Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Automatizarea proceselor repetitive in cadrul departamentului de HR inseamna, pe langa reducerea costurilor, si oportunitatea oferita profesionistilor HR de a se concentra pe rezolvarea de sarcini mai complexe, mai diverse sau care necesita mai multa creativitate. In multe dintre companii, acestia se implica din ce in ce mai des in conturarea si implementarea strategiei de resurse umane pe termen lung in cadrul organizatiei.
Prin utilizarea unei aplicatii de resurse umane, efectul direct este creșterea productivitatii, prin automatizarea fluxurilor de lucru și reducerea costurilor. Centralizarea datelor ofera acces rapid la diverse date de HR corelate și instrumente de analiza. Acestea pot genera informatii valoroase pentru strategia de resurse umane a companiei, contribuind la crearea unui avantaj competitiv pentru intreaga companie.
Beneficiile directe ale utilizarii unui software de managementul resurselor umane tin și de imbunatatirea comunicarii dintre angajatii diverselor departamente sau o mai buna experienta a oamenilor in cadrul companiei. Angajatul de astazi este din ce in ce mai obișnuit sa utilizeze tehnologia in actiunile din viata de zi cu zi, așteptandu-se sa regaseasca informatia de care are nevoie sau sa comunice cu aceeași ușurinta cu care o face și in restul vietii personale.
Un aspect esential, atunci cand vorbim despre avantajele utilizarii unei aplicatii de resurse umane, este cel legislativ. Respectarea legislatiei in vigoare este una dintre prioritatile oricarei companii, iar desele modificari ale legislatiei muncii din tara noastra constituie mereu o provocare.
Lucrurile se simplifica atunci cand achizitionezi un software de la o companie cu traditie in piata, care se asigura ca este in permanenta la curent cu noile prevederi legislative, adaptand in permanenta programul de resurse umane la prevederile curente.
De la adoptarea procesarii bazelor de date bazata pe consimtamant și la celelalte cerinte ale regulamentului GDPR 679/2019 și pana la celelalte reglementari legislative, compania furnizoare a software-ului de resurse umane se va asigura ca te aliniezi legislatiei in vigoare.
Ce solutie software alegem: o aplicatie de managementul resurselor umane sau un soft de administrare de personal?
Beneficiile sunt indiscutabile, in ambele variante: digitizarea datelor și utilizarea lor in format electronic va permite automatizarea fluxurilor de lucru, generand o reducere de costuri - și vorbim aici nu doar de bani, ci și de timp și energie din partea departamentului de resurse umane, care se va putea concentra asupra unor sarcini mai complexe.
O aplicatie de managementul resurselor umane all-in-one, așa cum este platforma completa de resurse umane Sincron HR Software, raspunde nevoilor de digitalizare a proceselor de HR din companiile moderne.
Vei integra, intr-o singura platforma, recrutarea și onboarding-ul, administrarea de personal, pontajul, salarizarea, managementul performantei și al programelor de training, ușurand și comunicarea interna prin prezenta facilitatilor de self-service pentru angajati. Platforma va permite departamentului de HR sa utilizeze in mod profesionist multitudinea de date de HR colectate in aplicatie, generand informatii de valoare ce pot sta la baza unor decizii importante.
Utilizarea unei singure platforme pentru toate activitatile specifice departamentului HR conduce la optimizarea proceselor È™i la o comunicare mai eficienta in cadrul departamentelor È™i inter-echipe. În acest fel, timpul destinat diverselor activitati operationale repetitive este redus È™i fluxurile de lucru se desfaÈ™oara cursiv.
Atunci cand ne dorim mai degraba concentrarea pe administrarea de personal, indicata este achizitionarea acelui modul ce va permite trecerea la un dosar electronic al candidatului și ulterior angajatului, in care absolut toate datele și documentele legate de fiecare angajat sa existe in format electronic, intr-o baza de date unica, permanent actualizata și accesibila online oricand și de oriunde. Existenta datelor in format electronic va permite automatizarea diverselor sarcini specifice administrarii de personal, multe dintre ele cu un caracter repetitiv.
