Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala de Administrare Fiscala reaminteste tuturor contribuabililor ca pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica au posibilitatea de a apela la Call-center, la numarul unic de telefon 031 403 91 60.
Prin intermediul acestui numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a obtine telefonic, informatii generale in domeniul fiscal precum si informatii cu privire la aspecte in domeniul tehnologiei Informatiei (IT).
Apeland la acest numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informatii pe care le solicita prin intermediul urmatoarelor taste:
- tasta 1 - persoane fizice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal:
- tasta 2 - persoane juridice - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal;
- tasta 3 - persoane fizice si juridice - destinata asistentei in domeniul Tehnologiei Informatiei (IT).
Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul fiscal, contribuabilii vor selecta tasta 1 sau tasta 2, in functie de categoria de contribuabili din care fac parte (fizica sau juridica).

Diferente e-TVA Solutii la notificarile ANAF

Autoturisme pe firma Regim fiscal-contabil

Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Agentii Call-center ofera contribuabililor informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale. Informatiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se refera la impozitele, taxele, contributiile sociale si alte venituri bugetare administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.
In cazul in care in timpul convorbirii telefonice se constata ca problematica fiscala solicitata prezinta un grad ridicat de complexitate si dificultate, agentii Call-center pot indruma contribuabilii catre celelalte modalitati de acordare a asistentei:
- prin -email (prin intermediul formularului de asistenta de pe site-ul Agentiei, www.anaf.ro sau accesand urmatorul link: www.anaf.ro/arondare)
- in scris
- sau la sediul organului fiscal.
Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3. Agentii din Call-center ofera informatii tehnice cu privire la:
- erori tehnice la completarea declaratiilor;
- erori tehnice la depunerea declaratiilor;
- erori la prezentarea certificatului, in vederea autentificarii pe site-ul Agentiei;
- erori la autentificarea in Spatiul Privat Virtual (SPV);
- erori la generarea cererilor si descarcarea mesajelor primite in SPV;
- erori la accesarea oricarei sectiuni a site-ului ANAF.
In situatia in care, in timpul convorbirii telefonice se constata ca problemele tehnice/erorile nu se pot solutiona telefonic, agentii Call-center pot indruma contribuabilii sa solicite asistenta prin e-mail, la adresa: admin.portal@mfinante.ro sau sa se deplaseze la sediul organului fiscal.
Astfel, in momentul apelarii numarului unic de telefon 031 403 91 60, contribuabilii sunt rugati sa asculte mesajul de inceput si sa aleaga tasta corespunzatoare in functie de tipul de informatii pe care doresc sa le solicite.


Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
ONG-urile trebuie sa declare si sa achite impozitul pe profit pana la 27 februarie 2017Ce declaratii depunem obligatoriu pana la 25 martie?UDMR vrea ca ANAF sa elimine sanctiunile la primul controlControale Fiscale: 15 modificari propuse de Finante printr-un nou Proiect de OUGTotul despre Declaratia 394Ultimele articole
Diurna angajati. 3 intrebari si raspunsuri cu privire la acordarea diurnei FARA cazareMajorare cota TVA. Cum sa procedati cu facturile emise INAINTE si incasate DUPA 1 august 2025Controale ANAF. Greseala frecventa privind TVA in cazul refacturariiE-TVA ANAF. MODEL de raspuns in cazul in care exista diferente de TVASAF-T: Firmele cu cod TVA intracomunitar depun D406?Articole similare
Masuri UE in domeniul afacerilor. Noile idei pentru relansarea cresterii economiceContribuabilii care nu au achizitionat inca Registrul Unic de Control vor fi scutiti de amenziSESIUNE ONLINE ANAF: PFA si servicii intracomunitare. Ce raspuns a dat ANAF contribuabilului privind declaratiile obligatorii?Modificari aduse de OPANAF 1437/2016 privind executarea silita cazuri speciale si OPANAF 1486/2016 privind statutul de operator economic autorizatRaspunsuri OFICIALE de la ANAF cu privire la completarea si depunerea Declaratiei Unice 2020Ultimele articole
Ghidul surselor de finantare pentru IMM-uri: Cum alegi solutia potrivita pentru afacerea taD216 in 2024. Care este termenul limita de depunereD216 in 2024: Pana cand poate fi depus formularul si cine are aceasta obligatieAcord de finantare de 600 milioane euro, semnat intre Romania si Banca MondialaInregistrare la ONRC in 2024. Ce trebuie sa stie persoanele care vor sa se inregistreze in acelasi timp si in scopuri de TVAArticole similare
Ce nu se declara in INTRASTATCum recuperam TVA-ul achitat in alt stat membru?7 lucruri esentiale de care sa tii cont atunci cand alcatuiesti balanta contabilaTaxe PFA 2024: GHID Complet | Impozite, Contributii si Optimizare FiscalaContabilitatea unui complex hotelier. Inregistrari contabile specifice, utile oricarui contabilUltimele articole
GHIDul surselor de finantare pentru IMM-uri: Cum alegi solutia potrivita pentru afacerea taGHID ANAF pentru veniturile din arenda. Ce trebuie sa stii in 2025Neplatitor de TVA? GHID pentru achizitii din UE, cu accent pe fiscalitatea TVA-uluiPanouri fotovoltaice. Ce cota de TVA se aplica in 2025Nou GHID E-Factura: Tipuri de facturi utilizate in sistem si codificarile specifice acestoraArticole similare
Studiu de caz: Ordinea acoperii pierderilor contabileOFICIAL: Continut integral al OUG privind organizarea si functionarea inspectiei economico-financiare la operatorii economiciProcedura reactivarii contribuabilului in inactivitate. Norme aprobate prin OANAF nr. 700Codul fiscal 2011 - Titlul VIDeclaratie rectificativa 101. Dividende repartizateUltimele articole
De la executant la consultant: Cum redefineste tehnologia rolul angajatului in retailul modernMajorare cota TVA de la 1 august 2025. 3 spete de interes pentru contribuabiliFacturi electrice intocmite gresit. Ce cota TVA se aplica pentru facturile stornoAplicarea TVA la incasare. Conditii, termene si ERORI frecvente in 2025SAF-T si ERORIle XML. De ce apare problema si cum o rezolviArticole similare
SPV, singura modalitate de transmitere la ANAF a cererilor, inscrisurilor, documentelor de catre persoane juridice, asocieri, PFA, II, IFTOT ce trebuie sa stiti despre Chestionarele de rezidenta fiscalaDepunerea Declaratiei Unice [Ghid Complet]Noi documente vor putea fi comunicate prin intermediul SPVUtilizare SPV: Cum trebuie procedat atunci cand aceeasi factura a fost trimisa de doua ori in sistemUltimele articole
Declaratia D100. Aveti la dispozitie 2 variante pentru corectarea IMCAPersoanele care NU au depus D212 pentru 2023 vor primi Notificari de la ANAF. Cat timp au pentru a indrepta situatiaAmnistie fiscala, somatii primite de firme de la ANAF. Ce recomanda specialistii in acest cazClarificari ANAF privind transmiterea Notificarii de conformare RO e-TVAServiciul Programari online ANAF. Ce recomanda institutia contribuabililor
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"