Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Va reamintim ca, dupa expirarea perioadei de valabilitate a certificatelor digitale (un an), acestea trebuie reinnoite. Dupa obtinerea certificatului de semnatura electronica reinnoit de la unul dintre furnizorii autorizati, contribuabilii vor urma pasii de mai jos.
Etape:1. Se descarca formularul "Document de confirmare” de la adresa
https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf.
2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de
e-mail.
3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul
completat.
4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul
confirmat.

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025
5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la
adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate
calificate.
6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.
7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.
8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul
numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.
In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la
organul fiscal, cu documentatia aferenta.
Declaratii care se pot depune online
Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii
online a:
- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;
- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;
- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe
venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul
112 se transmite numai on-line;
- Decontului de TVA, formular 300;
- Decontului special de TVA, formular 301;
- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile
intracomunitare, formular 390;
- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe
teritoriul national, formular 394;
- Declaratiei rectificative, formular 710;
- Situatiilor financiare anuale.
Persoanele interesate pot consulta "Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF” in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii pj, din prima pagina.
Sursa: DGFP Valcea

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Ce pasi urmam pentru reinnoirea certificatului digitalProcedura de reinnoire a certificatelor digitale pentru semnatura electronicaArticole similare
Procedura privind rambursarea TVA. Cand se poate face solicitarea?Intrebari legate de implementarea SAF-T din 2025, pentru firmele care au ca activitate comertulCe a transmis Uniunea Profesiilor Liberale cu privire la intentia Ministerului de Finante de a recalifica activitatile independente ca dependenteTVA colectat si neexigibil la anularea inregistrarii in scopuri de TVA. Care e tratamentul fiscal?Ghid fiscal al contribuabililor care au realizat venituri din strainatate elaborat de ANAFUltimele articole
E-TVA ANAF. MODEL de raspuns in cazul in care exista diferente de TVASAF-T: Firmele cu cod TVA intracomunitar depun D406?SAF-T 2025: Cum incadrezi entitatile neplatitoare de TVA in D406Cod UIT ANAF: 3 lucruri esentiale de stiut la achizitii de bunuriTVA la cafea si ceai in HoReCa. Justitia RESPINGE interpretarea ANAFArticole similare
Vezi ce declaratii depunem in luna mai 2012Venituri si cheltuieli PFA. Cum stabilim cuantumul corect?Impozitare venituri din cedarea folosintei bunurilor. Cum procedam pentru cetatenii straini?25 MAI 2017 este ultima zi pentru depunerea formularelor 200 si 201 pentru anul 2016Reglementari esentiale referitoare la impunerea veniturilor obtinute din cedarea folosintei bunurilorUltimele articole
Obligatiile aferente D 200: Cine va depune formularul pana la 25 mai si ce sanctiuni exista?Ce declaratii fiscale si ce plati au termen in luna mai 2017? Lista completa ANAFCum vrea ANAF sa impoziteze diferit salariile? La ce trebuie sa ne asteptamImpozitarea veniturilor din conventii civile. Care sunt impozitele calculate pentru mai multe situatii?Servicii la distanta, disponibile prin ANAF. Ce optiuni aveti in calitate de contribuabili?Articole similare
Reminder ANAF: Contribuabilii trebuie sa depuna mai multe declaratii fiscale pana pe 10 aprilie 2023Instructiuni pentru completarea si depunerea declaratiei 392BVineri, 5 iulie 2024, termen limita pentru depunerea Declaratiei de mentiuni privind schimbarea perioadei fiscaleServicii la distanta, disponibile prin ANAF. Ce optiuni aveti in calitate de contribuabili?Doar pana la 25 iulie mai poate fi depus la ghiseu formularul 112Ultimele articole
DEPUNERE DECLARATII. Luni, 30 iunie 2025, termen limita pentru D394Platitor de TVA. Termen limita pentru Declaratia privind schimbarea perioadei fiscale in MAI 2025DEPUNERE DECLARATII. 3 obligatii fiscale cu termen limita pe 30 aprilie 2025DEPUNERE DECLARATII. Pana pe 31 martie 2025 trebuie depusa D700DEPUNERE DECLARATII ANAF. Pana cand depui D300 si cum se corecteaza erorile materiale din formularArticole similare
Situatii financiare sunt supuse auditului. Categorii de entitati si obligatii privind depunerea situatiilor financiareRegim fiscal pentru sponsorizarile facute de microintreprinderiCe etape urmam pentru reinnoirea certificatelor digitale pentru SEMNATURA ELECTRONICA in 2013Justificare TVA: folosim si facturi venite prin e-mail?Utilizarea semnaturii electronice in relatiile de munca este optionala incepand cu data de 25 iulie 2021Ultimele articole
SEMNATURA ELECTRONICA si olografa: Ce accepta ANAF la bilanturiSEMNATURA ELECTRONICA: Care sunt furnizorii autorizati pentru SEMNATURA ELECTRONICASEMNATURA ELECTRONICA. Ce valabilitate are SEMNATURA ELECTRONICAInregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona SEMNATURA ELECTRONICA
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"