Atentie contabili!


Modificari importante privind planul de conturi!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 
 

Peter Drucker: Sfaturi de marketing pentru o afacere mai buna

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 01 Oct. 2014 Exclusiv
Tags: afaceri, peter drucker, management, marketing, notorietatea brandului, inovare

Cred ca sfaturile inteligente si de bun simt ne pot ajuta nu numai in afaceri, ci si in viata reala. Fiindca motivatia celor mai de succes oameni si a celor care stiu sa se bucure de ceea ce au realizat nu e reprezentata de a strange averi inestimabile.


"Scopul marketingului", spune Peter Drucker, acest guru al domeniului, "este sa il inteleaga si sa il cunoasca pe client atat de bine incat produsul sau serviciul sa i se potriveasca si sa se vanda astfel singur".

Abordarea populara ne spune ca marketingul inseamna sa-i facem pe oameni sa afle despre produsele si serviciile noastre prin notorietatea brandului. Drucker ne aminteste insa ca marketingul se refera la procesul prin care ne cunoastem clientii – cu fricile, frustrarile si aspiratiile lor – astfel incat produsul sau serviciile noastre sa le indeplineasca nevoile atat de bine incat acestia sa le cumpere fara ca noi sa fim nevoiti sa "cersim" achizitia.

Sa fim sinceri cu noi, ne spune Peter, ne cunoastem clientii sau facem mai intai produsul dupa care speram ca cineva o sa-l cumpere?

"Ceea ce cunoastem trebuie imbunatatit, confruntat cu provocarile si dezvoltat in permanenta. In caz contrar, va disparea", explica Peter Drucker. Daca nu ne imbunatatim continuu cunostintele intr-un domeniu, le pierdem. Daca ne-am imaginat ca putem studia marketingul in facultate, pentru ca mai apoi sa nu mai avem de-a face cu acele carti, ne-am inselat.

In ce domenii ne-am oprit din a ne imbunatati cunostintele? Ce putem face azi pentru a reincepe?

"Afacerea are doar doua functii: marketing si inovare". Inovarea este cea care face produsele, marketingul le vine. Orice altceva in afara de aceste doua departamente inseamna costuri pentru afacere. Ceea ce mai inseamna ca va trebui sa le reducem cat se poate de mult daca nu vrem sa continuam sa investim in zone care nu ne aduc la fel de mult castig.

Ce segmente ale afacerii ne consuam in prezent energia fara sa ne aduca un castig care sa merite efortul?
Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Votati articolul "Peter Drucker: Sfaturi de marketing pentru o afacere mai buna":
Rating:

Nota: 4.83 din 5 din 3 voturi
Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
[x]