Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Ce branduri fac concurenta neloiala produselor din fabrici?

de InfoTva.ro la 25 Apr. 2013 Exclusiv
Tags: taxe si impozite, marci proprii, supermarketuri, afaceri, concurenta neloiala, producatori

In comertul autohton pare sa fi fost identificata sau, cel putin, reamintita o problema care ii influenteaza negativ pe producatorii cu fabrici proprii.


Astfel, potrivit declaratiilor facute saptamana aceasta de Aurel Tanase, presedintele patronatului Romconserv, producatorii de conserve sunt afectati de politica marilor lanturi de magazine care lanseaza marci proprii, ajungand in acest fel sa creeze o concurenta neloiala la raft.

"In ultima vreme tot mai multe magazine insista si dezvolta un asa-zis brand propriu pe care il realizeaza in o serie de capacitati din Romania, cat si din exterior. Se insista si se castiga teren pentru brandul privat, propriu, o clonare a brandului national, care duce la o concurenta neloiala intre acelasi produs branduit cu marca fabricii si brandul lantului de magazine.

Un produs de exemplu se achizitioneaza cu 2 lei, se aplica taxele de marketing care masoara 35-50% sau chiar mai mult, se adauga adaosul magazinului si se ajunge la aproximativ 3,3 lei/unitate de produs", a explicat Aurel Tanase.

Exemplul oferit de presedintele Romconserv este urmatorul: in cazul unei marci proprii care la pretul de costul de productie de 2 lei se adauga adaosul comercial al magazinului de 20% si se ajunge la un cost final de 2,4 lei, fapt ce face ca marca proprie sa fie preferata pentru acelasi produs realizat in aceeasi fabrica.

Oficialul Romconserv sustine ca producatorii care accepta sa lucreze cu marile lanturi de magazine si sa produca sub marca proprie pentru acestia sunt initial tentati de posibilitatea de a produce si vinde cantitati mari, doar ca in final afacerea este paguboasa si nu fac altceva decat sa se autoelimine de pe piata.
Totul despre controlul TVA
Totul despre controlul TVA

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!

Vezi detalii

Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii


Sursa: Agerpres

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Ce branduri fac concurenta neloiala produselor din fabrici?":
Rating:

Nota: 4.5 din 5 din 2 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016