Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare ...
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor. Acest Ordin a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 88/2011.
Potrivit actului normativ, incepand cu data de 1 februarie 2011, competenta de administrare a obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor revine organului fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat contribuabilul care a infiintat respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la aceste sedii.
Competenta privind inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.
Actul normative aproba:
- procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor,
- modelul si continutul formularului “Proces-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare”.

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025

Diferente e-TVA Solutii la notificarile ANAF

Agenda Fiscala a Contabilului 2025
Predarea-primirea se va face pe baza certificatului de atestare fiscala si a procesului-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare, transmise electronic organului fiscal competent in administrarea contribuabilului care a infiintat respectivele sedii secundare.
Predarea-primirea informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare se va efectua potrivit calendarului comunicat de catre Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Nu uita de obligatiile declarative privind schimbarea sau mentinerea perioadei fiscale la TVAModificari in structura ANAF. Cum vor fi afectati salariatiiDeclaratia 394 actualizataD216 in 2024: Pana cand poate fi depus formularul si cine are aceasta obligatieDepasire plafon TVA. Ce implicatii fiscale apar?Ultimele articole
Codul TVA in 2025. EXEMPLU practic pentru obtinerea luiAi primit Notificare de conformare de la ANAF? Cum sa eviti o eventuala decizie de impunereActivitate de Uber si Bolt in Romania. Cum si in ce conditii pot deduce cheltuielilee-TVA. Cum sa procedati daca aveti cod de TVA anulat si ati primit Notificarea de conformareDeclaratia 406. Cum si pana cand trebuie corectata D406 pentru a evita amenzile de 1.500 leiArticole similare
In atentia celor care au sume de recuperat aferente contractelor de finantare UE. Noi facilitati!Codul de procedura fiscala s-a modificat. Ce ar trebui sa stim?Plasarea fortei de munca. Obligatii si conditiiCe modificari a suferit Formularul 088 odata cu OANAF 2048/2016?Firmele pierd cele mai multe licitatii din cauza erorilor FisculuiUltimele articole
Certificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Plafon plati numerar 2023: Noul plafon de casierie care se aplica din noiembrie 2023Ce este o persoana fizica independenta (PFI), cum poate functiona si ce impozite platesteANAF: Lista contribuabililor care NU au obligatii fiscale restante se publica TRIMESTRIALArt. 126 din Codul de procedura fiscala, modificat. Durata maxima de efectuare a inspectiei fiscale va fi de 180 de zile pentru anumiti contribuabiliArticole similare
ANAF: Proiect privind modificarea procedurii de rambursare a TVANoua versiune pentru Declaratia 112. Versiunea 3.0.1.Tot ce trebuie stiut despre procedura rambursarii TVAZoom fiscal: Corectarea erorilor materiale din deconturile de TVAAdministrarea contribuabililor mijlocii. Ce prevederi se aplica de la 1 ianuarie 2014?Ultimele articole
Erori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300Penalitati de intarziere. Facturarea penalitatilor se face cu sau fara TVA?Anularea creantelor prin OUG 107/2024. Facilitatile fiscale se acorda in anumite conditiiDecont TVA 2024: Ghid Complet | Completare, Depunere, TermenePrescriptie CREANTE FISCALE. Mai pot fi recuperate sumele achitate in plus? In ce conditii?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"