Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Nemultumirile cu privire la situatia actuala a economiei autohtone se intalnesc in numar mare in randul tinerilor din mediul urban. Astfel, in ce priveste economia Romaniei, mai mult de jumatate dintre tinerii din mediul urban isi doresc o schimbare.
In concret, 64% dintre tinerii din mediul urban 64%, cu varsta cuprinsa intre 18-29 de ani, sunt preocupati de situatia economica a Romaniei, potrivit studiului cantitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta, citat de Agerpres. Se remarca astfel o tendinta in crestere a celor care isi doresc o schimbare, iar in aceasta privinta poate fi folosit ca argument si numarul tot mai mare de incubatoare de afaceri, hub-uri pentru start-up-uri sau pentru cei care lucreaza in mod independent si au nevoie de spatiu de birou, precum si cursurile nenumarate pentru antreprenori si viitori antreprenori.
Potrivit studiului, dintre cei intervievati, 88% sunt de parere ca societatea ar fi una mai buna daca oamenii ar fi mai concentrati pe a imparti lucruri cu ceilalti si nu pe a le detine.
Ca atare, in ce priveste ideile de afaceri si modelele de business preferate, datele colectate de studiu arata urmatoarele procentaje: utilizare servicii de crowdfunding (28%), car sharing (18%), in timp ce apartment sharing-ul si ride sharing-ul de un procent de doar 13% si, respectiv, 11%, informeaza Agerpres. Avem deja exemple de succes in Romania in ce priveste astfel de idei de afaceri, iar de multe ori business-urile care investesc in locuinte mici, listate ulteriori pe site-uri precum airbnb.com si-au dovedit eficienta si succesul.

Operare SAGA Exemple practice si recomandari

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
"Considerandu-se informati și cu acces permanent atat la lumea din jurul lor, cat și la lumea aflata departe de ei, tinerii actuali simt insa și nevoia de a fi diferiti unii de ceilalti. Conform studiilor calitative desfasurate de noi, acestia aleg sa utilizeze branduri care le ofera experiente aspirationale si noi modalitati de exprimare a personalitatii lor. Ei vor sa defineasca branduri si sa faca parte din ADN-ul lor", spune Lacramioara Loghin, coordonatorul studiului, citata de aceeasi sursa.

Editor cu experienta de 5 ani in domeniul contabil si fiscal. Redactor Fiscalitatea.ro si InfoTVA.ro.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Legea 120/2015. Legea BUSINESS Angels a intrat in vigoareUn BUSINESS de trei miliarde dolari pe an fara plata TVA si a impozitului pe profitIn Romania, insolventa reprezinta 20 la suta din PIBCe va insemna liberalizarea pietei de energie pentru companiiSAF-T: Cum se raporteaza in sistem impozitul pe chirieUltimele articole
5 trucuri pentru a prezenta cu succes un raport financiarFacturi fiscale in contextul e-TVA. Cum trebuie emisee-Factura: Ghid Complet pentru 2024Noi modificari asupra e-Transport, e-TVA si e-Factura, in urma consultarii cu reprezentantii mediului de afaceriE-Factura in relatia B2C. Facturile PFA catre persoane fizice trebuie incarcate in sistem?Articole similare
Inscrie-ti ideea de afacere pe thebigpitch.ro si CNIPMMR te premiaza!Guvernul vrea sa subventioneze dobanzile la creditele unor firme privateAnul trecut au fost infiintate de catre studenti 19.240 firmeSprijin de 10.000 euro si training pentru cei care doresc o afacereArticole similare
Ce BRANDURI fac concurenta neloiala produselor din fabrici?Romania e printre primele locuri europene in piata de retail4 provocari pentru dezvoltarea unui business mic si cum le faci fata cu succesConsiliul IMM-urilor lanseaza “Capitala antreprenoriatului romanesc 2019â€Industria hoteliera isi va putea promova marcile mult mai eficientUltimele articole
Echipeaza-ti masina cu anvelope de iarna de pe Velopa.roLegea concurentei neloiale se modifica. Vezi cum va arata proiectul!Articole similare
A fost aprobat formularul 711- Declaratie de regularizare pentru cheltuielile cu educatia timpurieProcedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriereRefacturare cheltuieli. Ce cota de TVA e corecta la facturare?OUG nr. 47/2015 privind rectificarea bugetului de stat pe anul 2015 si unele masuri bugetareTaxa auto: se-ngroasa gluma pentru autoritatile romane?Ultimele articole
Control ANAF in sem. II 2024. Deficiente descoperite pe linia combaterii evaziunii fiscaleObligatii fiscale TVA. Ce sa faci daca ai fost sanctionat abuziv de ANAFRentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!5 trucuri pentru a prezenta cu SUCCES un raport financiarRepartizare dividende catre persoane fizice. Poate fi depasit, pe o luna, plafonul de 10.000 lei?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"