Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Peter Drucker: Sfaturi de marketing pentru o afacere mai buna

de InfoTva.ro la 01 Oct. 2014 Exclusiv
Tags: afaceri, peter drucker, management, marketing, notorietatea brandului, inovare

Cred ca sfaturile inteligente si de bun simt ne pot ajuta nu numai in afaceri, ci si in viata reala. Fiindca motivatia celor mai de succes oameni si a celor care stiu sa se bucure de ceea ce au realizat nu e reprezentata de a strange averi inestimabile.


"Scopul marketingului", spune Peter Drucker, acest guru al domeniului, "este sa il inteleaga si sa il cunoasca pe client atat de bine incat produsul sau serviciul sa i se potriveasca si sa se vanda astfel singur".

Abordarea populara ne spune ca marketingul inseamna sa-i facem pe oameni sa afle despre produsele si serviciile noastre prin notorietatea brandului. Drucker ne aminteste insa ca marketingul se refera la procesul prin care ne cunoastem clientii – cu fricile, frustrarile si aspiratiile lor – astfel incat produsul sau serviciile noastre sa le indeplineasca nevoile atat de bine incat acestia sa le cumpere fara ca noi sa fim nevoiti sa "cersim" achizitia.

Sa fim sinceri cu noi, ne spune Peter, ne cunoastem clientii sau facem mai intai produsul dupa care speram ca cineva o sa-l cumpere?

"Ceea ce cunoastem trebuie imbunatatit, confruntat cu provocarile si dezvoltat in permanenta. In caz contrar, va disparea", explica Peter Drucker. Daca nu ne imbunatatim continuu cunostintele intr-un domeniu, le pierdem. Daca ne-am imaginat ca putem studia marketingul in facultate, pentru ca mai apoi sa nu mai avem de-a face cu acele carti, ne-am inselat.

In ce domenii ne-am oprit din a ne imbunatati cunostintele? Ce putem face azi pentru a reincepe?
Examenul CECCAR 2019. 100 de Subiecte rezolvate!
Examenul CECCAR 2019. 100 de Subiecte rezolvate!

Vezi detalii

Modele editabile pentru Calculatia Costurilor
Modele editabile pentru Calculatia Costurilor

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii


"Afacerea are doar doua functii: marketing si inovare". Inovarea este cea care face produsele, marketingul le vine. Orice altceva in afara de aceste doua departamente inseamna costuri pentru afacere. Ceea ce mai inseamna ca va trebui sa le reducem cat se poate de mult daca nu vrem sa continuam sa investim in zone care nu ne aduc la fel de mult castig.

Ce segmente ale afacerii ne consuam in prezent energia fara sa ne aduca un castig care sa merite efortul?
Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Peter Drucker: Sfaturi de marketing pentru o afacere mai buna":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016