Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

In Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 457/06.07.2012, a fost publicata Legea nr. 113/2012 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 25/2011 pentru modificarea art. 7 din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001 privind organizarea si functionarea cazierului fiscal.
Potrivit prevederilor actului normativ mentionat mai sus, pentru contribuabilii care au inscrise date in cazierul fiscal, acestea vor fi scoase din evidenta si daca se afla una in urmatoarele situatii:
- contribuabilul declarat inactiv a fost reactivat. Data scoaterii din evidenta este data reactivarii contribuabilului in situatia in care acesta a fost declarat inactiv pentru cazul in care nu si-a indeplinit, pe parcursul unui semestru calendaristic, nicio obligatie declarativa prevazuta de lege sau data implinirii unui termen de 3 luni de la data reactivarii contribuabilului in situatia in care acesta a fost declarat inactiv pentru sustragerea de la efectuarea inspectiei fiscale prin declararea unor date de identificare a domiciliului fiscal care nu permit organului fiscal identificarea acestuia sau in cazul in care organele fiscale au constatat ca nu functioneaza la domiciliul fiscal declarat, potrivit procedurii stabilite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala. Aceste prevederi sunt aplicabile si reprezentantilor legali;
- decesul, respectiv radierea contribuabilului. in situatia radierii unei persoane juridice declarate inactive anterior radierii, inactivitatea fiscala inscrisa in cazierul fiscal al reprezentantului legal se scoate din evidenta acestuia la data implinirii unui termen de un an de la data radierii contribuabilului.

Manual de politici contabile - Stick USB

Cartea Verde a Contabilitatii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Util: Procedura de scoatere din evidenta a persoanelor inregistrate in scopuri de TVAIesirea din evidenta platitorilor de TVA in anul 2012Articole similare
Reguli pentru verificarea contribuabililor care nu functioneaza la domiciliul fiscal declaratBuletin noutati legislative: Acte importante din perioada 12-16 octombrie 2015Firmele pot primi din oficiu a codului de TVA anulat. In ce conditii scapa de criteriile ANAF!Noi criterii pentru inregistrarea societatilor in scopuri de TVA. Opinia consultantuluiNelamuriri privind rambursarea de TVA. Pe ce perioada se face controlul fiscal? Care e procedura de recuperare TVA?Ultimele articole
Control ANAF in sem. II 2024. Deficiente descoperite pe linia combaterii evaziunii fiscaleDe la 1 ianuarie 2025 declaratia D406 devine obligatorie si pentru firmele miciE-Transport: Care sunt principalele noutati aduse de OUG 129/2024E-Transport 2024: Guvernul a aprobat modificarea OUG 41/2022 privind sanctiunile aplicate in sistemNoi masuri fiscale, adoptate de Guvern! D212 inteligenta, norme impozit micro si pe profit, sprijinirea IMM-urilorArticole similare
Adeverinta de venit, cazierul fiscal si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFExamenul pentru dobandirea calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistentANAF a publicat un nou proiect de ordin privind cazierul fiscalFirmele pot primi din oficiu a codului de TVA anulat. In ce conditii scapa de criteriile ANAF!ANAF pune la dispozitia contribuabililor un nou serviciu electronic, programarea ONLINEUltimele articole
Serviciul Programari online ANAF. Ce recomanda institutia contribuabililorServiciul PROGRAMARI ONLINE pus la dispozitie de ANAFANAF ofera contribuabililor 4 tipuri de servicii electroniceCe metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlineANAF modifica legislatia privind inregistrarea/anularea inregistrarii in scopuri de TVAArticole similare
Studiu de caz: Regimul TVA in cazul colectarii si valorificarii deseurilorOrdin ANAF nr. 418 din 2012: Declaratia 311 privind TVACe riscam referitor la TVA prin tranzactiile incheiate si derulate cu firme inactive?Achizitie de la CONTRIBUABIL INACTIV. Regim TVAZoom fiscal: Cand puteti fi declarat inactiv de fiscal si cum remediati situatia?Ultimele articole
Anulare cod de inregistrare in scopuri de TVA. Factura de executare silitaTratament contabil pentru achizitii de la contribuabili inactiviFormularul 088 de la 1 august: ce documente anexam, ce acte se elimina si ce alte simplificari au fost facuteDin ce in ce mai multe firme isi pierd codul de TVAStiti care cheltuieli sunt deductibile si care nu sunt, conform celor mai recente reglementari din Codul fiscal?Articole similare
ANAF modifica o noua declaratie de TVAHala de fabricatie. Ajustare TVARaportarea eronata in SAF-T va fi amendata cu 1.500 de leiDocumente necesare scutirii de TVA pentru livrari intracomunitare in 2021Modificari in Codul de Procedura Fiscala - recomandarile expertilorUltimele articole
Erori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300Firme care NU au depasit plafonul TVA. Cum pot iesi prin optiune de la TVAControale ANAF: 1,96 milioane lei sume stabilite suplimentar in luna decembrie 2024Procedura de modificare, din oficiu, a vectorului fiscal cu privire la TVA, schimbata prin Ordinul 7032/2024ANAF: 2,74 milioane lei sume stabilite suplimentar, in urma inspectiilor din luna octombrie 2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"