Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Nemultumirile cu privire la situatia actuala a economiei autohtone se intalnesc in numar mare in randul tinerilor din mediul urban. Astfel, in ce priveste economia Romaniei, mai mult de jumatate dintre tinerii din mediul urban isi doresc o schimbare.
In concret, 64% dintre tinerii din mediul urban 64%, cu varsta cuprinsa intre 18-29 de ani, sunt preocupati de situatia economica a Romaniei, potrivit studiului cantitativ realizat de Exact Cercetare si Consultanta, citat de Agerpres. Se remarca astfel o tendinta in crestere a celor care isi doresc o schimbare, iar in aceasta privinta poate fi folosit ca argument si numarul tot mai mare de incubatoare de afaceri, hub-uri pentru start-up-uri sau pentru cei care lucreaza in mod independent si au nevoie de spatiu de birou, precum si cursurile nenumarate pentru antreprenori si viitori antreprenori.
Potrivit studiului, dintre cei intervievati, 88% sunt de parere ca societatea ar fi una mai buna daca oamenii ar fi mai concentrati pe a imparti lucruri cu ceilalti si nu pe a le detine.
Ca atare, in ce priveste ideile de afaceri si modelele de business preferate, datele colectate de studiu arata urmatoarele procentaje: utilizare servicii de crowdfunding (28%), car sharing (18%), in timp ce apartment sharing-ul si ride sharing-ul de un procent de doar 13% si, respectiv, 11%, informeaza Agerpres. Avem deja exemple de succes in Romania in ce priveste astfel de idei de afaceri, iar de multe ori business-urile care investesc in locuinte mici, listate ulteriori pe site-uri precum airbnb.com si-au dovedit eficienta si succesul.

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

Manual de politici contabile - Stick USB

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
"Considerandu-se informati și cu acces permanent atat la lumea din jurul lor, cat și la lumea aflata departe de ei, tinerii actuali simt insa și nevoia de a fi diferiti unii de ceilalti. Conform studiilor calitative desfasurate de noi, acestia aleg sa utilizeze branduri care le ofera experiente aspirationale si noi modalitati de exprimare a personalitatii lor. Ei vor sa defineasca branduri si sa faca parte din ADN-ul lor", spune Lacramioara Loghin, coordonatorul studiului, citata de aceeasi sursa.

Editor cu experienta de 5 ani in domeniul contabil si fiscal. Redactor Fiscalitatea.ro si InfoTVA.ro.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Premierul Orban: Programul Start-Up Nation va fi modificat. Punctaj in plus pentru romanii din diasporaMEAT a lansat platforma IMM Mentor pentru reducerea poverii administrative si dezvoltarea intreprinderilor inovatoareAproape 50% din cererile formulate prin Declaratia 088 sunt refuzate de ANAFGhid practic pas cu pas pentru surmontarea crizei. Solutii fiscal-contabile optimizateNoi controale din partea Fiscului. Cum verificam daca ne asteapta o inspectie fiscala?Ultimele articole
5 trucuri pentru a prezenta cu succes un raport financiarFacturi fiscale in contextul e-TVA. Cum trebuie emiseSAF-T: Cum se raporteaza in sistem impozitul pe chiriee-Factura: Ghid Complet pentru 2024Noi modificari asupra e-Transport, e-TVA si e-Factura, in urma consultarii cu reprezentantii mediului de afaceriArticole similare
Anul trecut au fost infiintate de catre studenti 19.240 firmeSprijin de 10.000 euro si training pentru cei care doresc o afacereGuvernul vrea sa subventioneze dobanzile la creditele unor firme privateInscrie-ti ideea de afacere pe thebigpitch.ro si CNIPMMR te premiaza!Articole similare
Consiliul IMM-urilor lanseaza “Capitala antreprenoriatului romanesc 2019â€4 provocari pentru dezvoltarea unui business mic si cum le faci fata cu succesRomania e printre primele locuri europene in piata de retailLegea concurentei neloiale se modifica. Vezi cum va arata proiectul!Industria hoteliera isi va putea promova marcile mult mai eficientUltimele articole
Echipeaza-ti masina cu anvelope de iarna de pe Velopa.roCe BRANDURI fac concurenta neloiala produselor din fabrici?Articole similare
Vanzare autoturisme second hand. Care sunt implicatiile TVA?Codul Fiscal 2010 TITLUL VI - Capitolul X - Regimul deducerilorNoutati privind campania "Saptamana europeana a IMM-urilor 2012"Este obligata o persoana impozabila dintr-un alt stat membru sa se inregistreze in scopuri de TVA?Austeritatea loveste Italia: majorarea TVA si retrogradarea ratingului urmeaza modelul GrecieiUltimele articole
Control ANAF in sem. II 2024. Deficiente descoperite pe linia combaterii evaziunii fiscaleObligatii fiscale TVA. Ce sa faci daca ai fost sanctionat abuziv de ANAFRentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!5 trucuri pentru a prezenta cu SUCCES un raport financiarRepartizare dividende catre persoane fizice. Poate fi depasit, pe o luna, plafonul de 10.000 lei?
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"