Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

MFP anunta o noua perioada pentru depunerea cererilor de ajutoare de minimis

de InfoTva.ro la 27 Aug. 2013 Exclusiv
Tags: taxe si impozite, mfp, depunerea cererilor, ajutoare de minims, cereri de acord, finantare

Pentru asigurarea cadrului legal necesar aplicarii Hotararii Guvernului nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, in contextul majorarii bugetului schemei de ajutor de minimis de la 400 milioane lei la 500 milioane lei si pentru evitarea supraincarcarii infrastructurii informatice avand in vedere termenul-limita de depunere a declaratiilor fiscale, prima sesiune de depunere a Cererilor de acord pentru finantare se va derula in perioada 28.08.2013-31.10.2013.


 Cererile de acord pentru finantare se vor inregistra on-line incepand cu data de 28.08.2013, ora 08:30.

    intreprinderile inregistrate on-line vor transmite prin posta sau alte servicii de curierat sau vor depune la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative, in termen de maxim 15 zile de la data validarii inregistrarii on-line.

    Documentele justificative atasate Cererii de Acord pentru finantare conform prevederilor H.G. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie valabile la data depunerii/transmiterii acestora la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

    Toate datele necesare operatorilor economici in vederea inregistrarii cererilor se gasesc aici.

    Avand in vedere:
Totul despre controlul TVA
Totul despre controlul TVA

Vezi detalii

Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari!

Vezi detalii


    -          necesitatea finalizarii demersurilor initiate pentru suplimentarea bugetului alocat schemei de ajutor de minimis de la 400 milioane lei la 500 milioane lei prin aducerea la cunostinta opiniei publice a prevederilor Hotararii Guvernului pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 274/2013 privind acordarea ajutoarelor de minimis pentru investitiile realizate de intreprinderile mici si mijlocii, adoptata in sedinta Guvernului din data de 21.08.2013;

    -          faptul ca termenul-limita de depunere a declaratiilor fiscale ale agentilor economici - 25 ale fiecarei luni - genereaza varful maxim de trafic al incarcarii sistemului informatic alocat (numarul de depuneri in aceasta zi este de zece ori mai mare decat media zilnica normala) si coincide, in luna august a.c., cu o zi nelucratoare, urmand a fi transferat pentru data de 26.08.2013;

    -          faptul ca aplicatiile MINIMIS si DeDoc (depunere a declaratiilor fiscale) sunt instalate pe aceeasi platforma tehnologica, in vederea utilizarii eficiente a infrastructurii informatice;

    pentru a asigura conditiile optime de derulare a sesiunii de inregistrare on-line a Cererilor de acord pentru finantare si accesul nediscriminatoriu al tuturor operatorilor economici la aplicatia informatica,

    urmeaza ca prima sesiune de depunere on-line a cererilor de ajutor de minimis sa se deruleze in perioada 28.08.2013-31.10.2013.

    

    Pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, in prima sesiune ce se va derula in perioada 28.08.2013-31.10.2013, in limita bugetului anual alocat schemei, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

    I.                    Inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare

    

    in perioada 28.08.2013-31.10.2013, inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare se va realiza, in limita bugetului anual alocat schemei, dupa urmatorul program:

    ·     de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00.

    ·     Cererea de acord pentru finantare se va inregistra on-line de catre intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis prin accesarea formularului disponibil la adresa www.mfinante.gov.ro. Se vor avea in vedere urmatoarele informatii:

    Denumirea intreprinderii

    Codul de identificare fiscala (Cod Unic de Identificare CUI)

    Denumirea activitatii pentru care se solicita finantare

    Codul CAEN al activitatii pentru care se solicita finantare

    Valoarea proiectului de investitii (lei)

    Valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei)

    Numele si prenumele persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

    Functia persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

    

    Completarea tuturor informatiilor este obligatorie.

    In cazul in care informatiile referitoare la CUI, cod CAEN sau valoarea ajutorului de minimis solicitat sunt incorecte, cererea de inregistrare on-line se respinge si se transmite un mesaj de eroare.

    Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

    ·     in scopul verificarii facile a starii de prelucrare a cererii inregistrate on-line, trebuie retinut numarul de inregistrare care va fi atribuit de sistemul informatic.

    ·     Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru procesarea/verificarea informatiilor sistemul va pune la dispozitie recipisa de inregistrare a cererii.

    Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare va contine:

    -                toate datele transmise de intreprindere,

    -                ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata on-line Cererea de acord pentru finantare,

    -                informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative.

    ·     Dupa epuizarea bugetului anual alocat schemei, sistemul informatic va respinge Cererile de inregistrare on-line.

    ·    Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice se publica lista Cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.

    II.                  inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice

    Dupa validarea inregistrarii on-line, Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, se depune sau se transmite prin posta sau alte servicii de curierat, in perioada comunicata prin Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic "Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis".

    Cererea de acord pentru finantare va fi insotita de recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, in copie. Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

    Documentele justificative atasate Cererii de Acord pentru finantare conform prevederilor H.G. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie valabile la data depunerii/transmiterii acestora la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

    

    Inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala, se va efectua dupa urmatorul program:

    ·     in perioada miercuri, 28.08.2013 - vineri, 13.09.2013, inclusiv in zilele de sambata si duminica, intre orele 08:30 - 17:00;

    ·     in perioada 16.09.2013 - 31.10.2013 sau pana la expirarea termenelor de depunere a cererilor validate prin procedura on-line, in timpul programului de lucru al Ministerului Finantelor Publice, respectiv:

         - de luni pana joi, intre orele 08:30 - 17:00 si

         - vineri, intre orele 08:30 - 14:30.

    

    Avand in vedere ca procedura de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice presupune aplicarea numarului de inregistrare pe Cererea de acord pentru finantare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

    ·     In cazul depunerii la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice a  Cererii de acord pentru finantare si a documentelor documente justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis;

    ·     In cazul transmiterii prin posta a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative in plic inchis, se va deschide plicul si se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare;

    ·     In cazul transmiterii prin alte servicii de curierat a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis.

Sursa: MFP



Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "MFP anunta o noua perioada pentru depunerea cererilor de ajutoare de minimis":
Rating:

Nota: 3.5 din 5 din 2 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016