keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz
keyboard_double_arrow_left

Reclamatiile pe sectorul achizitiilor online a crescut in 2014 cu 200 la suta

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 24 Mar. 2015 Exclusiv
Tags: reclamatii, achizitiile online, protectia consumatorilor, livrare, calitatea produselor

O crestere semnificativa s-a inregistrat in 2014 in ce priveste numarul de reclamatii depuse in urma achizitiilor online.


Astfel, potrivit datelor oficiale, numarul reclamatiilor inregistrate, in 2014, la Protectia Consumatorilor pe segmentul achizitiilor online a crescut cu peste 200%, ajungand pana la 3.168, de la 1.000 cat erau consemnate cu un an in urma.

Aceste date au fost anuntate saptamana aceasta, intr-o conferinta de specialitate, de Marius Dunca, presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, conform Agerpres.

"Daca in 2013, aveam inregistrate 1.000 de reclamatii din partea consumatorilor pe achizitiile online, anul trecut numarul acestora a ajuns la 3.168 de reclamatii, ceea ce evidentiaza cresterea numarului de operatori economici si a vanzarilor in mediul online.

Din totalul sesizarilor, 90% sunt intemeiate, iar motivul acestora a vizat comportamentul incorect in relatia consumator-operator economic, depasirea termenului de livrare a produselor sau calitatea produselor livrate, adica alta vedem pe online, alta ni se livreaza.

Am avut reclamatii care faceau referire la faptul ca, daca citesti o carte, cresti in inaltime. Multe sesizari sunt facute in perioada de sarbatori sau de Black Friday. Situatia este mai grava in mediul offline fata de online. In offline avem peste 20.000 de reclamatii, in 2014", a spus Dunca, pentru aceeasi sursa.


Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz" 
[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie, contabili
Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz
Modificari importante privind TVA!
Descarca GRATUIT
Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016