Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Agentia Nationala pentru Achizitii Publice (ANAP) organizeaza, in perioada noiembrie 2015 - ianuarie 2016, opt intalniri regionale cu specialistii responsabili in cadrul structurilor de achizitii publice ale autoritatilor contractante in vederea cresterii gradului de profesionalizare al acestora. Primele intalniri regionale vor avea loc la Timisoara, in data de 18 noiembrie a.c., respectiv la Ploiesti, in data de 26 noiembrie a.c. De asemenea, vor fi organizate astfel de reuniuni si in Craiova, Alba-Iulia, Galati, Iasi, Cluj Napoca si Bucuresti.
Profesionalizarea personalului care realizeaza achizitii publice este o actiune demarata in vederea dezvoltarii capacitatii autoritatilor contractante pe acest segment, masura prevazuta in Strategia nationala in domeniul achizitiilor publice.
In paralel cu organizarea intalnirilor regionale, fiecare entitate care utilizeaza Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) va fi notificata electronic de catre ANAP, in vederea completarii Chestionarului privind analiza personalului cu atributii in domeniul achizitiilor publice. in urma completarii chestionarului va fi realizata o baza de date la nivel national care va contine informatii privind numarul persoanelor care realizeaza achizitii publice in cadrul autoritatilor contractante, studiile, calificarea profesionala si atributiile lor. Aceasta va permite crearea unui profil profesional al angajatilor implicati efectiv in realizarea achizitiilor publice.
Informatiile generate de aceasta baza de date centralizata vor fi utilizate de ANAP pentru initierea procesului de imbunatatire a profesionalismului salariatilor care realizeaza achizitii publice, dar si pentru initierea demersurilor de reglementare a functiei de consilier achizitii publice. in vederea reglementarii acestei functii va fi elaborat un act normativ cu caracter specific, care va implica si modificarea Legii nr. 188/1999 privind statutul functionarului public.
in demersul de colectare a informatiilor cu privire la personalul cu atributii in domeniul achizitiilor publice, ANAP va colabora cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici si va beneficia de sprijinul reprezentantilor Institutiilor Prefectului din toata tara.
Sursa: ANAP

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile

Manual de politici contabile - Stick USB

Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Start proiect Mecanisme eficiente pentru prevenirea si combaterea coruptiei in administratia publicaBlack Friday pentru Contabili. Reduceri fara precedent!Reducerea cheltuielilor bugetare si mentinerea cotei unice si a TVA vor fi urmate de o serie de masuri de sustinere a mediului privat, accentul fiind pus pe sustinerea IMM-urilorComunicat MFP: Ce masuri noi sunt in plan pentru achizitiile publice?Ordinul MFP nr. 773/2015 privind unele masuri de eficientizare a activitatii de evaluare ex-ante a documentatiilor de atribuireUltimele articole
E-Factura in 2025. Ce noutati se aplica pentru E-Factura in acest anFacturile simplificate B2B si B2C trebuie transmise in E-Factura din 2025. Care sunt exceptiileE-Factura in 2025: 5 modificari importante aduse de FinanteCum vor fi modificate incepand cu anul 2025 sistemele E-Factura, E-TVA, E-TransportProiect OUG privind E-Factura: Din 2025 identificarea prin CNP va fi optionalaArticole similare
Superpromotie de la stat!Cum se efectueaza ajustarea de TVA a mijloacelor fixe? Exemplu de calculPrimul protest cu pumni de angajati in usa unui birou ministerial s-a incheiat indecisEditorial - Zgarcenia si ideileOrdinul MFP nr. 773/2015 privind unele masuri de eficientizare a activitatii de evaluare ex-ante a documentatiilor de atribuireUltimele articole
E-Factura in relatia B2G. Trebuie folosit sistemul in cazul achizitiilor directe?Noile norme privind concesiunile de servicii si concesiunile de lucrariStart proiect Mecanisme eficiente pentru prevenirea si combaterea coruptiei in administratia publicaOficial: Noile norme privind achizitiile publice: proceduri online, transparenta si calitateOrdonanta de Urgenta privind infiintarea, organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru achizitii PubliceArticole similare
Cum a evoluat comertul international cu bunuri al Romaniei?Vicepresedintele ANCOM: STRATEGIA NATIONALA pentru 5G, in consultare publica pana la sfarsitul lui octombriePosibilitati noi de finantare dedicate sprijinirii romanilor de pretutindeniCoplata la furnizorul de servicii medicale, introdusa in primul trimestru din 2011Guvernul a adoptat STRATEGIA NATIONALA pentru Ocuparea Fortei de Munca 2021-2027. Ce masuri au fost incluseUltimele articole
Plan national de relansare economica. Guvernul sprijina firmele prin acordare de granturi si instrumente de asigurare a lichiditatiiCe masuri sunt incluse in STRATEGIA NATIONALA Anticoruptie 2016-2020?Microintreprinderile si intreprinderile mici si mijlocii pot primi finantare de pana la un milion de euroO mai buna comunicare intre stat si mediul de afaceri. S-a aprobat Registrul Unic al Transparentei IntereselorProiect ANAF privind controlul intern sau managerial si controlul financiar preventivArticole similare
Decontarea a 41,5 % din salariu si respingerea cererii. Se poate depune contestatie in acest caz?Sumele platite de firme la fondul de pensii facultative NU trebuie sa depaseasca 400 euro pentru a putea fi deductibileDare in plata. Diferente activitate recurenta versus ocazionalaPot fi emise facturi cu chitanta catre persoanele fizice pentru sumele de pana in 10.000 lei sau este obligatorie casa de marcat?Inregistrare contract leasing financiar. Cum procedam?Ultimele articole
Sponsorizare ONG. 3 studii de caz utile contribuabililorObligatii fiscale TVA. Ce sa faci daca ai fost sanctionat abuziv de ANAFE-Factura. Cum trebuie sa procedeze contribuabilii cand facturile NU sunt vizibile in SPVImpozit pe profit. 4 exemple utile pentru calcularea impozitului si recuperarea pierderilor fiscaleErori la inregistrarea facturilor. Rectificare D390 si D300
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"