Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare ...
Agentia Nationala de Administrare Fiscala a emis Ordinul nr. 232/2011 privind procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor. Acest Ordin a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 88/2011.
Potrivit actului normativ, incepand cu data de 1 februarie 2011, competenta de administrare a obligatiilor fiscale datorate de contribuabilii care au infiintate sedii secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor revine organului fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrat contribuabilul care a infiintat respectivele sedii secundare, inclusiv pentru impozitul pe venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la aceste sedii.
Competenta privind inregistrarea fiscala a sediilor secundare ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor, potrivit legii, revine organului fiscal in a carui raza teritoriala se afla situate acestea.
Actul normative aproba:
- procedura de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare inregistrate fiscal ca platitoare de salarii si venituri asimilate salariilor,
- modelul si continutul formularului “Proces-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare”.

Diferente e-TVA Solutii la notificarile ANAF

Examen Consultant Fiscal 2025

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Predarea-primirea se va face pe baza certificatului de atestare fiscala si a procesului-verbal de predare-primire a informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare, transmise electronic organului fiscal competent in administrarea contribuabilului care a infiintat respectivele sedii secundare.
Predarea-primirea informatiilor si/sau a documentelor privind creantele fiscale ale sediilor secundare se va efectua potrivit calendarului comunicat de catre Directia generala de reglementare a colectarii creantelor bugetare din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Recuperare TVA pentru combustibilul achizitionat. Care este tratamentul contabil?Sindicatul National al Functionarilor: ANAF are nevoie acuta de personal, dar nu se pot face angajari fara examenGhidul fiscal al Asociatiilor de proprietariUE dezbate colectarea TVA de la dezvoltatorii imobiliariNoutati ANAF: Aprobare formulare de inregistrare fiscala si obligatii fiscale care formeaza vectorul fiscalUltimele articole
Firma in Romania. 2 optiuni prin care va puteti inregistra in scop de TVA + completarea D700e-Factura. Pentru platile facute INAINTE de livrarea bunului, trebuie depusa Notificarea 800?TVA la incasare ANAF. Cine si in ce conditii poate aplica sistemulSemnatura electronica. NU mai trebuie sa mergeti la sediul ANAF pentru a o obtine, ea poate fi solicitata onlineSesizari catre ANAF privind evaziunea fiscala: metode, pasi si recomandariArticole similare
Noi prevederi privind plata impozitului pe venitul din salarii: Pentru toti contribuabilii cu SEDII SECUNDARETVA. Deschidere punct de vanzare in tara. Cum procedam?Declararea contribuabililor inactivi/ reactivati si evidenta acestoraPlasarea fortei de munca. Obligatii si conditiiInregistrarea in scopuri de TVA la depasirea plafonului de scutire - documentar fiscalUltimele articole
Certificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Plafon plati numerar 2023: Noul plafon de casierie care se aplica din noiembrie 2023Ce este o persoana fizica independenta (PFI), cum poate functiona si ce impozite platesteANAF: Lista contribuabililor care NU au obligatii fiscale restante se publica TRIMESTRIALArt. 126 din Codul de procedura fiscala, modificat. Durata maxima de efectuare a inspectiei fiscale va fi de 180 de zile pentru anumiti contribuabiliArticole similare
Sinteza modificari si completari ale Codului de Procedura FiscalaCe obligatii au angajatorii care folosesc zilieri?Studiu de caz: Declararea impozitului pe venit pentru personalul zilierCodul fiscal 2008 - Capitolul III. Impozitul si taxa pe teren - art. 256-260Activitatea desfasurata de zilieri. Ce completam in Declaratia 112 si 205?Ultimele articole
Erori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300Penalitati de intarziere. Facturarea penalitatilor se face cu sau fara TVA?Anularea creantelor prin OUG 107/2024. Facilitatile fiscale se acorda in anumite conditiiDecont TVA 2024: Ghid Complet | Completare, Depunere, TermenePrescriptie CREANTE FISCALE. Mai pot fi recuperate sumele achitate in plus? In ce conditii?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"