Atentie contabili!


Modificari importante privind planul de conturi!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 
 

Cum arata un studiu privind consumatorii si alegerile de Black Friday?

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 11 Nov. 2014 Exclusiv
Tags: black friday, studiu, romani, varsta, cumparaturi, consumatori

Potrivit unui studiu recent, mai mult de un sfert dintre locuitorii din mediul urban (28%) vor face cumparaturi de Black Friday ("Vinerea Neagra"), eveniment ce va avea loc in Romania in week-endul 21-23 noiembrie. Acestea, informeaza Agerpres, sunt rezultatele unui studiu privind obiceiurile de cumparare de produse electronice, electrocasnice si IT, dat publicitatii marti.


Principalele categorii de produse la care consumatorii isi doresc promotii de "Black Friday" pentru a le achizitiona sunt electrocasnicele (28%), urmate de telefoane mobile (18%), televizoare (18%), produse de imbracaminte/incaltaminte (12%) si laptopuri /notebookuri (10%).

Conform cercetarii, aproximativ 28% dintre locuitorii din mediul urban au afirmat ca vor face cumparaturi pe durata week-endului cu reduceri, in timp ce mai mult de jumatate (54%) nu stie sigur daca va face cumparaturi, urmand a lua o decizie in acest sens in functie de promotiile existente.

In acelasi timp, consumatorii au declarat ca prefera sa cumpere produse electronice, electrocasnice si IT in special din magazinele traditionale specializate (63%), urmate de magazinele online specializate (36%) si de hipermarketuri / supermarketuri / magazine de tip "Do It Yourself" (31%).

Studiul releva, de asemenea, ca vor achizitiona produse de Black Friday in special persoanele cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani (38%), precum si consumatorii din categoria de varsta 35-44 de ani (34%).

Potrivit Agerpres care citeaza studiul de mai sus, femeile par mai indecise in ceea ce priveste cumparaturile de "Black Friday", 59% dintre acestea (fata de 49% dintre barbati) afirmand ca nu stiu sigur daca vor face cumparaturi cu acea ocazie.

In ceea ce priveste promotiile asteptate, laptopurile si telefoanele sunt dorite, in special, de catre consumatorii tineri, din intervalul de varsta 15-24 de ani (22% sunt interesati de laptopuri si 30% de telefoane). De asemenea, interesul pentru promotiile la telefoane este ridicat in randul consumatorilor cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani (27%).
Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Votati articolul "Cum arata un studiu privind consumatorii si alegerile de Black Friday?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
[x]

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016