Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare ...
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor. Acest Ordin a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 88/2011.
Potrivit actului normativ, incepand cu data de 1 februarie 2011, competenta de administrare a obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor revine organului fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat contribuabilul care a infiintat respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la aceste sedii.
Competenta privind inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.
Actul normative aproba:
- procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor,
- modelul si continutul formularului “Proces-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare”.

Cartea Verde a Contabilitatii

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Predarea-primirea se va face pe baza certificatului de atestare fiscala si a procesului-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare, transmise electronic organului fiscal competent in administrarea contribuabilului care a infiintat respectivele sedii secundare.
Predarea-primirea informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare se va efectua potrivit calendarului comunicat de catre Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Declaratia 390. Regimul TVA. Impozitul pe veniturile nerezidentilorOPANAF 2201 – Numarul de evidenta a platiiVenituri din dividende in 2023. 6 operatiuni care NU sunt considerate dividendeNoul plan de succes al celor mai multe companii din lumeSolutia pentru o factura primita dupa depunerea decontului TVAUltimele articole
Diurna angajati. 3 intrebari si raspunsuri cu privire la acordarea diurnei FARA cazareMajorare cota TVA. Cum sa procedati cu facturile emise INAINTE si incasate DUPA 1 august 2025Controale ANAF. Greseala frecventa privind TVA in cazul refacturariiE-TVA ANAF. MODEL de raspuns in cazul in care exista diferente de TVASAF-T: Firmele cu cod TVA intracomunitar depun D406?Articole similare
Lohnul inainte si dupa ianuarie 2010Noul formular 088 pune presiune pe mediul de afaceri!Finantele actualizeaza din oficiu vectorul fiscal6 activitati suspecte care atrag atentia inspectorilor antifraudaMFP a publicat proiectul privind platile in numerar intr-o noua forma. Noi plafoane!Ultimele articole
Certificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Plafon plati numerar 2023: Noul plafon de casierie care se aplica din noiembrie 2023Ce este o persoana fizica independenta (PFI), cum poate functiona si ce impozite platesteANAF: Lista contribuabililor care NU au obligatii fiscale restante se publica TRIMESTRIALArt. 126 din Codul de procedura fiscala, modificat. Durata maxima de efectuare a inspectiei fiscale va fi de 180 de zile pentru anumiti contribuabiliArticole similare
Putem plati cu cardul la ANAF. Ce taxe si impozite se achita conform OMFP 943/2016?Declaratia 112 a fost actualizata. Descarcati ultima versiuneNou: ANAF propune adaptarea formularelor in domeniul colectarii creantelor fiscaleNoua versiune disponibila pentru Declaratia 112D112 pentru taxe salariale: ANAF a actualizat PDF-ul inteligent, conform Ordinului 165/2023Ultimele articole
Erori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300Penalitati de intarziere. Facturarea penalitatilor se face cu sau fara TVA?Anularea creantelor prin OUG 107/2024. Facilitatile fiscale se acorda in anumite conditiiDecont TVA 2024: Ghid Complet | Completare, Depunere, TermenePrescriptie CREANTE FISCALE. Mai pot fi recuperate sumele achitate in plus? In ce conditii?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"