Atentie contabili!


Modificari importante privind TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

TOATE schimbarile fiscale aduse de OG 16/2022: impozite, calculare CAS si CASS, scutiri de venituri, TVA, accize

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Ion Mihai la 02 Aug. 2022
TOATE schimbarile fiscale aduse de OG 16/2022: impozite, calculare CAS si CASS, scutiri de venituri, TVA, accize
Tags: og 16/2022, modificarea codului fiscal, modificari fiscale

Administratia Judeteana a Finantelor Publice Galati va aduce la cunostinta faptul ca in Monitorul Oficial, Partea I nr. 716/15.07.2022 a fost publicata O.G. nr. 16/2022 pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, abrogarea unor acte normative si alte masuri financiar-fiscale. Principalele modificari fiscale:

IN DOMENIUL IMPOZITULUI PE PROFIT:

A fost extinsa facilitatea privind scutirea de impozit a profitului reinvestit si pentru investitiile in active utilizate in activitatea de productie si procesare, activele reprezentand retehnologizare; (art. 22 alin. (1) si alin. (4) din Codului fiscal) - aplicabilitate de la 01.01.2023

Prevederile alin. (4) ale art. 22 din Codul fiscal stabilesc reguli de aplicare a facilitatii privind scutirea de impozit a profitului reinvestit pentru situatiile in care microintreprinderile devin platitoare de impozit pe profit in cursul anului, in cazurile prevazute la art. 52 din Codul fiscal.

S-a majorat cota impozitului pe dividende, de la 5% la 8%, pentru dividendele distribuite/platite intre persoane juridice romane, precum si pentru cele distribuite/platite nerezidentilor. (art. 43 alin. (2) si art. 224 alin. (4) lit. b din Codul fiscal) - aplicabilitate pentru dividendele distribuite dupa data de 1 ianuarie 2023


IN DOMENIUL IMPOZITULUI PE VENITURILE MICROINTREPRINDERILOR:
 (aplicabilitate de la 01.01.2023)

Au fost modificate conditiile pentru incadrarea in categoria platitorilor de impozit pe veniturile microintreprinderilor, noile conditii cumulative fiind:

- societatea a realizat venituri care nu au depasit echivalentul in lei a 500.000 euro. Cursul de schimb pentru determinarea echivalentului in euro este cel valabil la inchiderea exercitiului financiar in care s-au inregistrat veniturile; (anterior plafonul era 1.000.000 euro);
- capitalul social al acesteia este detinut de persoane, altele decat statul si unitatile administrativ-teritoriale;
- nu se afla in dizolvare, urmata de lichidare, inregistrata in registrul comertului sau la instantele judecatoresti, potrivit legii;
- a realizat venituri, altele decat cele din consultanta si/sau management, in proportie de peste 80% din veniturile totale (conditie noua);
- are cel putin un salariat, cu exceptia situatiei prevazute la art. 48 alin. (3) (conditie noua);- are asociati/actionari care detin peste 25% din valoarea/numarul titlurilor de participare sau al drepturilor de vot la cel mult trei persoane juridice romane care se incadreaza sa aplice sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor, incluzand si persoana care verifica indeplinirea conditiilor (conditie noua). (art. 47 alin. (1) din Codul fiscal)

In categoria persoanelor juridice exceptate de la plata impozitului pe veniturile microintreprinderilor au fost adaugate:

- societatile din domeniul bancar;
- societatile din domeniile asigurarilor si reasigurarilor, al pietei de capital, inclusiv intermediere;
- societatile din domeniul jocurilor de noroc;
- societatile care care desfasoara activitati de explorare, dezvoltare, exploatare a zacamintelor de petrol si gaze naturale. (art. 47 alin. (3) din Codul fiscal)

Sistemul de impozit pe veniturile microintreprinderilor devine optional incepand cu data de 01.01.2023; (art. 48 alin. (1) din Codul fiscal)

Persoanele juridice romane, cu exceptia celor din domeniul HoReCa, pot opta sa aplice impozitul pe veniturile microintreprinderilor incepand cu anul fiscal urmator celui in care indeplinesc conditiile de microintreprindere prevazute la art. 47 alin. (1) si daca nu au mai fost platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor ulterior datei de 1 ianuarie 2023.

