Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 457/06.07.2012, a fost publicata Legea nr. 113/2012 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 25/2011 pentru modificarea art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal.
Potrivit prevederilor actului normativ mentionat mai sus, pentru contribuabilii care au inscrise date in cazierul fiscal, acestea vor fi scoase din evidenta si daca se afla una in urmatoarele situatii:
- contribuabilul declarat inactiv a fost reactivat. Data scoaterii din evidenta este data reactivarii contribuabilului in situatia in care acesta a fost declarat inactiv pentru cazul in care nu si-a indeplinit, pe parcursul unui semestru calendaristic, nicio obligatie declarativa prevazuta de lege sau data implinirii unui termen de 3 luni de la data reactivarii contribuabilului in situatia in care acesta a fost declarat inactiv pentru sustragerea de la efectuarea inspectiei fiscale prin declararea unor date de identificare a domiciliului fiscal care nu permit organului fiscal identificarea acestuia sau in cazul in care organele fiscale au constatat ca nu functioneaza la domiciliul fiscal declarat, potrivit procedurii stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Aceste prevederi sunt aplicabile si reprezentantilor legali;
- decesul, respectiv radierea contribuabilului. in situatia radierii unei persoane juridice declarate inactive anterior radierii, inactivitatea fiscala inscrisa in cazierul fiscal al reprezentantului legal se scoate din evidenta acestuia la data implinirii unui termen de un an de la data radierii contribuabilului.

Venituri impozabile si neimpozabile la calculul impozitului pe profit

Cartea Verde a Contabilitatii

Portal Persoane Fizice - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Iesirea din evidenta platitorilor de TVA in anul 2012Util: Procedura de scoatere din evidenta a persoanelor inregistrate in scopuri de TVAArticole similare
Documentele necesare pentru rambursarea TVANedepunerea declaratiilor fiscale la termen: contraventie simpla sau contraventie continua?Proiect OUG: Finantele propun noi exceptii de la obligativitatea utilizarii caselor de marcat electoniceAmenzi RO e-Transport. Exemplu util de monografie contabilaZoom fiscal: Criteriile pentru conditionarea inregistrarii in scopuri de TVAUltimele articole
Control ANAF in sem. II 2024. Deficiente descoperite pe linia combaterii evaziunii fiscaleDe la 1 ianuarie 2025 declaratia D406 devine obligatorie si pentru firmele miciE-Transport: Care sunt principalele noutati aduse de OUG 129/2024E-Transport 2024: Guvernul a aprobat modificarea OUG 41/2022 privind sanctiunile aplicate in sistemNoi masuri fiscale, adoptate de Guvern! D212 inteligenta, norme impozit micro si pe profit, sprijinirea IMM-urilorArticole similare
Pe 5 octombrie are loc examenul de atribuire a calitatii de consultant fiscalANAF: Doua milioane de contribuabili folosesc deja SPV. Care sunt avantajele serviciului electronic?Cazierul fiscal: Prevederi OG 39 explicate prin comparatie cu noutatile aduse de OANAF 2594/2015ANAF ofera contribuabililor 4 tipuri de servicii electroniceCe se inscrie in cazierul fiscalUltimele articole
Serviciul Programari online ANAF. Ce recomanda institutia contribuabililorServiciul PROGRAMARI ONLINE pus la dispozitie de ANAFAdeverinta de venit, cazierul fiscal si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFCe metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlineANAF modifica legislatia privind inregistrarea/anularea inregistrarii in scopuri de TVAArticole similare
Codul fiscal 2011 - Titlul IISolutia pentru stornarea facturilor de achizitii de la un CONTRIBUABIL INACTIVOrdin ANAF nr. 418 din 2012: Declaratia 311 privind TVATratament contabil pentru achizitii de la contribuabili inactiviCe e nou privind cazierul fiscal. Vezi legea aparuta in MonitorUltimele articole
Anulare cod de inregistrare in scopuri de TVA. Factura de executare silitaZoom fiscal: Cand puteti fi declarat inactiv de fiscal si cum remediati situatia?Formularul 088 de la 1 august: ce documente anexam, ce acte se elimina si ce alte simplificari au fost facuteDin ce in ce mai multe firme isi pierd codul de TVAStiti care cheltuieli sunt deductibile si care nu sunt, conform celor mai recente reglementari din Codul fiscal?Articole similare
Livrarile si achizitiile nationale: Prevederi noi pentru 2013Clasificarea erorilorTVA la incasare 2013 | Reguli generale de intrare in sistemDiferente de impozit pe profit pentru anii fiscali anteriori. In ce declaratie se evidentiaza sumeleSuspendarea activitatii si inregistrare in contabilitate a cheltuielilor ulterioareUltimele articole
Erori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300Firme care NU au depasit plafonul TVA. Cum pot iesi prin optiune de la TVAControale ANAF: 1,96 milioane lei sume stabilite suplimentar in luna decembrie 2024Procedura de modificare, din oficiu, a vectorului fiscal cu privire la TVA, schimbata prin Ordinul 7032/2024ANAF: 2,74 milioane lei sume stabilite suplimentar, in urma inspectiilor din luna octombrie 2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"