Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 457/06.07.2012, a fost publicata Legea nr. 113/2012 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 25/2011 pentru modificarea art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal.
Potrivit prevederilor actului normativ mentionat mai sus, pentru contribuabilii care au inscrise date in cazierul fiscal, acestea vor fi scoase din evidenta si daca se afla una in urmatoarele situatii:
- contribuabilul declarat inactiv a fost reactivat. Data scoaterii din evidenta este data reactivarii contribuabilului in situatia in care acesta a fost declarat inactiv pentru cazul in care nu si-a indeplinit, pe parcursul unui semestru calendaristic, nicio obligatie declarativa prevazuta de lege sau data implinirii unui termen de 3 luni de la data reactivarii contribuabilului in situatia in care acesta a fost declarat inactiv pentru sustragerea de la efectuarea inspectiei fiscale prin declararea unor date de identificare a domiciliului fiscal care nu permit organului fiscal identificarea acestuia sau in cazul in care organele fiscale au constatat ca nu functioneaza la domiciliul fiscal declarat, potrivit procedurii stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Aceste prevederi sunt aplicabile si reprezentantilor legali;
- decesul, respectiv radierea contribuabilului. in situatia radierii unei persoane juridice declarate inactive anterior radierii, inactivitatea fiscala inscrisa in cazierul fiscal al reprezentantului legal se scoate din evidenta acestuia la data implinirii unui termen de un an de la data radierii contribuabilului.

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Util: Procedura de scoatere din evidenta a persoanelor inregistrate in scopuri de TVAIesirea din evidenta platitorilor de TVA in anul 2012Articole similare
Noul proces-verbal pe care il folosesc inspectorii pentru controlul veniturilor obtinute de persoanele fiziceCompletati un chestionar privind plata defalcata a TVA. Opinia dvs. conteaza!Noua Lege ONRC: Actul constitutiv necesar pentru infiintarea firmelor poate fi intocmit online, prin completarea unui formular-tipNoul formular 088 pune presiune pe mediul de afaceri!Studiu de caz: Factura cu TVA?Ultimele articole
Control ANAF in sem. II 2024. Deficiente descoperite pe linia combaterii evaziunii fiscaleDe la 1 ianuarie 2025 declaratia D406 devine obligatorie si pentru firmele miciE-Transport: Care sunt principalele noutati aduse de OUG 129/2024E-Transport 2024: Guvernul a aprobat modificarea OUG 41/2022 privind sanctiunile aplicate in sistemNoi masuri fiscale, adoptate de Guvern! D212 inteligenta, norme impozit micro si pe profit, sprijinirea IMM-urilorArticole similare
Cititi cu atentie eticheta ordonantei «trei in unu». Evitati astfel amenzi de pana la 40.000 de lei! - publicat in octombrie 2007Se modifica normele privind scutirea de TVASe schimba regulile privind codul de TVA. Noile reglementari pentru formularul 088OFICIAL! Incepand cu 1 februarie 2023, certificatul de cazier judiciar poate fi obtinut online prin platformele ghiseul.ro si hub.mai.gov.roAdeverinta de venit, cazierul fiscal si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFUltimele articole
Serviciul Programari online ANAF. Ce recomanda institutia contribuabililorServiciul PROGRAMARI ONLINE pus la dispozitie de ANAFANAF ofera contribuabililor 4 tipuri de servicii electroniceCe metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlineANAF modifica legislatia privind inregistrarea/anularea inregistrarii in scopuri de TVAArticole similare
CONTRIBUABIL INACTIV: Stornare facturi si returnare marfaCodul fiscal 2011 (Partea II.2): Modificari si completari aduse Legii nr.571 din 2003 prin Ordonanta 30 din 2011Titlul II Capitolul II - partea IAnulare cod de inregistrare in scopuri de TVA. Factura de executare silitaChirie factura cu TVA. Identificarea cheltuielilor deductibileUltimele articole
Tratament contabil pentru achizitii de la contribuabili inactiviZoom fiscal: Cand puteti fi declarat inactiv de fiscal si cum remediati situatia?Formularul 088 de la 1 august: ce documente anexam, ce acte se elimina si ce alte simplificari au fost facuteDin ce in ce mai multe firme isi pierd codul de TVAStiti care cheltuieli sunt deductibile si care nu sunt, conform celor mai recente reglementari din Codul fiscal?Articole similare
Ajustarea bazei de impozitare. Erori si corectarea facturilor fiscaleControale antifrauda cu implicatii de 2,6 miliarde de lei in luna iunie 2023Raportarea eronata in SAF-T va fi amendata cu 1.500 de leiUn nou formular 300 - Decontul de TVASaptamana 28 ian - 03 februarie 2008Ultimele articole
Ai primit Notificare de conformare de la ANAF? Cum sa eviti o eventuala decizie de impunereErori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300Firme care NU au depasit plafonul TVA. Cum pot iesi prin optiune de la TVAControale ANAF: 1,96 milioane lei sume stabilite suplimentar in luna decembrie 2024Procedura de modificare, din oficiu, a vectorului fiscal cu privire la TVA, schimbata prin Ordinul 7032/2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"