Microintreprinderile nu pot opta pentru plata impozitului pe profit in cursul anului fiscal, optiunea putand fi exercitata incepand cu anul fiscal urmator, cu exceptiile prevazute la art. 52 din Codul fiscal (reguli de iesire din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor in cursul anului).

Incepand cu data de 1 ianuarie 2023, prin exceptie de la prevederile art. 47 alin. (1) din Codul fiscal, persoanele juridice romane care desfasoara activitati in domeniul HoReCa, pot opta pentru plata impozitului pe veniturile microintreprinderilor, fara sa aplice prevederile art. 52 din Codul fiscal. (art. 47 alin. (2) din Codul fiscal)

Mentinerea cotei de impunere de 1% si eliminarea cotei de 3% (cu obligativitatea existentei cel putin a unui salariat si a respectarii tuturor celorlalte conditii); (art. 51 alin. (1) din Codul fiscal)

Eliminarea optiunii pentru plata impozitului pe profit in cazul microintreprinderilor care au un capital social subscris de cel putin 45.000 lei si au cel putin 2 salariati.

A fost stabilita ordinea de diminuare a impozitului pe veniturile microintreprinderilor: 1. Sponsorizarile; 2. Costul aparatelor de marcat electronice fiscale; 3. Reducerea conform OUG 153/2020; (art. 56 alin. (1 8)- alin. (19) din Codul fiscal)

Pe perioada aplicarii prevederilor O.U.G. nr. 153/2020, declaratia informativa 107 se depune pana la data de 25 iunie inclusiv a anului urmator. (art. 56 alin. (110) din Codul fiscal).


IN DOMENIUL IMPOZITULUI SPECIFIC UNOR ACTIVITATI:
(aplicabilitate de la 01.01.2023)

Abrogarea Legii nr. 170/2016 privind impozitul specific unor activitati, incepand cu data de 1 ianuarie 2023; (art. VI din O.G. 16/2022)
Incepand cu data de 1 ianuarie 2023, contribuabilii care au intrat sub incidenta prevederilor Legii nr. 170/2016, pana la data de 31 decembrie 2022, pot opta, prin exceptie de la prevederile art. 47 alin. (1) din Codul fiscal, pentru plata impozitului pe veniturilor microintreprinderilor, potrivit titlului III din Codul fiscal, sau pentru plata impozitului pe profit, potrivit titlului II din Codul fiscal.

IN DOMENIUL IMPOZITULUI PE VENIT SI A CONTRIBUTIILOR SOCIALE:

Va fi eliminata scutirea de la plata impozitului pe venit pentru persoanele fizice, in cazul veniturilor realizate din salarii ca urmare a desfasurarii activitatii pe baza de contract individual de munca incheiat pe o perioada de 12 luni, cu persoane juridice romane care desfasoara activitati sezoniere in domeniul hotelurilor, restaurantelor, pensiunilor sau barurilor; (aplicabilitate de la 01.01.2023)

A fost reglementat faptul ca scutirea de la plata impozitului pe venit pentru sectoarele constructii, agricultura si alimentar se va acorda doar salariatilor cu contract individual de munca. (art. 60 partea dispozitiva a pct. 5 si 7 din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente lunii ianuarie 2023

Scutirea de la plata impozitului pe venit pentru sectoarele constructii, agricultura si alimentar nu se va acorda pentru sumele care depasesc valoarea de 10.000 lei salariu brut lunar (anterior suma era de 30.000 lei); (art. 60 pct. 5 lit. c si pct. 7 lit. c din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente lunii august 2022

A fost modificat modul de calcul al cifrei de afaceri pentru acordarea facilitatilor in sectorul constructii, agricultura si alimentar, in sensul ca la calculul cifrei de afaceri se vor avea in vedere doar informatii/date din anul curent. (art.60 pct. 5 lit. b si 7 lit. b din Codul fiscal) - intra in vigoare in 3 zile de la publicare.

