keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Ce branduri fac concurenta neloiala produselor din fabrici?

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 25 Apr. 2013 Exclusiv
Tags: taxe si impozite, marci proprii, supermarketuri, afaceri, concurenta neloiala, producatori

In comertul autohton pare sa fi fost identificata sau, cel putin, reamintita o problema care ii influenteaza negativ pe producatorii cu fabrici proprii.


Astfel, potrivit declaratiilor facute saptamana aceasta de Aurel Tanase, presedintele patronatului Romconserv, producatorii de conserve sunt afectati de politica marilor lanturi de magazine care lanseaza marci proprii, ajungand in acest fel sa creeze o concurenta neloiala la raft.

"In ultima vreme tot mai multe magazine insista si dezvolta un asa-zis brand propriu pe care il realizeaza in o serie de capacitati din Romania, cat si din exterior. Se insista si se castiga teren pentru brandul privat, propriu, o clonare a brandului national, care duce la o concurenta neloiala intre acelasi produs branduit cu marca fabricii si brandul lantului de magazine.

Un produs de exemplu se achizitioneaza cu 2 lei, se aplica taxele de marketing care masoara 35-50% sau chiar mai mult, se adauga adaosul magazinului si se ajunge la aproximativ 3,3 lei/unitate de produs", a explicat Aurel Tanase.

Exemplul oferit de presedintele Romconserv este urmatorul: in cazul unei marci proprii care la pretul de costul de productie de 2 lei se adauga adaosul comercial al magazinului de 20% si se ajunge la un cost final de 2,4 lei, fapt ce face ca marca proprie sa fie preferata pentru acelasi produs realizat in aceeasi fabrica.

Oficialul Romconserv sustine ca producatorii care accepta sa lucreze cu marile lanturi de magazine si sa produca sub marca proprie pentru acestia sunt initial tentati de posibilitatea de a produce si vinde cantitati mari, doar ca in final afacerea este paguboasa si nu fac altceva decat sa se autoelimine de pe piata.

Sursa: Agerpres

Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016