020Articole similare
Noi documente vor putea fi comunicate prin intermediul SPVControl fiscal: care este perioada pentru care se pot solicita documentele financiar-contabile?Care este termenul de pastrare a documentelor financiar-contabile?Problemele identificate de Ministerul Muncii la documentele depuse pentru somajul tehnicArticole similare
Ce modificari a suferit Formularul 088 odata cu OANAF 2048/2016?Noutati legislatie Fiscala 05-09 ianuarie 2009 - Monitorul OficialAnexa nr. 1 la norme Modelul declaratiei pe propria raspundereCota redusa de 5 la suta la livrarea locuintelorOFICIAL! Starea de alerta a fost prelungita cu 30 de zile in RomaniaUltimele articole
Facilitati fiscale in domeniul constructiilor pentru anii 2023 si 2024Situatii financiare anuale 2024. Anumite firme NU depun bilantul, ci o declaratie de inactivitateInformare ANOFM. Ucenicia la locul de munca - o solutie pentru angajatoriModificari importante privind TVA ce intra in vigoare incepand cu data de 1 ianuarie 2024Modificari fiscale. Plafonul pentru scutirea de impozit in anumite domenii ramane la 10.000 leiArticole similare
Ministerul Finantelor emite noi titluri de stat, in cadrul programului TezaurAnulare accesorii conform OUG nr. 69/2020. Posibilitatea de acordare a amnistiei fiscale in cazul unei inspectii fiscale in cursConditii si procedura anulare accesorii aferente obligatiilor bugetare restante la 31.03.2020Finantele au dat startul celei de-a doua emisiuni de titluri de stat pentru populatieProcedura pentru amnistia fiscala a fost publicata. Prevederile OMFP 3831/2015Ultimele articole
Ordinul 906/2023. Procedura privind anularea anumitor obligatii fiscale rezultate din reincadrarea tichetelor cadouOUG 19/2021. Scutirea de la plata impozitului specific, amanarea dreptului de deducere a TVA, restructurarea obligatiilor bugetare si esalonarea la plataNou! In anul 2021 nu se datoreaza impozit specific pentru o perioada de 90 de zile, calculate incepand cu data de 1 ianuarie (OUG 226/2020)Anulare accesorii conform OUG 69/2020. Ce documente trebuie intocmite in situatia in care societatea achita datoriile si nu solicita esalonare?OUG 69/2020: Facilitati fiscale pentru contribuabili. Bonificatii. Prorogare termeneAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"