Pentru determinarea ponderii cifrei de afaceri realizata efectiv din activitatea de constructii in cifra de afaceri totala, indicatorul cifra de afaceri realizata efectiv din activitatea de constructii cuprinde numai veniturile din activitatea desfasurata pe teritoriul Romaniei, iar indicatorul cifra de afaceri totala cuprinde atat veniturile din activitatea desfasurata pe teritoriul Romaniei, cat si in afara Romaniei. Prin activitatea desfasurata pe teritoriul Romaniei se intelege activitatea desfasurata efectiv in Romania in scopul realizarii de produse si prestari de servicii.

Au fost introduse in categoria veniturilor neimpozabile si indemnizatiile pentru ingrijirea pacientului cu afectiuni oncologice, acordate potrivit legii; (art. 62 lit. c din Codul fiscal) - intra in vigoare in 3 zile de la publicare.

Contribuabilii pentru care venitul net se determina pe baza de norme de venit si care in anul fiscal anterior au inregistrat un venit brut anual mai mare decat echivalentul in lei al sumei de 25.000 euro (anterior, suma era de 100.000 euro), incepand cu anul fiscal urmator au obligatia determinarii venitului net anual in sistem real; (art. 69 alin. (9) din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile anului 2022.

In cazul veniturilor din salarii si asimilate salariilor se introduce un plafon lunar de venit neimpozabil si care nu se cuprinde in bazele de calcul ale contributiilor sociale obligatorii, de cel mult 33% din salariul de baza corespunzator locului de munca ocupat, in conditiile stabilite prin lege, pentru urmatoarele venituri cumulate lunar: (art. 76 alin. 41 si 42, art. 142 lit. aa1, art. 157 alin. 1 lit. u, art. 2204 alin. 1 lit. n din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente lunii ianuarie 2023

a) prestatiile suplimentare primite de salariati in baza clauzei de mobilitate potrivit legii, altele decat prestatiile suplimentare primite de lucratorii mobili prevazuti de H.G. nr. 38/2008 privind organizarea timpului de munca al persoanelor care efectueaza activitati mobile de transport rutier, cu modificarile si completarile ulterioare,in limita a 2,5 ori nivelul legal stabilit H.G.;

b) contravaloarea hranei in limita valorii maxime, potrivit legii, a unui tichet de masa/persoana/zi;

c) cazarea si contravaloarea chiriei pentru spatiile de cazare/de locuit puse de catre angajatori la dispozitia angajatilor proprii, in limita unui plafon neimpozabil de 20 % din salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata /luna/persoana, in anumite conditii prevazute de lege;

d) contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament, in limita unui plafon anual, pentru fiecare angajat, reprezentand nivelul unui castig salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul in care au fost acordate;

e) contributiile la un fond de pensii facultative si cele reprezentand contributii la scheme de pensii facultative, in limita a 400 euro anual pentru fiecare persoana;

f) primele de asigurare voluntara de sanatate, precum si serviciile medicale furnizate sub forma de abonament, astfel incat la nivelul anului sa nu se depaseasca echivalentul in lei al sumei de 400 euro, pentru fiecare persoana;

g) sumele acordate angajatilor care desfasoara activitati in regim de telemunca, in limita unui plafon lunar de 400 lei corespunzator numarului de zile din luna in care persoana fizica desfasoara activitate in regim de telemunca.

S-a majorat plafonul venitului salarial brut pentru care se acorda deducerea personala de baza. Deducerea personala de baza se acorda pentru venitul lunar brut de pana la 2000 lei peste nivelul salariului de baza minim brut pe tara, in vigoare in luna de realizare a venitului. (Cuantumul venitului majorat, pentru care de acorda deduceri este in prezent de 4550 lei, fata de 3000 lei cat era anterior); (art. 77 alin. 1-9 din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente lunii ianuarie 2023

S-au introdus deduceri suplimentare:

