Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Automatizarea proceselor repetitive in cadrul departamentului de HR inseamna, pe langa reducerea costurilor, si oportunitatea oferita profesionistilor HR de a se concentra pe rezolvarea de sarcini mai complexe, mai diverse sau care necesita mai multa creativitate. In multe dintre companii, acestia se implica din ce in ce mai des in conturarea si implementarea strategiei de resurse umane pe termen lung in cadrul organizatiei.
Prin utilizarea unei aplicatii de resurse umane, efectul direct este creșterea productivitatii, prin automatizarea fluxurilor de lucru și reducerea costurilor. Centralizarea datelor ofera acces rapid la diverse date de HR corelate și instrumente de analiza. Acestea pot genera informatii valoroase pentru strategia de resurse umane a companiei, contribuind la crearea unui avantaj competitiv pentru intreaga companie.
Beneficiile directe ale utilizarii unui software de managementul resurselor umane tin și de imbunatatirea comunicarii dintre angajatii diverselor departamente sau o mai buna experienta a oamenilor in cadrul companiei. Angajatul de astazi este din ce in ce mai obișnuit sa utilizeze tehnologia in actiunile din viata de zi cu zi, așteptandu-se sa regaseasca informatia de care are nevoie sau sa comunice cu aceeași ușurinta cu care o face și in restul vietii personale.
Un aspect esential, atunci cand vorbim despre avantajele utilizarii unei aplicatii de resurse umane, este cel legislativ. Respectarea legislatiei in vigoare este una dintre prioritatile oricarei companii, iar desele modificari ale legislatiei muncii din tara noastra constituie mereu o provocare.
Lucrurile se simplifica atunci cand achizitionezi un software de la o companie cu traditie in piata, care se asigura ca este in permanenta la curent cu noile prevederi legislative, adaptand in permanenta programul de resurse umane la prevederile curente.
De la adoptarea procesarii bazelor de date bazata pe consimtamant și la celelalte cerinte ale regulamentului GDPR 679/2019 și pana la celelalte reglementari legislative, compania furnizoare a software-ului de resurse umane se va asigura ca te aliniezi legislatiei in vigoare.
Ce solutie software alegem: o aplicatie de managementul resurselor umane sau un soft de administrare de personal?
Beneficiile sunt indiscutabile, in ambele variante: digitizarea datelor și utilizarea lor in format electronic va permite automatizarea fluxurilor de lucru, generand o reducere de costuri - și vorbim aici nu doar de bani, ci și de timp și energie din partea departamentului de resurse umane, care se va putea concentra asupra unor sarcini mai complexe.
O aplicatie de managementul resurselor umane all-in-one, așa cum este platforma completa de resurse umane Sincron HR Software, raspunde nevoilor de digitalizare a proceselor de HR din companiile moderne.
Vei integra, intr-o singura platforma, recrutarea și onboarding-ul, administrarea de personal, pontajul, salarizarea, managementul performantei și al programelor de training, ușurand și comunicarea interna prin prezenta facilitatilor de self-service pentru angajati. Platforma va permite departamentului de HR sa utilizeze in mod profesionist multitudinea de date de HR colectate in aplicatie, generand informatii de valoare ce pot sta la baza unor decizii importante.
Utilizarea unei singure platforme pentru toate activitatile specifice departamentului HR conduce la optimizarea proceselor È™i la o comunicare mai eficienta in cadrul departamentelor È™i inter-echipe. În acest fel, timpul destinat diverselor activitati operationale repetitive este redus È™i fluxurile de lucru se desfaÈ™oara cursiv.
Atunci cand ne dorim mai degraba concentrarea pe administrarea de personal, indicata este achizitionarea acelui modul ce va permite trecerea la un dosar electronic al candidatului și ulterior angajatului, in care absolut toate datele și documentele legate de fiecare angajat sa existe in format electronic, intr-o baza de date unica, permanent actualizata și accesibila online oricand și de oriunde. Existenta datelor in format electronic va permite automatizarea diverselor sarcini specifice administrarii de personal, multe dintre ele cu un caracter repetitiv.
