Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare ...
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor. Acest Ordin a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 88/2011.
Potrivit actului normativ, incepand cu data de 1 februarie 2011, competenta de administrare a obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor revine organului fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat contribuabilul care a infiintat respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la aceste sedii.
Competenta privind inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.
Actul normative aproba:
- procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor,
- modelul si continutul formularului “Proces-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare”.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Examen Consultant Fiscal 2025

Manual de politici contabile - Stick USB
Predarea-primirea se va face pe baza certificatului de atestare fiscala si a procesului-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare, transmise electronic organului fiscal competent in administrarea contribuabilului care a infiintat respectivele sedii secundare.
Predarea-primirea informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare se va efectua potrivit calendarului comunicat de catre Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Ordinul 1926/2020: Scutiri de taxe si exonerarea de TVA la importuri pentru combaterea efectelor epidemieiMIPE anunta inceperea emiterii si distribuirii a peste 2,5 milioane de vouchere sociale la 1 iunie 2022Societate cu TVA anulat si trecere la neplatitor de TVA. ProceduriInspectorii antifrauda beneficiaza de expertiza internationala in combaterea fraudelor intracomunitareANAF implementeaza o noua facilitate pentru persoanele fizice: identificarea vizuala online in SVPUltimele articole
Semnatura electronica si olografa: Ce accepta ANAF la bilanturiDeclaratie Unica. Formularul poate fi depus pana pe 26 mai 2025E-TVA: Neconcordante in decontul precompletat referitoare la cota TVAD700 ANAF. Etape pe care sa le urmati daca NU ati solicitatat la timp inregistrarea in scopuri de TVAContractul de inchiriere. 5 intrebari si raspunsuri utile persoanelor fiziceArticole similare
Intocmire factura in baza bonurilor fiscale. Clientii trebuie sa transmita CIF al societatii mama, nu al punctului de lucruCHESTIONAR privind modul de implementare si efectele asupra mediului de afaceri ale Formularului 088OFICIAL: Continut integral al OUG privind organizarea si functionarea inspectiei economico-financiare la operatorii economiciObligatii fiscale privind sediile secundare in 2017. Cand sunteti obligat sa depuneti declaratii?Elemente obligatorii facturi. Care sunt implicatiile privind TVA-ul?Ultimele articole
Certificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Plafon plati numerar 2023: Noul plafon de casierie care se aplica din noiembrie 2023Ce este o persoana fizica independenta (PFI), cum poate functiona si ce impozite platesteANAF: Lista contribuabililor care NU au obligatii fiscale restante se publica TRIMESTRIALArt. 126 din Codul de procedura fiscala, modificat. Durata maxima de efectuare a inspectiei fiscale va fi de 180 de zile pentru anumiti contribuabiliArticole similare
Noutati Legislatie Fiscala 24-28 mai 2009 - Monitorul OficialDocumentar fiscal: Solutionarea contestatiilor formulate impotriva actelor administrative fiscaleCorectarea declaratiilor fiscale. Raspuns ANAFPrecizari privind: Declaratia 225 si Declaratia 102Incadrare categoria contribuabil mijlociuUltimele articole
Erori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300Penalitati de intarziere. Facturarea penalitatilor se face cu sau fara TVA?Anularea creantelor prin OUG 107/2024. Facilitatile fiscale se acorda in anumite conditiiDecont TVA 2024: Ghid Complet | Completare, Depunere, TermenePrescriptie CREANTE FISCALE. Mai pot fi recuperate sumele achitate in plus? In ce conditii?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"