Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Pentru asigurarea cadrului legal necesar aplicarii Hotararii Guvernului nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, in contextul majorarii bugetului schemei de ajutor de minimis de la 400 milioane lei la 500 milioane lei si pentru evitarea supraincarcarii infrastructurii informatice avand in vedere termenul-limita de depunere a declaratiilor fiscale, prima sesiune de depunere a Cererilor de acord pentru finantare se va derula in perioada 28.08.2013-31.10.2013.
Cererile de acord pentru finantare se vor inregistra on-line incepand cu data de 28.08.2013, ora 08:30.
intreprinderile inregistrate on-line vor transmite prin posta sau alte servicii de curierat sau vor depune la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative, in termen de maxim 15 zile de la data validarii inregistrarii on-line.
Documentele justificative atasate Cererii de Acord pentru finantare conform prevederilor H.G. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie valabile la data depunerii/transmiterii acestora la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
Toate datele necesare operatorilor economici in vederea inregistrarii cererilor se gasesc aici.
Avand in vedere:
- necesitatea finalizarii demersurilor initiate pentru suplimentarea bugetului alocat schemei de ajutor de minimis de la 400 milioane lei la 500 milioane lei prin aducerea la cunostinta opiniei publice a prevederilor Hotararii Guvernului pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 274/2013 privind acordarea ajutoarelor de minimis pentru investitiile realizate de intreprinderile mici si mijlocii, adoptata in sedinta Guvernului din data de 21.08.2013;
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Contractul de mandat Optimizare fiscala Avantaje si dezavantaje
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
- faptul ca termenul-limita de depunere a declaratiilor fiscale ale agentilor economici - 25 ale fiecarei luni - genereaza varful maxim de trafic al incarcarii sistemului informatic alocat (numarul de depuneri in aceasta zi este de zece ori mai mare decat media zilnica normala) si coincide, in luna august a.c., cu o zi nelucratoare, urmand a fi transferat pentru data de 26.08.2013;
- faptul ca aplicatiile MINIMIS si DeDoc (depunere a declaratiilor fiscale) sunt instalate pe aceeasi platforma tehnologica, in vederea utilizarii eficiente a infrastructurii informatice;
pentru a asigura conditiile optime de derulare a sesiunii de inregistrare on-line a Cererilor de acord pentru finantare si accesul nediscriminatoriu al tuturor operatorilor economici la aplicatia informatica,
urmeaza ca prima sesiune de depunere on-line a cererilor de ajutor de minimis sa se deruleze in perioada 28.08.2013-31.10.2013.
Pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, in prima sesiune ce se va derula in perioada 28.08.2013-31.10.2013, in limita bugetului anual alocat schemei, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
I. Inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare
in perioada 28.08.2013-31.10.2013, inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare se va realiza, in limita bugetului anual alocat schemei, dupa urmatorul program:
· de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00.
· Cererea de acord pentru finantare se va inregistra on-line de catre intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis prin accesarea formularului disponibil la adresa www.mfinante.gov.ro. Se vor avea in vedere urmatoarele informatii:
Denumirea intreprinderii
Codul de identificare fiscala (Cod Unic de Identificare CUI)
Denumirea activitatii pentru care se solicita finantare
Codul CAEN al activitatii pentru care se solicita finantare
Valoarea proiectului de investitii (lei)
Valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei)
Numele si prenumele persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea
Functia persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea
Completarea tuturor informatiilor este obligatorie.
In cazul in care informatiile referitoare la CUI, cod CAEN sau valoarea ajutorului de minimis solicitat sunt incorecte, cererea de inregistrare on-line se respinge si se transmite un mesaj de eroare.
Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
· in scopul verificarii facile a starii de prelucrare a cererii inregistrate on-line, trebuie retinut numarul de inregistrare care va fi atribuit de sistemul informatic.
· Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru procesarea/verificarea informatiilor sistemul va pune la dispozitie recipisa de inregistrare a cererii.
Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare va contine:
- toate datele transmise de intreprindere,
- ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata on-line Cererea de acord pentru finantare,
- informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative.
· Dupa epuizarea bugetului anual alocat schemei, sistemul informatic va respinge Cererile de inregistrare on-line.
· Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice se publica lista Cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.
II. inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice
Dupa validarea inregistrarii on-line, Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, se depune sau se transmite prin posta sau alte servicii de curierat, in perioada comunicata prin Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic "Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis".
Cererea de acord pentru finantare va fi insotita de recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, in copie. Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
Documentele justificative atasate Cererii de Acord pentru finantare conform prevederilor H.G. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, trebuie sa fie valabile la data depunerii/transmiterii acestora la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
Inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala, se va efectua dupa urmatorul program:
· in perioada miercuri, 28.08.2013 - vineri, 13.09.2013, inclusiv in zilele de sambata si duminica, intre orele 08:30 - 17:00;
· in perioada 16.09.2013 - 31.10.2013 sau pana la expirarea termenelor de depunere a cererilor validate prin procedura on-line, in timpul programului de lucru al Ministerului Finantelor Publice, respectiv:
- de luni pana joi, intre orele 08:30 - 17:00 si
- vineri, intre orele 08:30 - 14:30.
