Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Automatizarea proceselor repetitive in cadrul departamentului de HR inseamna, pe langa reducerea costurilor, si oportunitatea oferita profesionistilor HR de a se concentra pe rezolvarea de sarcini mai complexe, mai diverse sau care necesita mai multa creativitate. In multe dintre companii, acestia se implica din ce in ce mai des in conturarea si implementarea strategiei de resurse umane pe termen lung in cadrul organizatiei.
Prin utilizarea unei aplicatii de resurse umane, efectul direct este creșterea productivitatii, prin automatizarea fluxurilor de lucru și reducerea costurilor. Centralizarea datelor ofera acces rapid la diverse date de HR corelate și instrumente de analiza. Acestea pot genera informatii valoroase pentru strategia de resurse umane a companiei, contribuind la crearea unui avantaj competitiv pentru intreaga companie.
Beneficiile directe ale utilizarii unui software de managementul resurselor umane tin și de imbunatatirea comunicarii dintre angajatii diverselor departamente sau o mai buna experienta a oamenilor in cadrul companiei. Angajatul de astazi este din ce in ce mai obișnuit sa utilizeze tehnologia in actiunile din viata de zi cu zi, așteptandu-se sa regaseasca informatia de care are nevoie sau sa comunice cu aceeași ușurinta cu care o face și in restul vietii personale.
Un aspect esential, atunci cand vorbim despre avantajele utilizarii unei aplicatii de resurse umane, este cel legislativ. Respectarea legislatiei in vigoare este una dintre prioritatile oricarei companii, iar desele modificari ale legislatiei muncii din tara noastra constituie mereu o provocare.
Lucrurile se simplifica atunci cand achizitionezi un software de la o companie cu traditie in piata, care se asigura ca este in permanenta la curent cu noile prevederi legislative, adaptand in permanenta programul de resurse umane la prevederile curente.
De la adoptarea procesarii bazelor de date bazata pe consimtamant și la celelalte cerinte ale regulamentului GDPR 679/2019 și pana la celelalte reglementari legislative, compania furnizoare a software-ului de resurse umane se va asigura ca te aliniezi legislatiei in vigoare.
Ce solutie software alegem: o aplicatie de managementul resurselor umane sau un soft de administrare de personal?
Beneficiile sunt indiscutabile, in ambele variante: digitizarea datelor și utilizarea lor in format electronic va permite automatizarea fluxurilor de lucru, generand o reducere de costuri - și vorbim aici nu doar de bani, ci și de timp și energie din partea departamentului de resurse umane, care se va putea concentra asupra unor sarcini mai complexe.
O aplicatie de managementul resurselor umane all-in-one, așa cum este platforma completa de resurse umane Sincron HR Software, raspunde nevoilor de digitalizare a proceselor de HR din companiile moderne.
Vei integra, intr-o singura platforma, recrutarea și onboarding-ul, administrarea de personal, pontajul, salarizarea, managementul performantei și al programelor de training, ușurand și comunicarea interna prin prezenta facilitatilor de self-service pentru angajati. Platforma va permite departamentului de HR sa utilizeze in mod profesionist multitudinea de date de HR colectate in aplicatie, generand informatii de valoare ce pot sta la baza unor decizii importante.
Utilizarea unei singure platforme pentru toate activitatile specifice departamentului HR conduce la optimizarea proceselor È™i la o comunicare mai eficienta in cadrul departamentelor È™i inter-echipe. În acest fel, timpul destinat diverselor activitati operationale repetitive este redus È™i fluxurile de lucru se desfaÈ™oara cursiv.
Atunci cand ne dorim mai degraba concentrarea pe administrarea de personal, indicata este achizitionarea acelui modul ce va permite trecerea la un dosar electronic al candidatului și ulterior angajatului, in care absolut toate datele și documentele legate de fiecare angajat sa existe in format electronic, intr-o baza de date unica, permanent actualizata și accesibila online oricand și de oriunde. Existenta datelor in format electronic va permite automatizarea diverselor sarcini specifice administrarii de personal, multe dintre ele cu un caracter repetitiv.
