Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Oficiul International pentru Inventii si Marci (OHIM) si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) au declarat brandul turistic al Romaniei original si unic, acesta urmand sa fie folosit in ...
Oficiul International pentru Inventii si Marci (OHIM) si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) au declarat brandul turistic al Romaniei original si unic, acesta urmand sa fie folosit in toate campaniile internationale de promovare, a declarat marti ministrul Dezvoltarii, Elena Udrea.
Potrivit ministrului, The Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs - OHIM) a declarat brandul Romaniei ca fiind original pe 28 octombrie, iar raspunsul celor de la OSIM a venit in urma cu o luna.
Udrea a adaugat ca a primit o declaratie de la compania pe site-ul careia era postata o imagine similara celei din brandul turistic al Romaniei, in care era specificat ca desenul din logo-ul romanesc este original.
"Cel despre care s-a scris ca ar fi creator ne-a dat o declaratie in care specifica faptul ca nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original si il recunoaste ca atare. In aceste conditii, brandul Romaniei este considerat original pe piata interna si internationala si il vom folosi in toate campaniile viitoare, inclusiv in cea pe care o vom derula impreuna cu Facebook", a adaugat Udrea.
Brandul de turism a fost realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu. In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund si o frunza in nuante de verde si albastru.

Cartea Verde a Contabilitatii

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile
In ziua lansarii acestuia, pe site-ul unei companii din strainatate a aparut o imagine asemanatoare cu identitatea vizuala a brandului Romaniei.
Ulterior, MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS a raspuns ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet.
Sursa: MEDIAFAX

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Industria hoteliera isi va putea promova marcile mult mai eficientANAF: Romania functioneaza cu taxele talePeter Drucker: Sfaturi de marketing pentru o afacere mai bunaTratamentul fiscal al veniturilor obtinute de persoanele fizice din postari realizate pe facebook, instagram, tiktok, etc.Ce planuri are Ministerul Economiei pentru firmele romanestiUltimele articole
Firme care acorda tichete de vacanta. Aceste sume intra in plafonul de 33% pentru beneficii extrasalariale?4 provocari pentru dezvoltarea unui business mic si cum le faci fata cu succesBiletele de valoare NU vor mai fi valabile incepand cu 1 februarie 2022 daca sunt emise pe suport hartieEchipeaza-ti masina cu anvelope de iarna de pe Velopa.roVioleta Alexandru, vizita oficiala in Germania pentru a verifica situatia angajatilor romaniArticole similare
Codul fiscal 2008 - Capitolul XII. Regimuri speciale - art. 152-152^4Titlul II Capitolul VIIEfectele intarziate ale erorilor din 2007 privind aplicarea masurilor de simplificare a TVA pentru lucrarile de constructii-montajManualul Contabilului Incepator: exemple de situatii practice cu care se confrunta un contabil in orice firmaNoutati Legislatie Fiscala 03 - 07 august 2009 - Monitorul OficialUltimele articole
PFA inregistrat in 2025. Va mai depune Declaratia Unica?Distribuire dividende. Pot fi distribuite neuniform dividendele?Ordinul 114/2025 a modificat Procedura de restituire a TVA aferenta anumitor achizitii de bunuri si servicii efectuate de entitati nonprofitSchema de ajutor introdusa prin HG 300/2024. Bugetul va fi suplimentat cu 750 milioane leiAchizitii intracomunitare peste plafonul de 10.000 euro. Unde se achita TVA-ul?Articole similare
Inregistrarea unei MARCI comerciale generata intern. Cum procedam la capitalizarea imobilizarilor necorporale?Zvonurile legate de TVA aduc dureri de capEchipeaza-ti masina cu anvelope de iarna de pe Velopa.roPlanul de conturi pentru institutiile publice a fost modificat (Ordinul 27/2021)Factura electronica si factura simplificata in 2013Ultimele articole
Material ANAF: Locul taxarii cu TVA in cazul prestarilor de serviciiControale ANPC. Din 1 iunie 2024 au fost verificati peste 800 de operatori economici de pe litoralMicrointreprinderi in 2023: Venitul obtinut din creditare poate fi luat in considerare la calculul plafonului de 300.000 lei?Fondul comercial. Ce este, cum se recunoaste in contabilitate si exemplu practicOperatorii economici de pe litoral sunt sanctionati dur de inspectorii ANPC. Iata ce nereguli au fost gasite pana acum
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"