keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Peste 35 milioane euro pentru promovarea produselor agricole in UE si in tarile terte

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 30 Apr. 2013 Exclusiv
Tags: taxe si impozite, promovare produse agricole, finantare ue, proiect

Comisia Europeana a aprobat 22 de programe destinate sa promoveze produsele agricole in Uniunea Europeana si in tarile terte. Programele, care in marea lor majoritate au o durata de trei ani, sunt dotate cu un buget total de 71,94 de milioane EUR, la care UE contribuie cu 35,97 de milioane EUR. Programele selectate acopera uleiul de masline, laptele si produsele lactate, carnea, fructele si legumele proaspete si prelucrate, produsele ecologice, ouale, vinurile si bauturile spirtoase si produsele horticole, precum si produsele de calitate inregistrate si protejate ca DOP (denumiri de origine protejate), IGP (indicatii geografice protejate) si STG (specialitati traditionale garantate).



In cadrul schemei de informare si de promovare, serviciile Comisiei au primit, pana la data de 30 noiembrie 2012, 36 de propuneri de programe care vizeaza atat piata interna a UE cat si tarile terte, in cadrul primului val al programului din 2013. Dupa evaluare, 22 de propuneri de programe au fost retinute pentru cofinantare, dintre care 16 vizeaza piata interna, iar 6 vizeaza tarile terte. Doua dintre programele selectate au fost propuse de mai multe state membre. Tarile terte/regiunile vizate sunt: Rusia, China, America de Nord, Asia de Sud-Est, Norvegia, Elvetia, Ucraina, India si Coreea de Sud.

In 2000, Consiliul a decis ca UE poate sa contribuie la finantarea masurilor care ofera informatii privind produsele agricole si alimentare sau promoveaza comercializarea acestora pe piata unica a UE si in tarile terte. Bugetul anual total disponibil pentru aceste programe de promovare este de aproximativ 55 de milioane EUR.

Masurile finantate pot consta in relatii publice, campanii de promovare sau de publicitate, care subliniaza in mod deosebit avantajele produselor din UE, in special in ceea ce priveste calitatea, siguranta si igiena produselor alimentare, calitatea nutritiva, etichetarea, bunastarea animalelor sau metodele de productie care respecta mediul inconjurator.

Aceste masuri pot acoperi, de asemenea, participarea la evenimente si targuri, campaniile de informare cu privire la sistemul UE de denumiri de origine protejate (DOP), indicatii geografice protejate (IGP) si specialitati traditionale garantate (STG), informatiile privind sistemele de calitate si de etichetare ale UE si privind agricultura ecologica, precum si campanii de informare privind sistemul UE al vinurilor de calitate produse in regiuni determinate (v.c.p.r.d).

UE finanteaza pana la 50 % din costul acestor masuri (pana la 60 % pentru programele de promovare a consumului de fructe si legume in randul copiilor sau cele referitoare la informarea cu privire la consumul responsabil de bauturi alcoolice si la pericolele prezentate de consumul excesiv de alcool), restul fiind preluat de catre organizatiile profesionale/interprofesionale care le-au propus si, in unele cazuri, de asemenea, de catre statele membre in cauza. In ceea ce priveste promovarea pe piata unica si in tarile terte, organizatiile profesionale interesate pot adresa statelor membre propunerile lor de doua ori pe an. Statele membre trimit apoi Comisiei lista programelor pe care le-au selectionat impreuna cu o copie a fiecarui program. Dupa aceea, Comisia evalueaza programele si decide daca acestea sunt eligibile.

Sursa: Comisia Europeana

Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016