Complementar, utilizarea modulului de administrare de personal impreuna cu modulele dedicate proceselor de salarizare și pontaj va optimiza aceasta intreaga zona de HR, informatiile dintr-un modul fiind preluate automat in celelalte atunci cand este nevoie.
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Examen Consultant Fiscal 2024
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Este important de subliniat ca situatia ideala este cea in care modulele sunt achizitionate impreuna, pentru ca vor putea functiona interdependent. Datele existente in soft-ul de administrare de personal vor putea fi folosite și pentru programul de salarii și cel de pontaj, de exemplu.
****
Atat o platforma HR all-in-one, cat și digitalizarea cu prioritate a proceselor repetitive care consuma cel mai mult timp și energie departamentului de HR, respectiv cele legate de administrarea personalului sau pontaj și salarizare vor avea efecte benefice pentru companie.
O strategie pe termen lung, intr-o companie moderna, care iÈ™i doreÈ™te trecerea de la „administrarea de personal” la „managementul resurselor umane” va lua in considerare o platforma completa, ce permite integrarea tuturor proceselor, eficientizandu-le.
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Firme care factureaza catre persoane juridice. Au obligativitatea de a achizitiona case de marcat?Bilantul contabil pentru folosirea inventarului intermitentProgramul Start-Up Nation, blocat! Ministrul Economiei promite sa remedieze situatiaAspecte privind achizitii de servicii de la persoane din afara Comunitatii. Ce obligatii privind TVA-ul apar?Sponsorizari incepand cu 1 ianuarie 2022. Sumele care nu se scad din impozitul pe profit NU se mai reporteaza pe 7 aniUltimele articole
ATENTIE maxima la controalele fiscale pe TVA: tu stii care sunt ultimele reglementari legislative?Cum trebuie declarat impozitul pe profit pentru trim. III 2024. Speta importantaGrup fiscal. Cine are obligatia de a raspunde la Notificarea de conformare e-TVAImplementare sistem E-Sigiliu. Este deja in vigoare din ianuarie 2024?Tichete de masa salariati cu CIM partial. Beneficiaza de aceleasi drepturi ca cei cu CIM normal?Articole similare
ANAF implementeaza noi masuri pentru fluidizarea traficului de marfuri prin birourile vamaleSe pot cumula mai multe functii la un singur angajator?Aproape 2.000 de locuri de munca pentru romanii care vor sa lucreze in Spatiul Economic EuropeanCe implica transformarea ASF?Vesti bune pentru angajatori: acum pot publica anunturi de angajare GRATUIT, pe platforma FOKUS JobsUltimele articole
ANOFM: 100 programe de formare profesionala vor incepe in septembrie 2024Top 3 moduri de a-ti spori veniturlieActivitatea de voluntariat. Cadru legal si prevederi de care trebuie sa tina cont ONG-urileOFICIAL! Incepand cu 1 februarie 2023, certificatul de cazier judiciar poate fi obtinut online prin platformele ghiseul.ro si hub.mai.gov.roSector agricol si industria alimentata. Cum se calculeaza salariul minim in functie de codul CAENArticole similare
Statul incaseaza de doua ori TVA-ul pentru produsele aduse din afara UECe planuri are Ministerul Economiei pentru firmele romanestiFinantarea intreprinderilor mici. Care sunt planurile MFP?Noul Cod fiscal poate fi imbunatatitModificarile aduse in normele Codului fiscal, pe titluri, de HG 159/2016Ultimele articole
Tichete de masa salariati cu CIM partial. Beneficiaza de aceleasi drepturi ca cei cu CIM normal?Persoanele care NU se inregistreaza in scopuri de TVA risca amenzi de pana la 1.000 leiAviz de insotire a marfii: cand se foloseste, ce informatii contine si cat timp se pastreazaPlafon TVA. Care sunt limitele in 2024 si obligatii la depasirea lorMare atentie! Firmele care au trecut la impozit pe profit NU pot redeveni microintreprinderiAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"