- 15% din salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata pentru persoanele fizice cu varsta de pana la 26 de ani care realizeaza venituri din salarii al caror nivel este de pana la 2.000 de lei peste nivelul salariului de baza minim brut;
- 100 de lei lunar pentru fiecare copil cu varsta de pana la 18 ani, daca acesta este inscris intr-o unitate de invatamant. (art. 77 alin. 10-13 din Codul fiscal) -aplicabilitate incepand cu veniturile aferente lunii ianuarie 2023

In cazul veniturilor din cedarea folosintei bunurilor, altele decat veniturile din arenda si din inchirierea in scop turistic a camerelor situate in locuinte proprietate personala, venitul brut reprezinta venit impozabil (anterior din venitul brut se scadea o cota forfetara de 40%); (art. 84 alin. 3 din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente anului 2023

A fost modificata cota de impozit in cazul veniturilor din dividende realizate de persoanele fizice de la 5% la 8%. Masura se aplica veniturilor din dividende distribuite dupa data de 1 ianuarie 2023; (art. 97 alin. 7 din Codul fiscal)

Au fost modificate cotele de impunere a veniturilor obtinute din jocuri de noroc, de la nivelul actual care situeaza intre 1% si 25%, la un nivel cuprins intre 3% si 40%, precum si transele de venit brut asupra carora se aplica aceste cote, de la 66.750 lei, la 10.000 lei, respectiv de la 445.000 lei, la 66.750 lei.

Masura se aplica veniturilor platite incepand cu 1 august 2022; (art. 110 alin. 2 si 22 din Codul fiscal)

La transferul dreptului de proprietate si al dezmembramintelor acestuia, prin acte juridice intre vii asupra constructiilor de orice fel si a terenurilor aferente acestora, precum si asupra terenurilor de orice fel fara constructii, contribuabilii datoreaza un impozit care se calculeaza la valoarea tranzactiei prin aplicarea urmatoarelor cote:

a) 3% pentru constructiile de orice fel si a terenurilor aferente acestora, precum si asupra terenurilor de orice fel fara constructii, detinute o perioada de pana la 3 ani inclusiv;
b) 1% pentru imobilele descrise la lit. a) detinute o perioada mai mare de 3 ani. (anterior impozitul era de 3% si se aplica dupa scaderea valorii neimpozabile de 450.000 lei) - (art. 111 alin. 1 din Codul fiscal) - aplicabilitate de la 01.01.2023.

Contribuabilii care obtin venituri din cedarea folosintei bunurilor din patrimoniul personal, altele decat veniturile din arendare si cele din inchirierea in scop turistic a camerelor situate in locuinte proprietate personala, au obligatia inregistrarii contractului incheiat intre parti, precum si a modificarilor survenite ulterior, in termen de cel mult 30 de zile de la incheierea/producerea modificarii acestuia, la organul fiscal competent. - (art. 120 alin. 61 din Codul fiscal) – se aplica pentru contractele de inchiriere incheiate incepand cu data de 01.01.2023

In cazul contractelor de inchiriere aflate in derulare la data de 1 ianuarie 2023, inregistrarea, la organul fiscal competent, a contractului incheiat intre parti si a modificarilor survenite se efectueaza in termen de cel mult 90 de zile de la data la care a intervenit obligatia inregistrarii acestora. (art. 133 alin. 23 din Codul fiscal) - aplicabilitate de la 01.01.2023

Cota redusa de CAS de 21,25% din sectorul constructiilor, agricol si alimentar se va aplica doar salariatilor cu contract individual de munca; (art. 1381 alin. 1 ?i art. 1382 alin. 1 din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente lunii ianuarie 2023.

A fost introdusa obligatia platii contributiei de asigurari sociale (CAS) si a contributiei de asigurari sociale de sanatate (CASS) la nivelul salariului minim brut pe tara garantat in plata, in cazul contractelor individuale de munca cu norma intreaga sau cu timp partial pentru care veniturile realizate sunt sub acest nivel. Venitul luat in calcul va fi salariul minim brut pe tara in vigoare in luna pentru care se datoreaza contributiile si nu venitul realizat de salariat.

