Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
ORDIN nr. 1.338 din 13 octombrie 2009pentru modificarea si completarea Ghidului de finantare a Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza ...
ORDIN nr. 1.338 din 13 octombrie 2009
pentru modificarea si completarea Ghidului de finantare a Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului, aprobat prin Ordinul ministrului mediului nr. 565/2009
EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI
PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL nr. 719 din 23 octombrie 2009
Pe cine vizeaza?
Actul intereseaza beneficiarii care, in baza indeplinirii cumulative a criteriilor de eligibilitate si a aprobarii proiectului depus, au incheiat contract de finantare nerambursabila cu Administratia Fondului pentru Mediu.
Important!
In cadrul Programului sunt eligibile urmatoarele categorii de solicitanti:
a) unitatile administrativ-teritoriale: comune, orase/municipii si judete, legal infiintate si delimitate, administrate conform Legii administratiei publice locale nr. 215/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
b) operatorii economici, constituiti potrivit Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, cu obiect principal de activitate "Hoteluri si alte facilitati de cazare similare" conform CAEN - diviziunea 55, grupa 551, clasa 5510.
Sunt asimilate unitatilor administrativ-teritoriale prevazute la alin. (1) si subdiviziunile administrativ-teritoriale ale municipiului Bucuresti.
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Examen Consultant Fiscal 2024
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Solicitantii pot depune proiecte, dupa cum urmeaza:
a) unitatile administrativ-teritoriale, in nume propriu, pentru imobilele aflate in proprietatea ori in administrarea lor si/sau in numele asociatiilor de proprietari/locatari care au sediul pe raza administrativa a respectivelor unitati administrativ-teritoriale;
b) operatorii economici, in nume propriu, pentru imobilele aflate in proprietatea, concesiunea sau administrarea lor."
La data depunerii cererii de finantare, solicitantul unitate administrativ-teritoriala trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele criterii de eligibilitate:
a) are indeplinite obligatiile de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor catre bugetul general consolidat;
b) detine in proprietate si/sau in administrare, dupa caz, imobilul/imobilele pe care urmeaza sa fie implementat proiectul sau are incheiat un contract de mandat cu asociatia de proprietari/locatari in cazul in care solicita finantare in numele acesteia;
c) detine contributia proprie necesara implementarii proiectului si se angajeaza in vederea sustinerii acesteia; in situatia in care unitatea administrativ-teritoriala solicita finantare in numele asociatiei de proprietari/locatari, se va preciza contributia proprie cumulata, alcatuita din suma aprobata de catre unitatea administrativ-teritoriala si suma aprobata de catre asociatia de proprietari/locatari.
La data depunerii cererii de finantare, solicitantul operator economic trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele criterii de eligibilitate:
a) sa fie persoana juridica care desfasoara activitati economice pe teritoriul Romaniei si care are ca principal obiect de activitate "Hoteluri si alte facilitati de cazare similare", conform CAEN - diviziunea 55, grupa 551, clasa 5510;
b) sa functioneze si sa aiba activitate economica de cel putin 6 luni la data depunerii cererii de finantare;
c) sa actioneze in nume propriu;
d) sa fie proprietar/concesionar/administrator al imobilului/imobilelor pe/in care se implementeaza proiectul, pe toata durata implementarii si monitorizarii proiectului;
e) sa nu fie insolvabil, in stare de reorganizare judiciara sau faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice ori sa se afle in situatii similare;
f) sa nu faca obiectul unei proceduri legale in justitie pentru situatiile prevazute la lit. e), precum si orice alta situatie similara;
g) sa aiba indeplinite obligatiile exigibile de plata a taxelor, impozitelor si contributiilor catre bugetul de stat, bugetul local si Fondul pentru mediu;
h) sa nu sponsorizeze activitati cu efect negativ asupra mediului;
i) sa nu fie considerat "firma in dificultate", conform dispozitiilor Instructiunilor Comisiei Europene privind ajutorul de stat pentru salvarea si restructurarea firmelor in dificultate, publicate in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. 244/2004;
j) sa nu fie subiectul unei proceduri de recuperare a unor ajutoare de stat declarate ilegale si incompatibile, ca urmare a unei decizii a Comisiei Europene;
k) valoarea totala a ajutoarelor de minimis acordate operatorului economic pe o perioada de 3 ani consecutivi, respectiv 2 ani fiscali precedenti si anul fiscal in cursul caruia se inscrie in Program, cumulata cu valoarea alocarii financiare acordate in baza schemei de minimis aprobate prin Dispozitia presedintelui Autoritatii nr. 243 din 8 octombrie 2009, nu depaseste echivalentul in lei, la data depunerii cererii de finantare, a 200.000 euro, respectiv 100.000 euro in cazul operatorilor economici care activeaza si in sectorul transporturilor;
l) detine contributia proprie necesara implementarii proiectului si se angajeaza in vederea sustinerii acesteia;
m) proiectul propus sa nu faca obiectul unui alt program de finantare.
