Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
de InfoTva.ro
de InfoTva.ro la 09 Mai. 2019Automatizarea proceselor repetitive in cadrul departamentului de HR inseamna, pe langa reducerea costurilor, și oportunitatea oferita profesioniștilor HR de a se concentra pe rezolvarea de sarcini mai complexe, mai diverse sau care necesita mai multa creativitate. În multe dintre companii, aceștia se implica din ce in ce mai des in conturarea și implementarea strategiei de resurse umane pe termen lung in cadrul organizatiei.
Prin utilizarea unei aplicatii de resurse umane, efectul direct este creșterea productivitatii, prin automatizarea fluxurilor de lucru și reducerea costurilor. Centralizarea datelor ofera acces rapid la diverse date de HR corelate și instrumente de analiza. Acestea pot genera informatii valoroase pentru strategia de resurse umane a companiei, contribuind la crearea unui avantaj competitiv pentru intreaga companie.
Beneficiile directe ale utilizarii unui software de managementul resurselor umane tin și de imbunatatirea comunicarii dintre angajatii diverselor departamente sau o mai buna experienta a oamenilor in cadrul companiei. Angajatul de astazi este din ce in ce mai obișnuit sa utilizeze tehnologia in actiunile din viata de zi cu zi, așteptandu-se sa regaseasca informatia de care are nevoie sau sa comunice cu aceeași ușurinta cu care o face și in restul vietii personale.
Un aspect esential, atunci cand vorbim despre avantajele utilizarii unei aplicatii de resurse umane, este cel legislativ. Respectarea legislatiei in vigoare este una dintre prioritatile oricarei companii, iar desele modificari ale legislatiei muncii din tara noastra constituie mereu o provocare.
Lucrurile se simplifica atunci cand achizitionezi un software de la o companie cu traditie in piata, care se asigura ca este in permanenta la curent cu noile prevederi legislative, adaptand in permanenta programul de resurse umane la prevederile curente.
De la adoptarea procesarii bazelor de date bazata pe consimtamant și la celelalte cerinte ale regulamentului GDPR 679/2019 și pana la celelalte reglementari legislative, compania furnizoare a software-ului de resurse umane se va asigura ca te aliniezi legislatiei in vigoare.
Ce solutie software alegem: o aplicatie de managementul resurselor umane sau un soft de administrare de personal?
Beneficiile sunt indiscutabile, in ambele variante: digitizarea datelor și utilizarea lor in format electronic va permite automatizarea fluxurilor de lucru, generand o reducere de costuri - și vorbim aici nu doar de bani, ci și de timp și energie din partea departamentului de resurse umane, care se va putea concentra asupra unor sarcini mai complexe.
O aplicatie de managementul resurselor umane all-in-one, așa cum este platforma completa de resurse umane Sincron HR Software, raspunde nevoilor de digitalizare a proceselor de HR din companiile moderne.
Vei integra, intr-o singura platforma, recrutarea și onboarding-ul, administrarea de personal, pontajul, salarizarea, managementul performantei și al programelor de training, ușurand și comunicarea interna prin prezenta facilitatilor de self-service pentru angajati. Platforma va permite departamentului de HR sa utilizeze in mod profesionist multitudinea de date de HR colectate in aplicatie, generand informatii de valoare ce pot sta la baza unor decizii importante.
Utilizarea unei singure platforme pentru toate activitatile specifice departamentului HR conduce la optimizarea proceselor și la o comunicare mai eficienta in cadrul departamentelor și inter-echipe. În acest fel, timpul destinat diverselor activitati operationale repetitive este redus și fluxurile de lucru se desfașoara cursiv.
Atunci cand ne dorim mai degraba concentrarea pe administrarea de personal, indicata este achizitionarea acelui modul ce va permite trecerea la un dosar electronic al candidatului și ulterior angajatului, in care absolut toate datele și documentele legate de fiecare angajat sa existe in format electronic, intr-o baza de date unica, permanent actualizata și accesibila online oricand și de oriunde. Existenta datelor in format electronic va permite automatizarea diverselor sarcini specifice administrarii de personal, multe dintre ele cu un caracter repetitiv.
