Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Reclamatiile pe sectorul achizitiilor online a crescut in 2014 cu 200 la suta

de InfoTva.ro la 24 Mar. 2015 Exclusiv
Tags: reclamatii, achizitiile online, protectia consumatorilor, livrare, calitatea produselor

O crestere semnificativa s-a inregistrat in 2014 in ce priveste numarul de reclamatii depuse in urma achizitiilor online.


Astfel, potrivit datelor oficiale, numarul reclamatiilor inregistrate, in 2014, la Protectia Consumatorilor pe segmentul achizitiilor online a crescut cu peste 200%, ajungand pana la 3.168, de la 1.000 cat erau consemnate cu un an in urma.

Aceste date au fost anuntate saptamana aceasta, intr-o conferinta de specialitate, de Marius Dunca, presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, conform Agerpres.

"Daca in 2013, aveam inregistrate 1.000 de reclamatii din partea consumatorilor pe achizitiile online, anul trecut numarul acestora a ajuns la 3.168 de reclamatii, ceea ce evidentiaza cresterea numarului de operatori economici si a vanzarilor in mediul online.

Din totalul sesizarilor, 90% sunt intemeiate, iar motivul acestora a vizat comportamentul incorect in relatia consumator-operator economic, depasirea termenului de livrare a produselor sau calitatea produselor livrate, adica alta vedem pe online, alta ni se livreaza.

Am avut reclamatii care faceau referire la faptul ca, daca citesti o carte, cresti in inaltime. Multe sesizari sunt facute in perioada de sarbatori sau de Black Friday. Situatia este mai grava in mediul offline fata de online. In offline avem peste 20.000 de reclamatii, in 2014", a spus Dunca, pentru aceeasi sursa.
Achizitii de servicii din afara Romaniei
Achizitii de servicii din afara Romaniei

Vezi detalii

37 documente utile pentru Asociatiile de Proprietari
37 documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!

Vezi detalii



Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Reclamatiile pe sectorul achizitiilor online a crescut in 2014 cu 200 la suta":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016