Pentru participarea la Program, operatorul economic trebuie sa depuna urmatoarele documente:
a) cererea de finantare, in original, in formatul prevazut in anexa nr. 1;
b) actul constitutiv, in copie conforma cu originalul, impreuna cu toate modificarile ulterioare, dupa caz;
c) certificatul de inregistrare emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul unde isi are sediul solicitantul, in copie conforma cu originalul;
d) certificatul constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul in raza caruia isi are sediul solicitantul, in original si nu mai vechi de 30 de zile la data depunerii dosarului de finantare, din care sa rezulte: datele de identificare a operatorului economic, codul unic de inregistrare, capitalul social, obiectul principal de activitate si activitatile secundare de activitate, administratorii, actionarii/asociatii si situatia juridica;
e) certificatul de atestare fiscala emis de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finantelor Publice, in original si valabil la data depunerii cererii de finantare;
f) certificatul de atestare fiscala pentru sediul social si certificatul de atestare fiscala pentru punctul de lucru pe care se implementeaza proiectul, daca este cazul, emise de directiile de taxe si impozite locale, in original si valabile la data depunerii cererii de finantare;
g) certificatul de atestare privind obligatiile de plata la Fondul pentru mediu, in original;
h) certificatul de cazier fiscal, eliberat de organele teritoriale de specialitate ale Ministerului Finantelor Publice, valabil la data depunerii dosarului de inscriere, in original.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Serviciile publice digitale influenteaza dezvoltarea afacerilor. Ce plan are Comisia EuropeanaSe modifica impozitul pentru veniturile din pariuri in cota fixaAplicarea sistemului TVA la incasare. Opinia expertuluiVechea casa de marcat: Conditii de pastrare a memoriei fiscale. Legea prevenirii in cazul neutilizarii noilor AMEFNoi modificari de la Guvern. Organismele publice si IMM-urile, incurajate sa utilizeze eficient energiaUltimele articole
Calendar ANAF: Declaratii fiscale scadente in 25 noiembrie 2024Venituri din alte surse. Ce obligatii declarative si de plata avetiCe OBLIGATII au persoanele care utilizeaza sistemul E-TVA, implementat din 1 august 2024Declaratia 100 in 2024: pentru ce se depune, termene, mod de completareSe suspenda pana pe 1 septembrie 2025 obligatia de a avea CNP si cod QR pe bonurile fiscale, conform OUG 125/2024Articole similare
Nu toti angajatii IT sunt scutiti de la plata impozitului pe venitMicrointreprindere 2024. Veniturile din drepturi de proprietate intelectuala intra in plafonul de 500.000 euro?25 iulie e termen pentru impozitul specificSinteza dispozitii OUG nr. 125 privind venitul net determinat pe baza de norme de venitLegea 135/2022: Taxele salariale reduse pentru firme NU se vor aplica in cazul veniturilor care depasesc suma de 30.000 leiUltimele articole
Situatii financiare interimare. In cazul unor erori pot fi rectificate?Firme care NU mai sunt microintreprinderi in 2024. Cand pot reveni la acest regim fiscal?Taxe PFA 2024: Ghid Complet | Impozite, Contributii si Optimizare FiscalaScutiri la impozitul pe venit in domenul IT. Vezi cele 7 conditii cumulative necesareCotele TVA pentru 2024, aplicabile in RomaniaArticole similare
Criteriile netransparente de anulare din oficiu a codului de TVA. Practici abuzive?Cazierul fiscal poate fi solicitat de contribuabili si in mod electronic, prin SPV116 Fapte inscrise in cazierul fiscalCe se inscrie in cazierul fiscalExamen 2012 pentru cei care vor sa devina consultanti fiscali!Ultimele articole
Serviciul Programari online ANAF. Ce recomanda institutia contribuabililorServiciul PROGRAMARI ONLINE pus la dispozitie de ANAFAdeverinta de venit, cazierul fiscal si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFANAF ofera contribuabililor 4 tipuri de servicii electroniceCe metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlineAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"