Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Va aducem la cunostinta ca in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 896/28.12.2012, a fost publicat Ordinul viceprim-ministrului, ministrului Finantelor Publice nr. 1.717/2012 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului Finantelor Publice nr. 2.696/2011privind aprobarea modelului si continutului formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la informatiile din cazierul fiscal.
Actul normativ aduce modificari Anexei nr. 1 formularul 508 "Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal privind inactivitatea fiscala", cod MFP 14.13.43.15/6.
Totodata, la Anexa nr. 3, capitolul II "Procedura de actualizare a faptelor si situatiilor inscrise in cazierul fiscal", dupa sectiunea F2 "Dispozitii speciale privind scoaterea situatiilor privind inactivitatea fiscala, declarata de activitatea de inspectie fiscala in conditiile art. 781 alin. (1) lit. b) - c) din Codul de Procedura Fiscala, inscrise in cazierul fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice reactivate" a fost introdusa o noua sectiune, sectiunea G: "Dispozitii speciale referitoare la scoaterea din evidenta cazierului fiscal a situatiilor privind inactivitatea fiscala, inscrise in cazierul fiscal al reprezentantilor legali ai persoanei juridice inactive, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fara a fi reactivata".
Situatiile privind inactivitatea fiscala se scot din evidenta cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactiva, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fara a fi reactivata, la data implinirii unui termen de un an de la data radierii persoanei juridice, in conditiile art. 7 alin. (1) lit. h) din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru scoaterea din evidenta cazierului fiscal a acestor situatii, fisa de actualizare se intocmeste de catre compartimentul cu atributii in gestionarea Registrului contribuabililor din cadrul organului fiscal in a carui evidenta a fost inregistrata persoana juridica declarata inactiva fiscal, care s-a radiat fara a fi reactivata, dupa primirea informatiei/comunicarea documentului care atesta radierea persoanei juridice declarate inactiva fiscal, prin completarea formularului 508 "Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal privind inactivitatea fiscala", la care se bifeaza casuta "Reprezentant legal al persoanei juridice declarate inactiva fiscal". Fisa de actualizare se transmite compartimentului pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul organului fiscal in a carui sfera de competenta intra gestionarea cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactiva, care s-a radiat fara a fi reactivata.

Examen Consultant Fiscal 2025

Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete

Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Esalonare la plata pentru contribuabilul cu risc fiscal mic. Care e procedura?Ce modifica Ordinul ANAF nr. 418 din 2012 privind Declaratia 311In atentia celor care solicita reinregistrarea in scopuri de TVADocumentar fiscal: Ordin ANAF nr. 700 din 2012 privind modificarea din oficiu a vectorului fiscalRiscul fiscal va fi determinat dupa noi reguli. Ce va atrage inspectia fiscala in 2014!Ultimele articole
Care este termenul de prescriere pentru solicitarea rambursarii TVAAdeverinta de venit, CAZIERUL FISCAL si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFDocumente ce se pot obtine prin intermediul SPVANAF reaminteste contribuabililor ce documente ce se pot obtine prin intermediul SPVPersoanele fizice care sosesc/pleaca, in/din Romania si au o sedere mai mare de 183 de zile au obligatia de a completa anumite formulareArticole similare
Anunt ANAF iunie: Aspecte cu privire la inregistrarea si anularea, din oficiu a inregistrarii in scopuri de TVACazierul fiscal: Prevederi OG 39 explicate prin comparatie cu noutatile aduse de OANAF 2594/2015OG 39/2015 obliga la noi reguli privind cazierul fiscalProiect MFP pentru modificarea OG privind cazierul fiscalServicii la distanta, disponibile prin ANAF. Ce optiuni aveti in calitate de contribuabili?Ultimele articole
Cod TVA anulat din oficiu. Implicatii fiscale si contabile in 3 spete importanteControl ANAF in sem. II 2024. Deficiente descoperite pe linia combaterii evaziunii fiscaleFirme cu cod TVA anulat. Care este tratamentul fiscal si contabil al facturilor primite?Controale ANAF: Inspectorii au desfasurat verificari in luna iunie la peste 4.200 de contribuabiliControale ANAF 2022: Au fost aplicate amenzi in valoare de peste 360 milioane lei in primele 5 luni ale anuluiArticole similare
Cazierul fiscal: Prevederi OG 39 explicate prin comparatie cu noutatile aduse de OANAF 2594/2015MFP: Noul cazier fiscalBuletin noutati legislative: Acte importante din perioada 12-16 octombrie 2015Noutati privind cazierul fiscal. A fost publicat Ordinul nr. 2594/2015Noua formularistica a cazierului fiscalArticole similare
Noile propuneri de modificare in ce priveste CASS-ulImpozitele stabilite prin decizii de plati anticipate in 2018 vor fi anulateANAF a demarat verificarea persoanelor fizice cu venituri mari care prezinta risc fiscal ridicatCorectarea erorilor materiale din documentele de plata a taxelor si impozitelorDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona semnatura electronicaUltimele articole
Sponsorizare ONG. 3 studii de caz utile contribuabililorErori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300SAF-T in 2025. Firmele mici aflate in inactivitate temporara mai depun D406 din ianuarie 2025?Schimbarea perioadei fiscale a TVA de la trimestru la luna. Pana cand se depune D700ANAF a publicat lista contribuabililor bun-platnici pentru trim. IV 2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"