Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie 2020

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

Cum arata un studiu privind consumatorii si alegerile de Black Friday?

de InfoTva.ro

de InfoTva.ro la 11 Nov. 2014 Exclusiv
Tags: black friday, studiu, romani, varsta, cumparaturi, consumatori

Potrivit unui studiu recent, mai mult de un sfert dintre locuitorii din mediul urban (28%) vor face cumparaturi de Black Friday ("Vinerea Neagra"), eveniment ce va avea loc in Romania in week-endul 21-23 noiembrie. Acestea, informeaza Agerpres, sunt rezultatele unui studiu privind obiceiurile de cumparare de produse electronice, electrocasnice si IT, dat publicitatii marti.


Principalele categorii de produse la care consumatorii isi doresc promotii de "Black Friday" pentru a le achizitiona sunt electrocasnicele (28%), urmate de telefoane mobile (18%), televizoare (18%), produse de imbracaminte/incaltaminte (12%) si laptopuri /notebookuri (10%).

Conform cercetarii, aproximativ 28% dintre locuitorii din mediul urban au afirmat ca vor face cumparaturi pe durata week-endului cu reduceri, in timp ce mai mult de jumatate (54%) nu stie sigur daca va face cumparaturi, urmand a lua o decizie in acest sens in functie de promotiile existente.

In acelasi timp, consumatorii au declarat ca prefera sa cumpere produse electronice, electrocasnice si IT in special din magazinele traditionale specializate (63%), urmate de magazinele online specializate (36%) si de hipermarketuri / supermarketuri / magazine de tip "Do It Yourself" (31%).

Studiul releva, de asemenea, ca vor achizitiona produse de Black Friday in special persoanele cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani (38%), precum si consumatorii din categoria de varsta 35-44 de ani (34%).

Potrivit Agerpres care citeaza studiul de mai sus, femeile par mai indecise in ceea ce priveste cumparaturile de "Black Friday", 59% dintre acestea (fata de 49% dintre barbati) afirmand ca nu stiu sigur daca vor face cumparaturi cu acea ocazie.
Manual de Politici Contabile
Manual de Politici Contabile

Vezi detalii

Prevenirea si combaterea spalarii banilor. Obligatii procedurale si sanctiuni
Prevenirea si combaterea spalarii banilor. Obligatii procedurale si sanctiuni

Vezi detalii

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile

Vezi detalii



In ceea ce priveste promotiile asteptate, laptopurile si telefoanele sunt dorite, in special, de catre consumatorii tineri, din intervalul de varsta 15-24 de ani (22% sunt interesati de laptopuri si 30% de telefoane). De asemenea, interesul pentru promotiile la telefoane este ridicat in randul consumatorilor cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 de ani (27%).
Autor: InfoTva.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Cum arata un studiu privind consumatorii si alegerile de Black Friday?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]
Atentie contabili!
TVA-ul s-a modificat de la 1 ianuarie!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA de la 1 ianuarie 2020"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016