Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Oficiul International pentru Inventii si Marci (OHIM) si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) au declarat brandul turistic al Romaniei original si unic, acesta urmand sa fie folosit in ...
Oficiul International pentru Inventii si Marci (OHIM) si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) au declarat brandul turistic al Romaniei original si unic, acesta urmand sa fie folosit in toate campaniile internationale de promovare, a declarat marti ministrul Dezvoltarii, Elena Udrea.
Potrivit ministrului, The Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs - OHIM) a declarat brandul Romaniei ca fiind original pe 28 octombrie, iar raspunsul celor de la OSIM a venit in urma cu o luna.
Udrea a adaugat ca a primit o declaratie de la compania pe site-ul careia era postata o imagine similara celei din brandul turistic al Romaniei, in care era specificat ca desenul din logo-ul romanesc este original.
"Cel despre care s-a scris ca ar fi creator ne-a dat o declaratie in care specifica faptul ca nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original si il recunoaste ca atare. In aceste conditii, brandul Romaniei este considerat original pe piata interna si internationala si il vom folosi in toate campaniile viitoare, inclusiv in cea pe care o vom derula impreuna cu Facebook", a adaugat Udrea.
Brandul de turism a fost realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu. In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund si o frunza in nuante de verde si albastru.
Impozitarea veniturilor din chirii 2024
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Cartea Verde a PFA Contabilitatea si obligatiile fiscale
In ziua lansarii acestuia, pe site-ul unei companii din strainatate a aparut o imagine asemanatoare cu identitatea vizuala a brandului Romaniei.
Ulterior, MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS a raspuns ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet.
Sursa: MEDIAFAX
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Un nou BRAND pentru protectia produselor romanesti. Avantaje pentru producatori?Microsoft a pus ochii pe divizia de telefoane mobile a Nokia?ANAF: Romania functioneaza cu taxele taleCei mai multi tineri din mediul urban doresc o schimbare a economiei romanestiEchipeaza-ti masina cu anvelope de iarna de pe Velopa.roUltimele articole
Firme care acorda tichete de vacanta. Aceste sume intra in plafonul de 33% pentru beneficii extrasalariale?4 provocari pentru dezvoltarea unui business mic si cum le faci fata cu succesTratamentul fiscal al veniturilor obtinute de persoanele fizice din postari realizate pe facebook, instagram, tiktok, etc.Biletele de valoare NU vor mai fi valabile incepand cu 1 februarie 2022 daca sunt emise pe suport hartieVioleta Alexandru, vizita oficiala in Germania pentru a verifica situatia angajatilor romaniArticole similare
Deficitul bugetar se majoreaza cu 0,2% din PIB. Se suplimenteaza bugetul MApNNou proiect de OUG privind unele masuri fiscale si angajamente externeRiscul valutar va disparea dupa adoptarea monedei euroNeimpozitarea profitului reinvestit. Cum arata Normele Metodologice?Formularele 600 si 610, modele noi aprobate de ANAFUltimele articole
Declaratia Unica in 2024. Cand se depune declaratia pentru dividendele din 2023?Ultimul pas pentru operationalizarea IMM Plus, indeplinit. Cum se acorda sprijinul pentru firmeCalculul impozitului pe dividende: ghid completCum sa gestionezi profitul obtinut prin PFA, pentru un viitor financiar mai sigurCum sa gestionezi profitul obtinut prin PFA, pentru un viitor financiar mai sigurArticole similare
Un fel de evaziune ecologica. Mai sanatoasa decat cea fiscala?Codul fiscal 2011 - Titlul IIMinistrul Afacerilor: Exportatorii romani au o sansa imensa!Concurenta neloiala, combatuta printr-un nou proiect MFPTratament TVA pentru servicii facturate pentru persoane fizice si juridice din state terteUltimele articole
Microintreprinderi in 2023: Venitul obtinut din creditare poate fi luat in considerare la calculul plafonului de 300.000 lei?Fondul comercial. Ce este, cum se recunoaste in contabilitate si exemplu practicEchipeaza-ti masina cu anvelope de iarna de pe Velopa.roPlanul de conturi pentru institutiile publice a fost modificat (Ordinul 27/2021)Operatorii economici de pe litoral sunt sanctionati dur de inspectorii ANPC. Iata ce nereguli au fost gasite pana acumAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"