Complementar, utilizarea modulului de administrare de personal impreuna cu modulele dedicate proceselor de salarizare și pontaj va optimiza aceasta intreaga zona de HR, informatiile dintr-un modul fiind preluate automat in celelalte atunci cand este nevoie.
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Impozitarea veniturilor din chirii 2024
Este important de subliniat ca situatia ideala este cea in care modulele sunt achizitionate impreuna, pentru ca vor putea functiona interdependent. Datele existente in soft-ul de administrare de personal vor putea fi folosite și pentru programul de salarii și cel de pontaj, de exemplu.
****
Atat o platforma HR all-in-one, cat și digitalizarea cu prioritate a proceselor repetitive care consuma cel mai mult timp și energie departamentului de HR, respectiv cele legate de administrarea personalului sau pontaj și salarizare vor avea efecte benefice pentru companie.
O strategie pe termen lung, intr-o companie moderna, care iÈ™i doreÈ™te trecerea de la „administrarea de personal” la „managementul resurselor umane” va lua in considerare o platforma completa, ce permite integrarea tuturor proceselor, eficientizandu-le.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Livrari de bunuri | Cine depune declaratii in 2013?Reziliere contract de vanzare si refuz marfa. Ce tratament contabil si fiscal se aplica?Modificari in Codul fiscal: impozitul pe venit si pe veniturile obtinute din Romania de nerezidentiAbonamente medicale. Competenta organelor fiscaleAnaliza bugetului personal: un roman isi da jumatate din bani pe mancareUltimele articole
Impozit minim pe cifra de afaceri. Calcul util privind noul impozit minimPrin Ordinul 6330/2024 a fost introdus noul model al D112. Cum arata formularulFacilitati fiscale, OUG 59/2024. Suma netaxabila de 300 lei se poate aplica de mai multe ori?Posta Romana va trimite Notificarile de informare cu privire la amnistia fiscala introdusa prin OUG 107/2024Sistemul TVA la incasare. Ce beneficii ofera aplicarea sistemuluiArticole similare
Noutati legislatie Fiscala 02-06 martie 2009 - Monitorul Oficial69 programe de formare profesionala vor incepe in luna decembrie 2021, la nivel nationalReglemantari noi cu privire la activitatea de RESURSE UMANE si solutionarea conflictelor de munca. Informare ITMSunt persoana impozabila nerezidenta. Cand pot sa NU ma inregistrez in scopuri de TVA in Romania?Guvernul a adoptat un nou OUG pentru sprijinirea IMM-urilor si domeniul HoReCa. Bugetul este de 100 milioane de euroUltimele articole
ANOFM: 100 programe de formare profesionala vor incepe in septembrie 2024Top 3 moduri de a-ti spori veniturlieActivitatea de voluntariat. Cadru legal si prevederi de care trebuie sa tina cont ONG-urileOFICIAL! Incepand cu 1 februarie 2023, certificatul de cazier judiciar poate fi obtinut online prin platformele ghiseul.ro si hub.mai.gov.roSector agricol si industria alimentata. Cum se calculeaza salariul minim in functie de codul CAENArticole similare
Oficial: Noile norme privind achizitiile publice: proceduri online, transparenta si calitatePlatitori de TVA, doar de la 50.000 de euro in susTitlul III Capitolul ITratament CONTABIL si FISCAL pentru acordarea voucherelor de vacanta, pensia facultativa si asigurarile voluntare de sanatateStudiu de caz: Rambursarea TVA in cazul donatiilor de bunuriUltimele articole
Aviz de insotire a marfii: cand se foloseste, ce informatii contine si cat timp se pastreazaPlafon TVA. Care sunt limitele in 2024 si obligatii la depasirea lorMare atentie! Firmele care au trecut la impozit pe profit NU pot redeveni microintreprinderiAVANTAJE pentru angajatorii care ofera tichete de activitati casnice. A fost publicat modelul de contractCheltuieli deplasare nejustificate. Tratament fiscalAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"