Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

ORDINUL AGENTIEI NATIONALE DE ADMINISTRARE FISCALA Nr. 52/2011 privind actualizarea, din oficiu, a vectorului fiscal privind impozitul pe venitul din salarii si contributii sociale si procedura de ...
ORDINUL AGENTIEI NATIONALE DE ADMINISTRARE FISCALA Nr. 52/2011privind actualizarea, din oficiu, a vectorului fiscal privind impozitul pe venitul din salarii si contributii sociale si procedura de declarare a obligatiilor prevazute in Nomenclatorul "Creante fiscale" din anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.397/2010 privind modelul, continutul, modalitatea de depunere si de gestionare a "Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate", aferente unor perioade de raportare anterioare datei de 1 ianuarie 2011
Firme interesate
Act de interes general
Cine ar trebui sa citeasca aceste acte
Directorul Executiv, Directorul Economic, consilier juridic, specialsiti financiari din Administratia publica centrala, inspector fiscal, expert contabil, consultant fiscal, inspector din domeniul recuperarii creantelor bugetare
Index
Incepand cu data de 1 februarie 2011, organele fiscale actualizeaza, din oficiu, vectorul fiscal privind impozitul pe venitul din salarii, incepand cu perioada fiscala ianuarie 2011, al contribuabililor care au organizate sedii secundare cu minimum 5 angajati, potrivit legii, dupa cum urmeaza:

Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Examen Consultant Fiscal 2025
a) se inscrie obligatia de declarare a impozitului pe venitul din salarii in vectorul fiscal al contribuabililor platitori de salarii care, la data mentionata, nu au inscrisa in vectorul fiscal aceasta obligatie declarativa;
b) se anuleaza obligatia de declarare a impozitului pe venitul din salarii din vectorul fiscal al sediilor secundare cu minimum 5 angajati, potrivit legii.
Incepand cu aceeasi data se transfera evidenta electronica a indeplinirii obligatiilor declarative privind impozitul pe venitul din salarii de la organele fiscale la care sunt inregistrate sediile secundare cu minimum 5 angajati la organul fiscal competent pentru administrarea contribuabilului care a infiintat respectivele sedii secundare.
Incepand cu data de 1 februarie 2011, impozitul pe venitul din salarii datorat de sediile secundare cu minimum 5 angajati, aferent unor perioade de raportare anterioare datei de 1 ianuarie 2011, se declara si se corecteaza de catre contribuabilul care le-a infiintat, la organul fiscal competent pentru administrarea acestuia, dupa cum urmeaza:
a) formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat", aprobat prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 101/2008 privind aprobarea modelului si continutului formularelor utilizate pentru declararea impozitelor, taxelor si contributiilor cu regim de stabilire prin autoimpunere sau retinere la sursa, cu modificarile si completarile ulterioare, se depune impreuna cu formularul prevazut in anexa nr. 1 "Situatia privind impozitul pe venitul din salarii, defalcat pe sedii secundare, aferent unor perioade de raportare anterioare datei de 1 ianuarie 2011";
b) formularul 710 "Declaratie rectificativa", aprobat prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1.340/2009 privind aprobarea modelului si continutului formularului 710 "Declaratie rectificativa", cod 14.13.01.00/r, se depune impreuna cu formularul prevazut in anexa nr. 2 "Situatia privind rectificarea impozitului pe venitul din salarii, defalcat pe sedii secundare, aferent unor perioade de raportare anterioare datei de 1 ianuarie 2011".
La corectarea impozitului pe venitul din salarii, aferent perioadelor de raportare anterioare datei de 1 ianuarie 2011, se au in vedere si dispozitiile Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 44/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
In situatia in care impozitul pe venitul din salarii, aferent unei perioade de raportare anterioare datei de 1 ianuarie 2011, se refera atat la activitatea sediilor secundare, cat si la activitatea contribuabilului care le-a infiintat, obligatia de plata se declara cumulat, dupa caz, in formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat" sau in formularul 710 "Declaratie rectificativa", insotite de situatiile prevazute la alin. (1).

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Impozit nerezidenti neretinut la sursa. Cum se corecteaza si ce declaratii se depun?Suspendare CIM. Ce cota de IMPOZIT PE VENIT va aplica firma?Cum fac firmele trecerea de la impozit pe profit la impozit micro in 2024Calendar fiscal martie 2013: Cine depune declaratii luna aceasta?Anunt ANAF: Formulare noi pentru declaratii! Modificari importanteUltimele articole
Impozitul pe venit. Conditii pentru acordarea scutirii impozitului Impozit venituri din pensii. MODIFICARI importante aduse de OUG 11/2025Impozit pe profit. 4 exemple utile pentru calcularea impozitului si recuperarea pierderilor fiscalePFA inregistrat in 2025. Va mai depune Declaratia Unica?Cum se face impozitarea veniturilor din dividende distribuite DUPA data de 1 ianuarie 2025Articole similare
PFA 2024: Taxe, impozite, deduceri, CONTRIBUTIIPrestari servicii - antrenoriatMFP modifica deciziile de impunere. Ce informatii noi contin?Proiect de Ordin ANAF: Legea zilierilor MODIFICA Declaratia Unica!Joi, 25 mai 2023, termenul de depunere a 9 declaratii fiscaleUltimele articole
Salariu minim pe economie. Conditii pentru a beneficia de cei 300 lei netaxabiliPFA inregistrat in 2025. Va mai depune Declaratia Unica?Facilitatea privind neimpozitarea sumei de 300 lei in 2025. Exemplu util contribuabililorFacilitatile fiscale pentru constructii, eliminate in 2025Salariati cu mai multe CIM. 4 aspecte importanteArticole similare
Perioada fiscala la TVA pentru persoanele impozabile care efectueaza achizitii intracomunitare. Documentar fiscalProiect ANAF: Aprobarea procedurii de modificare din oficiu a vectorului fiscal TVAPerioada fiscala TVA trimestrul caledaristic. Conditii microintreprindereInregistrare in scopuri de TVA si depasire plafon de 220.000 lei. Noile reguli valabile in 2015Perioada fiscala la TVA in 2023 pentru persoanele impozabile care efectueaza achizitii intracomunitare de bunuriUltimele articole
D700 ANAF. Ce sanctiuni se aplica daca NU depui D700 la timpPerioada fiscala TVA 2025 pentru persoanele care efectueaza achizitii intracomunitare de bunuriDin 2025 se aplica o noua procedura pentru modificarea din oficiu a vectorului fiscal, cu privire la TVAFormularele de inregistrare fiscala vor fi MODIFICATE, in conditiile aparitiei a doua impozite noiFirme care NU se incadreaza in plafonul micro de 250.000 euro. Pana cand trebuie modificat vectorul fiscalArticole similare
Blocarea sistemului informatic ANAF schimba regulile jocului! Declaratia unica s-ar putea depune pe format hartie!Contribuabilii pot beneficia, prin intermediul unei cereri, de esalonarea la plata a obligatiilor fiscaleVeniturile de pe primul semestru determina noi declaratii din partea premieruluiCombustibil pentru autocamioane transport marfa. Deductibilitate TVAData de raportare la ANAF a operatiunilor efectuate cu aparatele de marcat electroniceUltimele articole
Bilant ANAF. Termen de transmitere situatii financiare pentru ONG-uri in 2025D406 in 2025. Cum se inregistreaza in D406 serviciile intracomunitareSponsorizare ONG. 3 studii de caz utile contribuabililorSemnatura electronica. Ce valabilitate are semnatura electronicaControale ANAF pe TVA. In ce conditii poate fi ANULAT un act fiscal impus de autoritati
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"