Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

In ceea ce priveste reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora, autoritatile fiscale stabilesc o procedura redata prin mai multe etape prezentate pe scurt prin cele ce urmeaza.
Procedura
1. Se descarca formularul Document de confirmare.
2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.
3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.
6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.
7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.
8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2025

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.
Declaratii care se pot depune online
Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:
- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;
- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;
- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;
- Decontului de TVA, formular 300;
- Decontului special de TVA, formular 301;
- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;
- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;
- Declaratiei rectificative, formular 710;
- Situatiilor financiare anuale.
Persoanele interesate pot consulta "Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Atentie! Certificatele digitale pentru semnatura electronica trebuie reinnoite anualCe pasi urmam pentru reinnoirea certificatului digitalArticole similare
Raportari contabile semestriale depuse eronat. Se poate corecta situatia?Ce contributii sociale obligatorii preia ANAF incepand cu 1 iulieReminder ANAF. Luni, 9 ianuarie 2023, contribuabilii trebuie sa depuna declaratia de mentiuni privind schimbarea perioadei fiscale Prin Formularul de contact din SPV se pot transmite documente care nu sunt inca digitalizateModificari privind administrarea grupului fiscal unic. Analiza zilei cu Irina DumitrescuUltimele articole
Contractul de inchiriere. 5 intrebari si raspunsuri utile persoanelor fiziceSAF-T ANAF: Lista persoanelor EXCEPTATE de la depunerea D406 a fost extinsaBilant ANAF. Termen de transmitere situatii financiare pentru ONG-uri in 2025D406 in 2025. Cum se inregistreaza in D406 serviciile intracomunitareSemnatura electronica. Ce valabilitate are semnatura electronicaArticole similare
OUG 153/2020. Aspecte fiscale privind reducerea de impozit pe veniturile microintreprinderilorAsocieri fara personalitate juridica: se depune declaratia 104 pentru trimestrului II 2012Declaratia Unica: Cum se completeaza formularul pentru veniturile din activitati independente in 2023?Anulare accesorii conform OUG nr. 69/2020. Posibilitatea de acordare a amnistiei fiscale in cazul unei inspectii fiscale in cursProcedura de restituire a impozitului pe dividende rezultat din regularizarea anuala a dividendelor distribuite partial in cursul anuluiUltimele articole
Erori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300SAF-T, obligatoriu de la 1 ianuarie 2025 pentru contribuabilii mici. Ce perioada de gratie se aplicaPFA care a estimat alte venituri pentru 2024. In ce conditii se depune Declaratia Unica rectificativaObligativitate SAF-T de la 1 ianuarie 2025. Va mai exista perioada de gratie de la sanctiuni?SAF-T: Societatile pot fi amendate pentru depunerea repetata a D406 in perioada de gratie?Articole similare
Desfasurarea controlului financiar preventiv. Ce etape include?Prevederi cuprinse in Directiva CEE nr. 112 din 2006 referitoare la facturi emise prin mijloace electroniceDeclaratia 401. Descarcati ultima versiuneRegim fiscal pentru sponsorizarile facute de microintreprinderiGuvernul a aprobat 6 prevederi noi in domeniul impozitelor si taxelor localeUltimele articole
SEMNATURA ELECTRONICA: Care sunt furnizorii autorizati pentru SEMNATURA ELECTRONICASEMNATURA ELECTRONICA. Ce valabilitate are SEMNATURA ELECTRONICAInregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona SEMNATURA ELECTRONICAFormularul c801 – Ghidul Complet
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"