Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva
la 12 Mar. 2012 Exclusiv
In ceea ce priveste reinnoirea certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora, autoritatile fiscale stabilesc o procedura redata prin mai multe etape prezentate pe scurt prin cele ce urmeaza.
Procedura
1. Se descarca formularul Document de confirmare.
2. Se completeaza datele de identificare ale titularului certificatului si adresa de e-mail.
3. Se semneaza si se trimite prin e-mail la furnizorul de certificat documentul completat.
4. Furnizorul de certificate va aplica semnatura electronica si va inapoia documentul confirmat.
5. Se acceseaza websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), la adresa www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, modulul Reinnoire certificate calificate.
6. Se selecteaza documentul de confirmare primit de la furnizorul de certificate.
7. Se tasteaza butonul Transmite documentul.
8. Dupa o perioada de maxim 4 zile lucratoare de la transmitere, ANAF trimite noul numar al certificatului digital si accesul la Serviciul de depunere on-line.

Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2023

Declaratia Unica 2023 Impozit pe venit Contributii CAS si CASS

SAF-T Ghid de raportare corecta
In cadrul acestei proceduri, nu mai este nevoie de inregistrarea formularului 150 la organul fiscal, cu documentatia aferenta.
Declaratii care se pot depune online
Certificatul digital pentru semnatura electronica este necesar in cazul transmiterii online a:
- Declaratiei privind obligatiile de plata la bugetul de stat, formular 100;
- Declaratiei privind impozitul pe profit, formular101;
- Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate, formular 112. Atentie! Formularul 112 se transmite numai on-line;
- Decontului de TVA, formular 300;
- Decontului special de TVA, formular 301;
- Declaratiei recapitulative privind livrarile/achizitiile/prestarile intracomunitare, formular 390;
- Declaratiei informative privind livrarile/prestarile si achizitiile efectuate pe teritoriul national, formular 394;
- Declaratiei rectificative, formular 710;
- Situatiilor financiare anuale.
Persoanele interesate pot consulta "Ghidul pentru reinnoirea certificatelor pe portalul ANAF" in care este prezentata procedura de reinnoire a certificatelor in situatia in care a expirat perioada de valabilitate a acestora (1 an), publicat pe websiteul ANAF la adresa www.anaf.ro, sectiunea Acasa, subsectiunea Servicii online/Depunere electronica declaratii persoane juridice, din prima pagina.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul "Procedura de reinnoire a certificatelor digitale pentru semnatura electronica":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Ce pasi urmam pentru reinnoirea certificatului digitalAtentie! Certificatele digitale pentru semnatura electronica trebuie reinnoite anual
Mai multe articole despre reinnoire certificate digitale
Articole similare
Achizitii servicii intracomunitare de la furnizor neplatitor de TVA. Ce regim fiscal se aplica?Controale ANAF: Inspectorii au desfasurat verificari in luna iunie la peste 4.200 de contribuabiliContracte forward si swap. Riscul operatiunilor de curs valutarTitlul executoriu, somatia si adresa de poprire se numara printre formularele actualizate de ANAFCodul fiscal de la 1 ianuarie 2015. Ce modificari sunt incluse prin OUG 80/2014Ultimele articole
Vineri, 31 martie 2023, este termenul limita pentru depunerea formularului 398-Declaratie speciala de TVA (VAT Return One Stop)Ghid ANAF pentru persoanele fizice care obtin venituri din activitati de infrumusetareDeclaratia 101: Ce modificari a suferit formularul prin Ordinul 310/2023 si care sunt noile instructiuni de completareSAF-T: De cand depun D406 firmele incadrate in categoria contribuabililor mijlocii din 1 ianuarie 2023?D700 in 2023: Formularul NU se va mai depune in cazul firmelor care raman la impozitarea micro
Mai multe articole despre anaf
Articole similare
Corectare erori. Cum facem rectificarea declaratiilor depuse?Conditii pe care trebuie sa le indeplineasca contribuabilii pentru mentinerea esalonarii la plataReinregistrarea in scopuri de TVA. Obligatii fiscale TVAANAF modifica modelul, continutul si instructiunile de completare ale formularului 208Noutati privind Declaratia 112. Declararea subventiilor pentru efectuarea stagiului pentru absolventii de invatamant superiorUltimele articole
Reduceri plata impozit micro si pe profit. Ce procent trebuie sa aplice firmele, conform OUG 153/2022, pentru trim. IV?Declaratia 208 a fost modificata. Cand, cum si de cine trebuie depus formularul?Schimbare sistem de impunere. Aplicarea reducerilor conform OUG 153Calculare si depunere impozit pe profit prin D100. Cand trebuiesc intocmite DECLARATII RECTIFICATIVE?Procedura de restituire a impozitului pe dividende rezultat din regularizarea anuala (Ordinul 765/2022)
Mai multe articole despre declaratii rectificative
Articole similare
GHID: Recuperarea TVA platita in alte state membre ale UEDGRFP: Eliberarea de extrase de cont in format electronic de la Trezorerie, fara perceperea de comisioaneSolicitarile de rambursare TVA pentru importuri si achizii intracomunitare se depun pana la 30 septembrieGuvernul introduce folosirea semnaturii electronice la incheierea CIM, a actelor aditionale, dar si pentru intocmirea inscrisurilor din domeniuSituatiile financiare trimestriale centralizate NU se mai trimit pe suport hartie la Ministerul Finantelor(Ordinul 494/2021)Ultimele articole
OFICIAL! Incepand cu 1 februarie 2023, certificatul de cazier judiciar poate fi obtinut online prin platformele ghiseul.ro si hub.mai.gov.roReminder ANAF! 31 ianuarie 2023 este termenul limita pentru depunerea formularului 395Pana pe 31 martie 2023 firmele trebuie sa comunice iesirea din sistemul micro si intrarea in regimul impozitului pe profitDeclaratia Unica in 2023: ANAF recomanda ca documentul sa fie depus prin mijloace electronice de transmitere la distantaFirmele pot incepe sa depuna situatiile financiare pentru 2022. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent in 25 ianuarie
Mai multe articole despre semnatura electronica

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA in 2023!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA in 2023. Top 7 Studii de caz de actualitate"