Complementar, utilizarea modulului de administrare de personal impreuna cu modulele dedicate proceselor de salarizare și pontaj va optimiza aceasta intreaga zona de HR, informatiile dintr-un modul fiind preluate automat in celelalte atunci cand este nevoie.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Diferente e-TVA Solutii la notificarile ANAF

Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
Este important de subliniat ca situatia ideala este cea in care modulele sunt achizitionate impreuna, pentru ca vor putea functiona interdependent. Datele existente in soft-ul de administrare de personal vor putea fi folosite și pentru programul de salarii și cel de pontaj, de exemplu.
****
Atat o platforma HR all-in-one, cat și digitalizarea cu prioritate a proceselor repetitive care consuma cel mai mult timp și energie departamentului de HR, respectiv cele legate de administrarea personalului sau pontaj și salarizare vor avea efecte benefice pentru companie.
O strategie pe termen lung, intr-o companie moderna, care iÈ™i doreÈ™te trecerea de la „administrarea de personal” la „managementul resurselor umane” va lua in considerare o platforma completa, ce permite integrarea tuturor proceselor, eficientizandu-le.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Primirea cu intarziere a facturilor de la furnizori. Ce riscuri fiscale apar?Achizitie intracomunitara de bunuri. Furnizor stabilit pe teritoriul unui stat tert. Ce conditii se impun la vama?Suspendare CIM. Ce cota de impozit pe venit va aplica firma?Suspendare activitate PFA. Care este tratamentul TVA?Supliment alimentar pentru export. In ce fel stabilim corect cota TVA pentru achizitie materii prime?Ultimele articole
Care este cel mai bun Service laptop Acer si ofera reparatii rapideDe la executant la consultant: Cum redefineste tehnologia rolul angajatului in retailul modernGhidul surselor de finantare pentru IMM-uri: Cum alegi solutia potrivita pentru afacerea taTVA 9% la achizitia unei singure locuinte, pana in iulie 2026. Conditii si termene-limitaAchizitii mari, plati mici: cum sa cumperi in rate la Carrefour fara sa-ti afectezi bugetul?Articole similare
Baza legala 2013 pentru facturarea electronicaTop 3 moduri de a-ti spori veniturlieGuvernul introduce folosirea semnaturii electronice la incheierea CIM, a actelor aditionale, dar si pentru intocmirea inscrisurilor din domeniuStudiu de caz: Infiintarea unei intreprinderi individuale si calificarea intreprinzatoruluiANOFM: 100 programe de formare profesionala vor incepe in septembrie 2024Ultimele articole
Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier Taxe si Impozite implineste 30 de ani!Cum vor fi modificate incepand cu anul 2025 sistemele E-Factura, E-TVA, E-TransportActivitatea de voluntariat. Cadru legal si prevederi de care trebuie sa tina cont ONG-urileOFICIAL! Incepand cu 1 februarie 2023, certificatul de cazier judiciar poate fi obtinut online prin platformele ghiseul.ro si hub.mai.gov.roSector agricol si industria alimentata. Cum se calculeaza salariul minim in functie de codul CAENArticole similare
Cum vrea ANAF sa impoziteze diferit salariile? La ce trebuie sa ne asteptamSindromul legii nebuneWebinarul pe teme FISCALE: Noutati fiscale valabile in 2021Cota redusa pentru livrarea de carti, manuale, ziare si revisteZoom fiscal: Utilizarea autovehiculelor de catre salariati. Cand se considera avantaj de natura salariala?Ultimele articole
Care este cel mai bun Service laptop Acer si ofera reparatii rapideCadouri de 1 iunie. Cum declari corect in D112Declaratia D100. Aveti la dispozitie 2 variante pentru corectarea IMCAAchizitii mari, plati mici: cum sa cumperi in rate la Carrefour fara sa-ti afectezi bugetul?Bilet la ordin - Ce este, cum se completeaza corect si cum se utilizeaza
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"