Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Oficiul International pentru Inventii si Marci (OHIM) si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) au declarat brandul turistic al Romaniei original si unic, acesta urmand sa fie folosit in ...
Oficiul International pentru Inventii si Marci (OHIM) si Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) au declarat brandul turistic al Romaniei original si unic, acesta urmand sa fie folosit in toate campaniile internationale de promovare, a declarat marti ministrul Dezvoltarii, Elena Udrea.
Potrivit ministrului, The Office for Harmonization in the Internal Market (Trade Marks and Designs - OHIM) a declarat brandul Romaniei ca fiind original pe 28 octombrie, iar raspunsul celor de la OSIM a venit in urma cu o luna.
Udrea a adaugat ca a primit o declaratie de la compania pe site-ul careia era postata o imagine similara celei din brandul turistic al Romaniei, in care era specificat ca desenul din logo-ul romanesc este original.
"Cel despre care s-a scris ca ar fi creator ne-a dat o declaratie in care specifica faptul ca nu este vorba de un produs identic, ci este un desen original si il recunoaste ca atare. In aceste conditii, brandul Romaniei este considerat original pe piata interna si internationala si il vom folosi in toate campaniile viitoare, inclusiv in cea pe care o vom derula impreuna cu Facebook", a adaugat Udrea.
Brandul de turism a fost realizat de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion SA - Taylor Nelson Sofres.
Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu. In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund si o frunza in nuante de verde si albastru.

Ghidul Practic al Monografiilor Contabile

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

Operare SAGA Exemple practice si recomandari
In ziua lansarii acestuia, pe site-ul unei companii din strainatate a aparut o imagine asemanatoare cu identitatea vizuala a brandului Romaniei.
Ulterior, MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicatii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic si alte simboluri comercializate pe internet si a precizat ca nu va efectua plati pana la clarificarea acestor aspecte.
Asocierea THR/TNS a raspuns ca brandul de turism si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe internet.
Sursa: MEDIAFAX

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Consiliul IMM-urilor lanseaza “Capitala antreprenoriatului romanesc 2019â€ANAF are o noua identitate vizuala in 2014. Pretul a fost de 1,5 milioane euroLegea concurentei neloiale se modifica. Vezi cum va arata proiectul!Top 5 greseli facute de managerii din RomaniaCe BRANDuri fac concurenta neloiala produselor din fabrici?Ultimele articole
Care este cel mai bun Service laptop Acer si ofera reparatii rapideGhidul surselor de finantare pentru IMM-uri: Cum alegi solutia potrivita pentru afacerea taFirme care acorda tichete de vacanta. Aceste sume intra in plafonul de 33% pentru beneficii extrasalariale?4 provocari pentru dezvoltarea unui business mic si cum le faci fata cu succesTratamentul fiscal al veniturilor obtinute de persoanele fizice din postari realizate pe facebook, instagram, tiktok, etc.Articole similare
Nou: rezumat modificari aduse de Legea nr. 148 din 2012INVESTITII europene de 9,5 miliarde euro in viitor. Interesati de afaceri in aceste domenii?Discriminarea fiscala e o problema reala. Ce masuri ia Comisia Europeana?Trei masuri care vor scadea evaziunea fiscala: loteria bonurilor fiscale, casele de marcat electronice si restructurarea ANAFSchema de ajutor de stat pentru HoReCa a fost modificata! Din grant beneficiarii pot achita obligatii fiscale si alte creante bugetareUltimele articole
Ghidul surselor de finantare pentru IMM-uri: Cum alegi solutia potrivita pentru afacerea taPFA inregistrat in 2025. Va mai depune Declaratia Unica?Distribuire dividende. Pot fi distribuite neuniform dividendele?Ordinul 114/2025 a modificat Procedura de restituire a TVA aferenta anumitor achizitii de bunuri si servicii efectuate de entitati nonprofitSchema de ajutor introdusa prin HG 300/2024. Bugetul va fi suplimentat cu 750 milioane leiArticole similare
Titlul VI Capitolul IVRegim activitati independente in noul Cod fiscal 2016Un fel de evaziune ecologica. Mai sanatoasa decat cea fiscala?Codul Fiscal 2010 TITLUL VI - Capitolul XII - Regimuri specialeUE mareste eforturile contra unor afaceri din domeniul comertului cu bauturi alcooliceUltimele articole
Material ANAF: Locul taxarii cu TVA in cazul prestarilor de serviciiControale ANPC. Din 1 iunie 2024 au fost verificati peste 800 de operatori economici de pe litoralMicrointreprinderi in 2023: Venitul obtinut din creditare poate fi luat in considerare la calculul plafonului de 300.000 lei?Fondul comercial. Ce este, cum se recunoaste in contabilitate si exemplu practicEchipeaza-ti masina cu anvelope de iarna de pe Velopa.ro
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"