Complementar, utilizarea modulului de administrare de personal impreuna cu modulele dedicate proceselor de salarizare și pontaj va optimiza aceasta intreaga zona de HR, informatiile dintr-un modul fiind preluate automat in celelalte atunci cand este nevoie.
Este important de subliniat ca situatia ideala este cea in care modulele sunt achizitionate impreuna, pentru ca vor putea functiona interdependent. Datele existente in soft-ul de administrare de personal vor putea fi folosite și pentru programul de salarii și cel de pontaj, de exemplu.
****
Atat o platforma HR all-in-one, cat și digitalizarea cu prioritate a proceselor repetitive care consuma cel mai mult timp și energie departamentului de HR, respectiv cele legate de administrarea personalului sau pontaj și salarizare vor avea efecte benefice pentru companie.
O strategie pe termen lung, intr-o companie moderna, care iși dorește trecerea de la „administrarea de personal” la „managementul resurselor umane” va lua in considerare o platforma completa, ce permite integrarea tuturor proceselor, eficientizandu-le.
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
IMM-urile, PFA-urile, ONG-urile si CMI-urile pot aplica pentru microgranturile de 2.000 Euro pana pe 21 octombrieAmanarea de la plata in vama a TVA. Cum arata OMFP 1891 din 2013Model de Declaratie pe propria raspundere si masurile anti-Covid-19 pe durata starii de alerta(Informare MAI)Noul plan de succes al celor mai multe companii din lumeANAF modifica formularul 700! Efectuarea mentiunilor ulterioare inregistrarii fiscale se poate face prin mijloace electronice pentru toti contribuabiliiUltimele articole
Taxe si impozite MINIME! Solutiile sunt disponibile pe un stick de memorieTOT ce trebuie sa stii despre PFA/II/IF in 2021. Taxe, impozite, deduceriMONOGRAFIE contabila. Indemnizatia pentru reducerea timpului de lucru (OUG 132/2020)Tabel nominal pentru acordarea sumelor prevazute de Art III din OUG nr. 92/2020 (decontarea a 50% din salariu, dar nu mai mult de 2.500 lei)ANOFM a publicat documentele necesare pentru acordarea sumelor prevazute de Art. 1 alin. (4) din OUG 132/2020 – reducere timp muncaArticole similare
Baza legala 2013 pentru facturarea electronicaIata proiectul de plafonare pentru salariile din companiile de stat!Guvernul doreste sa implementeze un program de lucru flexibil, in vederea pastrarii locurilor de munca (Comunicat de presa MMPS)Cursuri de formare profesionala GRATUITE organizate de ANOFM in luna martieNou sistem judiciar propus de UE. Propuneri pentru cresterea economicaUltimele articole
Reglemantari noi cu privire la activitatea de RESURSE UMANE si solutionarea conflictelor de munca. Informare ITMGuvernul a adoptat un nou OUG pentru sprijinirea IMM-urilor si domeniul HoReCa. Bugetul este de 100 milioane de euroPlatforma de administrare a training-urilor - Un instrument de imputernicire a angajatilor si Training ManagerilorANFP pune la dispozitia cetatenilor informatii despre posturile vacante sau ocupate la nivelul administratiei publice din RomaniaANAF implementeaza noi masuri pentru fluidizarea traficului de marfuri prin birourile vamaleArticole similare
Inregistrari contabile, studii de caz rezolvate, monografii contabile, modele de calcul, formulare cu exemple de completareUsorul leu... greuGarantii pentru Tineret: initiativa pentru ocuparea tinerilorStatul incaseaza de doua ori TVA-ul pentru produsele aduse din afara UEIn ce conditii se poate imprumuta un administrator de la societate?Ultimele articole
TOT ce trebuie sa stii despre PFA/II/IF in 2021. Taxe, impozite, deduceriTratament CONTABIL si FISCAL pentru acordarea voucherelor de vacanta, pensia facultativa si asigurarile voluntare de sanatateSolutii de FINANTARE pentru stabilitatea financiara si profitabilitatea firmei in 2021Schema de ajutor de stat pentru sprijinirea IMM-urilor a fost modificata (Ordinul 1586/3678/2020)Webinarul pe teme FISCALE: Noutati fiscale valabile in 2021
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"