Masura nu se aplica in cazul in care angajatii realizeaza in cursul aceleiasi luni venituri din salarii in baza a doua sau mai multe contracte individuale de munca, iar baza lunara de calcul cumulata aferenta acestora este cel putin egala cu salariul minim brut pe tara, precum si in cazul elevilor sau studentilor, cu varsta pana la 26 de ani, aflati intr-o forma de scolarizare, ucenicilor, in varsta de pana la 18 ani, persoanelor cu dizabilitati, unor categorii de pensionari. (art. 146 alin. 56 si 59, art.168 alin. 61 din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente lunii august 2022.

A fost modificata baza anuala de calcul al CAS in cazul persoanelor care realizeaza venituri din activitati independente si/sau venituri din drepturi de proprietate intelectuala, din una sau mai multe surse si/sau categorii de venituri, a caror valoare cumulata este cel putin egala cu 12 salarii minime.

Baza anuala de calcul al contributiei de asigurari sociale in cazul veniturilor din activitati independente si/sau din drepturi de proprietate intelectuala o reprezinta venitul ales de contribuabil, care nu poate fi mai mic decat:

a) nivelul de 12 salarii minime brute pe tara, in cazul veniturilor realizate cuprinse intre 12 si 24 salarii minime brute pe tara;
b) nivelul de 24 salarii minime brute pe tara, in cazul veniturilor realizate de peste 24 salarii minime brute pe tara. (art. 148 alin. 1 - 4 din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente anului 2023

Scutirea de CASS din sectorul constructiilor, agricol si alimentar se va aplica doar salariatilor cu contract individual de munca; (art. 154 alin. 1 lit. r si s din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente lunii ianuarie 2023 

A fost modificat plafonul de la care se datoreaza CASS si baza anuala de calcul al CASS in cazul persoanelor care realizeaza venituri din activitati independente, venituri din drepturi de proprietate intelectuala, venituri din asocierea cu o persoana juridica, contribuabil potrivit prevederilor titlului II sau titlului III, venituri din cedarea folosintei bunurilor, venituri din activitati agricole, silvicultura si piscicultura, venituri din investitii si venituri din alte surse, din una sau mai multe surse si/sau categorii de venituri, a caror valoare anuala cumulata este cel putin egala cu 6 salarii minime brute pe tara. (Anterior plafonul de la care se datora CASS era de 12 salarii minime brute pe tara)

Baza anuala de calcul al CASS in cazul persoanelor care realizeaza venituri din cele prevazute la art. 155 alin. (1) lit. b)-h) o reprezinta:

a) nivelul a 6 salarii minime brute pe tara, in cazul veniturilor realizate cuprinse intre 6 si 12 salarii minime brute pe tara;
b) nivelul de 12 salarii minime brute pe tara, in cazul veniturilor realizate cuprinse intre 12 si 24 salarii minime brute pe tara;
c) nivelul de 24 salarii minime brute pe tara, in cazul veniturilor realizate de peste 24 salarii minime brute pe tara. (art. 170 din Codul fiscal) - aplicabilitate incepand cu veniturile aferente anului 2023


IN DOMENIUL TAXEI PE VALOAREA ADaUGATa: (aplicabilitate de la 01.01.2023)

Incepand cu data de 1 ianuarie 2023 vor fi excluse de la aplicarea cotei reduse de TVA de 9% (se va aplica cota standard de TVA) bauturile nealcoolice care se incadreaza la codul NC 2202 10 00 ?i 2202 99, respectiv bauturile nealcoolice care contin adaos de zahar sau alti indulcitori sau aromatizate; (art. 291 alin. 2 lit. e din Codul fiscal)

A fost majorata cota redusa de TVA de la 5% la 9% pentru serviciile de restaurant ?i de catering, precum si pentru activitatile de cazare hoteliera, incepand cu data de 1 ianuarie 2023; (art. 291 alin. 2 lit. j si k din Codul fiscal)

Stabilirea, incepand cu data de 1 ianuarie 2023, a plafonului de 600.000 lei, exclusiv TVA, pentru livrarea de locuinte ca parte a politicii sociale, catre persoane fizice, cu cota de TVA de 5%, in conditii legii; (anterior plafonul era de 450.000, respectiv 700.000 lei) (art. 291 alin. 3 lit. c pct. 3 din Codul fiscal)

