Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Un motiv in plus pentru productia interna: 2,5 milioane de euro pentru promovarea produselor agroalimentare romanesti

de InfoTva.ro la 23 Nov. 2015 Exclusiv
Tags: produse romanesti, producatori, promovare, buget, bioromania, ue

Cei interesati de dezvoltarea afacerilor bazate pe o productie locala vor beneficia de sprijin semnificativ pentru promovarea acestor tipuri de business. Astfel, programele de promovare propuse de Bioromania (produse organice) si de Asociatia Producatorilor de Vin si Produse Vitivinicole (APVPV) Dobrogea au fost aprobate de Comisia Europeana. Acestea au o durata de 3 ani si un buget total de aproximativ 2,5 milioane de euro.

Comisarul european pentru agricultura si dezvoltare rurala Phil Hogan a declarat: "Ma bucur de adoptarea acestor noi programe, in special in contextul recentelor dificultati de pe piata. Ele sunt importante pentru crearea de noi oportunitati, in special pe pietele din afara UE, stimulandu-se astfel cresterea economica si crearea de locuri de munca in sectorul agroalimentar."

Comisia Europeana a aprobat, in total, 33 de noi programe pentru promovarea produselor agroalimentare in interiorul si in afara UE. Valoarea lor totala este de 108 milioane de euro, din care 54 de milioane reprezinta contributia UE. 20 dintre aceste programe se axeaza pe piata interna, iar restul se adreseaza unor tari sau regiuni terte.

Programele vor contribui la deschiderea de noi piete si la cresterea consumului produselor promovate. Masurile finantate pot consta in campanii de promovare, evidentiind avantajele produselor europene in termeni de calitate, siguranta alimentara si igiena, valoare nutritionala, etichetare, de respectare a normelor de bunastare a animalelor sau a metodelor de productie ecologice.

 

Context

Contributia UE (54 de milioane de euro) face parte din cele 118 milioane de euro alocate de UE pentru promovarea produselor agroalimentare in 2015. Programele mentionate sunt ultimele in care se aplica sistemul stipulat de Regulamentul nr. 3/2008. Incepand cu data de 1 decembrie 2015, intra in vigoare noi norme de promovare ce introduc o serie de modificari importante, inclusiv extinderea domeniului de aplicare in termeni de beneficiari si produse eligibile, schimbari procedurale, introducerea unui program de lucru si de apeluri de propuneri anuale, precum si cresterea bugetului si ratelor de cofinantare UE. Alocarea bugetara pentru 2016 este de 111 milioane de euro.

37 documente utile pentru Asociatiile de Proprietari
37 documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Vezi detalii

Totul despre controlul TVA
Totul despre controlul TVA

Vezi detalii

Achizitii si livrari intracomunitare de bunuri
Achizitii si livrari intracomunitare de bunuri

Vezi detalii

 

Sursa: Comisia Europeana

Autor:

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Un motiv in plus pentru productia interna: 2,5 milioane de euro pentru promovarea produselor agroalimentare romanesti":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016