Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Va aducem la cunostinta ca in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 896/28.12.2012, a fost publicat Ordinul viceprim-ministrului, ministrului Finantelor Publice nr. 1.717/2012 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului Finantelor Publice nr. 2.696/2011privind aprobarea modelului si continutului formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la informatiile din cazierul fiscal.
Actul normativ aduce modificari Anexei nr. 1 formularul 508 "Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal privind inactivitatea fiscala", cod MFP 14.13.43.15/6.
Totodata, la Anexa nr. 3, capitolul II "Procedura de actualizare a faptelor si situatiilor inscrise in cazierul fiscal", dupa sectiunea F2 "Dispozitii speciale privind scoaterea situatiilor privind inactivitatea fiscala, declarata de activitatea de inspectie fiscala in conditiile art. 781 alin. (1) lit. b) - c) din Codul de Procedura Fiscala, inscrise in cazierul fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice reactivate" a fost introdusa o noua sectiune, sectiunea G: "Dispozitii speciale referitoare la scoaterea din evidenta cazierului fiscal a situatiilor privind inactivitatea fiscala, inscrise in cazierul fiscal al reprezentantilor legali ai persoanei juridice inactive, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fara a fi reactivata".
Situatiile privind inactivitatea fiscala se scot din evidenta cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactiva, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fara a fi reactivata, la data implinirii unui termen de un an de la data radierii persoanei juridice, in conditiile art. 7 alin. (1) lit. h) din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru scoaterea din evidenta cazierului fiscal a acestor situatii, fisa de actualizare se intocmeste de catre compartimentul cu atributii in gestionarea Registrului contribuabililor din cadrul organului fiscal in a carui evidenta a fost inregistrata persoana juridica declarata inactiva fiscal, care s-a radiat fara a fi reactivata, dupa primirea informatiei/comunicarea documentului care atesta radierea persoanei juridice declarate inactiva fiscal, prin completarea formularului 508 "Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal privind inactivitatea fiscala", la care se bifeaza casuta "Reprezentant legal al persoanei juridice declarate inactiva fiscal". Fisa de actualizare se transmite compartimentului pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul organului fiscal in a carui sfera de competenta intra gestionarea cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactiva, care s-a radiat fara a fi reactivata.
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Manual de politici contabile - Stick USB
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
CAZIERUL FISCAL poate fi solicitat de contribuabili si in mod electronic, prin SPVRiscul fiscal va fi determinat dupa noi reguli. Ce va atrage inspectia fiscala in 2014!Procedura rambursare TVA si inspectia fiscala. Nelamuriri frecvente in cazul societatilorNoi reguli de la 1 decembrie pentru inregistrarea in scopuri de TVA a firmelorANAF: Propuneri de acte normative in dezbatere publicaUltimele articole
Care este termenul de prescriere pentru solicitarea rambursarii TVAAdeverinta de venit, CAZIERUL FISCAL si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFDocumente ce se pot obtine prin intermediul SPVANAF reaminteste contribuabililor ce documente ce se pot obtine prin intermediul SPVPersoanele fizice care sosesc/pleaca, in/din Romania si au o sedere mai mare de 183 de zile au obligatia de a completa anumite formulareArticole similare
Proiect nou privind Registrul contribuabililor inactivi sau reactivati. Noile propuneri!Inregistrarea in scopuri de TVA a contribuabililor inactivi si a celor cu activitate suspendataOANAF 1847/2014 : Declararea contribuabililor inactivi sau reactivati si evidenta acestoraANAF modifica mai multe declaratii si formulare privind TVA si raportari, intre care si Declaratia 204Renuntarea la calitatea de platitor TVAUltimele articole
Firme cu cod TVA anulat. Care este tratamentul fiscal si contabil al facturilor primite?Controale ANAF: Inspectorii au desfasurat verificari in luna iunie la peste 4.200 de contribuabiliControale ANAF 2022: Au fost aplicate amenzi in valoare de peste 360 milioane lei in primele 5 luni ale anuluiSituatii care genereaza inactivitatea fiscala. Consecinte si conditii de reactivareConsecinte ale inactivitatii fiscale si conditii de reactivareArticole similare
MFP: Noul cazier fiscalNoutati privind cazierul fiscal. A fost publicat Ordinul nr. 2594/2015Noua formularistica a cazierului fiscalBuletin noutati legislative: Acte importante din perioada 12-16 octombrie 2015Cazierul fiscal: Prevederi OG 39 explicate prin comparatie cu noutatile aduse de OANAF 2594/2015Articole similare
Formularul 099 trebuie depus in mod obligatoriu de contribuabilii care solicita reinregistrarea in scopuri de TVACum se restituie timbrul de mediu in 2014?Resurse utile: Modalitatile de comunicare a actului administrativ fiscalPrimele efecte ale modificarilor si completarilor la legea contabilitatii? Emotii, temeri si multe semne de intrebare!... – publicat in septembrie 2007Se suspenda pana pe 1 septembrie 2025 obligatia de a avea CNP si cod QR pe bonurile fiscale, conform OUG 125/2024Ultimele articole
SAF-T, obligatoriu de la 1 ianuarie 2025 pentru contribuabilii mici. Ce perioada de gratie se aplicaMiercuri, 15 ianuarie 2025, termen limita pentru depunerea unor declaratii importanteProcedura de modificare, din oficiu, a vectorului fiscal cu privire la TVA, schimbata prin Ordinul 7032/2024Firme care NU mai sunt microintreprinderi din ianuarie 2023. Pot reveni la impozit micro din 2025?A fost prelungit termenul pentru acordarea facilitatilor fiscale introduse prin OUG 107/2024Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"