Avand in vedere ca procedura de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice presupune aplicarea numarului de inregistrare pe Cererea de acord pentru finantare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
· In cazul depunerii la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor documente justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis;
· In cazul transmiterii prin posta a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative in plic inchis, se va deschide plicul si se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare;
· In cazul transmiterii prin alte servicii de curierat a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis.
Sursa: MFP
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 3.5 din 5 din 2 voturi
Articole similare
Vesti bune pentru Romania de la FMI35 la suta din economia UE e sustinuta de veniturile din drepturile de proprietate intelectualaDeclarare achizitie intracomunitara. Inregistrare formular 390Care va fi tratament fiscal al livrarilor intracomunitare de bunuri pentru un ONG?Plateste TVA institutia publica pentru spatiul inchiriat de la o societate comerciala?Ultimele articole
SAF-T: Cum se raporteaza in sistem impozitul pe chirieCum se declara TVA-ul de import in SAF-TTAXE SI IMPOZITE 2024. La ce sa te astepti anul acestaManualul Contabilului Incepator 2023: Scapa de stresul debutului in cariera de contabil si elimina riscul oricarei amenziContabilitatea unui complex hotelier. Inregistrari contabile specifice, utile oricarui contabilArticole similare
MFP ofera la rectificare doar 3,5 miliarde leiClient radiat. Scoatere din evidenta creantaSchimb de active finantate prin leasing. Cum facem scoaterea din evidenta?Cartea Verde a Contabilitatii- noutati esentiale pentru societati comercialeEvolutia reglementarii TVA: Cum interpreteaza legiuitorul practicile comerciale existente?Ultimele articole
Ce trebuie sa stie firmele despre sanatatea si securitatea zilierilor cu care lucreazaOUG 107/2024. Care sunt principalele 5 masuriRO e-Transport: Cum se declara in sistem utilajele inchiriateCum se declara in D394 facturile si bonurile fiscaleLista seminariilor web ANAF pentru luna august a fost publicataArticole similare
Fonduri nerambursabile UE pentru fermieri care participa prima data la o schema de calitateMinisterul Finantelor modifica din nou normele Codului fiscalSprijin nerambursabil de pana la 70.000 de euro pentru tinerii fermieri. Care sunt conditiile pentru accesarea banilorOrdinul 1679/2022: Cum se face redirectionarea impozitului pe profit/pe veniturile micro pentru efectuarea de sponsorizariREMINDER (APIA): Cererile Unice de Plata in cadrul Campaniei 2019 mai pot fi depuse doar pana la data de 15 mai!Ultimele articole
Companiile care beneficiaza de ajutoare de stat pentru investitii au primit acordurile de finantare din 2021Nou! In anul 2021 nu se datoreaza impozit specific pentru o perioada de 90 de zile, calculate incepand cu data de 1 ianuarie (OUG 226/2020)Termen limita pentru DEPUNEREA CERERILOR de indemnizatie de sprijin Covid-19APIA demareaza Campania de depunere a Cererilor Unice de Plata 2020Se apropie termenul-limita pentru DEPUNEREA CERERILOR de anulare accesorii aferente restantelor din 30 septembrie 2015Articole similare
Schema de ajutor pentru stimularea investitiilor cu impact major in economie a fost modificataBilantul primei sesiuni de inscriere a proiectelor de investitii cu impact major in economieCererea de esalonare la plata si documentele justificative, modificate! (OPANAF 1960/2019)Noutati Legislatie Fiscala 20 - 24 iulie 2009 - Monitorul OficialNoi prevederi privind regimul de declarare derogatoriu pentru persoanele in inactivitate temporaraUltimele articole
Este OFICIAL! Procedura de acordare a esalonarii la plata de catre organul fiscal central a fost publicata in Monitor (OPANAF 3896/2020)Schema de ajutor de stat: MFP anunta semnarea primelor finantari din 2018Ministerul Finantelor Publice da startul unei sesiuni de inregistrare a cererilor pentru stimularea investitiilorNu uitati ca la 10 iunie se incheie sesiunea de inregistrare CERERI DE ACORD pentru finantare in baza HG 332/2014Ministerul Finantelor sprijina investitiile de inalta tehnologieArticole similare
Comisia Europeana propune noi fonduri pentru a facilita investitiile pe termen lung359 milioane de euro pentru schimburile de experienta si de bune practiciNoul proiect de lege privind redresarea institutiilor de credit si a firmelor de investitiiStudiu de caz: Asociatie non-profit, operatii economice din sfera de aplicare a TVA si obligatia inregistrarii in scopuri de TVAMai mare cu 14 miliarde de lei intr-o luna: datoria publica a Romaniei e in crestereUltimele articole
SAF-T in 2024. ONG-urile nonprofit sunt obligate sa depuna D406?Acord de FINANTARE pentru managementul dezastrelor naturale, semnat intre Finante si Banca Mondiala Guvernul a aprobat rectificarea bugetului de stat pe 2024. Care sunt cei 4 piloni principaliBilantul primei sesiuni de inscriere a proiectelor de investitii cu impact major in economieInvestitii record de peste 3,23 miliarde de lei in cadrul FIDELIS IV din 2024Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"