Persoanele fizice care au incheiat acte juridice intre vii care au ca obiect plata in avans pentru achizitia de locuinte cu cota redusa de TVA de 5%, anterior datei de 1 ianuarie 2023, beneficiaza de aplicarea cotei reduse de TVA in anul 2023 in conditiile legale in vigoare la data incheierii acestor acte; (art. III din O.G.16/2022)

Pentru livrarile de lemn de foc, cota redusa de TVA de 5% se va aplica pana la data de 31 decembrie 2029 inclusiv. (art. 291 alin. 34 din Codul fiscal)


IN DOMENIUL ACCIZELOR: (aplicabilitate de la 01 august 2022)

Se instituie un nou calendar privind nivelul accizelor pentru produsele supuse regimului accizelor armonizate pentru perioada 01.01.2023 – 31.12.2026;

In vederea respectarii cerintei prevazute la art. 10 alin. (2) din Directiva 2011/64/UE, nivelul accizei totale pentru tigarete va cre?te, incepand cu 1 august 2022;

Tinand cont ca potrivit art. 343 alin. (5) din Codul fiscal, acciza specifica pentru tigarete se determina pe baza pretului mediu ponderat de vanzare cu amanuntul, a procentului legal aferent accizei ad valorem si al accizei totale, precum si faptul ca incepand cu data 1 august 2022 va creste nivelul accizei totale pentru tigarete, s-a impus actualizarea nivelului accizei specifice pentru tigarete.

Exceptarea temporara de la actualizarea cu cresterea preturilor de consum a nivelului accizelor pentru benzina cu plumb, benzina fara plumb si motorina, iar in situatia in care, in perioada 1 ianuarie 2023 – 31 decembrie 2023, nivelul accizelor pentru aceste produse, este mai mic decat nivelul minim prevazut de Directiva 2003/96/CE privind restructurarea cadrului comunitar de impozitare a produselor energetice si a electricitatii, se aplica nivelul minim prevazut de directiva;

A fost majorat nivelul accizelor pentru alcool si bauturi alcoolice, incepand cu 1 august 2022.


ALTE MODIFICARI:

A fost modificat art. 1 alin. (3) din O.U.G. nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata, in sensul reducerii pragului cifrei de afaceri, de la 50.000 euro la 10.000 euro in echivalent lei, pentru obligatia operatorilor economici de a accepta ca mijloc de plata cardurile de debit, de credit sau preplatite prin intermediul unui terminal POS si/sau al altor solutii moderne de acceptare, inclusiv aplicatii ce faciliteaza acceptarea platilor electronice; (art. VII din O.G. 16/2022) - aplicabilitate de la 01 ianuarie 2023

In prezent, persoanele juridice care desfasoara activitati de comert cu amanuntul si cu ridicata, precum si cele care desfasoara activitati de prestari de servicii, care realizeaza anual o cifra de afaceri mai mare de 50.000 euro in echivalent lei, au obligatia sa accepte ca mijloc de plata cardurile de debit, de credit sau preplatite, prin intermediul unui terminal POS si/sau al altor solutii moderne de acceptare, inclusiv aplicatii ce faciliteaza acceptarea platilor electronice.


Sursa: ANAF
Ion Mihai de Ion Mihai
Ion Mihai este profesionist in domeniul fiscal. Si-a inceput activitatea in presa in anul 2010 si a acoperit de-a lungul anilor subiecte precum contabilitate, legislatia muncii si sport. In prezent, scrie despre tot ceea ce inseamna pregatirea si depunerea declaratiilor fiscale, obligatiile fiscale care le revin angajatorilor si salariatilor, plata impozitelor si alte noutati legislative.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul "TOATE schimbarile fiscale aduse de OG 16/2022: impozite, calculare CAS si CASS, scutiri de venituri, TVA, accize":
Rating:

Nota: 2.75 din 5 din 2 voturi



Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz

Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

VIDEO

[x]

Atentie contabili!

Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"Modificari TVA aparute in 2022. Top 6 Studii de caz"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016