Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Incepand cu 1 iulie, Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) aplica o noua politica de recrutare a angajatilor. Selectia se face astfel prin concurs, avand ca trasatura alegerea candidatului exclusiv pe merit si dorind astfel sa fie evitat conflictul de interese.
In documentul privind noua politica de recrutare, aprobata de Consiliul institutiei la finele saptamanii trecute, citat de Mediafax, se arata:
"ASF isi propune sa aplice procese de recrutare si selectie bazate exclusiv pe merit pentru a ocupa posturile din cadrul autoritatii cu persoanele cele mai calificate pentru pozitia respectiva. Pentru atingerea tintelor de performanta stabilite in strategia de dezvoltare a ASF se impune un proces de recrutare deschis catre piata fortei de munca, dar si menit sa incurajeze dezvoltarea in cariera profesionala a propriilor angajati".
Se reglementeaza astfel metodele de recrutare si selectie pentru ocuparea posturilor vacante, principiile pe care se bazeaza recrutarea si selectia viitorilor angajati, criteriile generale de eligibilitate, precum si conditiile pe care candidatii trebuie sa le indeplineasca pentru ocuparea unor functii de conducere in cadrul ASF.
Acelasi document anunta ca recrutarea se va face prin concurs, care va cuprinde test profesional, evaluarea compatibilitatii cu postul prin testare psihometrica si interviu, precum si interviu socio-profesional, la care participa cel putin trei candidati interni si externi pentru fiecare post disponibil.
De asemenea, informeaza Mediafax, pentru posturile de consilieri ai membrilor Consiliului ASF, selectia se va efectua direct, prin identificarea unor specialisti cu performante profesionale deosebite sau prin mobilitate interna, prin transferul salariatului pe un post vacant similar in cadrul aceleiasi structuri organizatorice sau al alteia.
Prin noua politica se doreste evitarea conflictului de interese, respectiv participarea la concurs pentru ocuparea posturilor vacante sau de promovare trebuie sa se faca cu respectarea prevederilor normelor ASF de etica si integritate.

Agenda Fiscala a Contabilului 2025

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
ASF a lansat in paralel si programul "Tinere Talente", urmand ca 20 de absolventi ai Academiei de Studii Economice sa fie selectati de instutie pentru un stagiu de pregatire de 12 luni.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
A fost aprobata eliberarea Certificatului de inregistrare a Valorilor MobiliareInstitutul de Studii Financiare si-a inceput activitateaProcedura privind incarcarea dovezii de cofinantare in aplicatia electronica de inscriereImpozitul pe veniturile din activitati de exploatare resurse naturale. Noutati fiscaleMai multe taxe si comisioane se reduc, dupa aprobarea ASFUltimele articole
SAF-T in 2025. Pentru o casa de ajutor reciproc (CAR) se depune D406 din ianuarie 2025?SAF-T in 2024. ONG-urile nonprofit sunt obligate sa depuna D406?Masuri de sprijin pentru populatie si pentru mediul de afaceri, adoptate de GuvernTarifele politelor de asigurare obligatorie raman plafonate pana la 31 decembrie 2024Controale ITM la firmele cu cod CAEN 3600 si 3700Articole similare
Societate declarata inactiva pentru expirare sediu. Cum depunem Declaratia 010 cand firma redevine activa?Ajutorul social poate fi primit in continuare, pentru 6 luni, chiar daca beneficiarii se angajeaza cu CIM pentru un anLudovic Orban: Somajul tehnic va fi inlocuit. Acordam un procent de pana la 41,5% din salariul brut pentru fiecare angajatObligatii si documente necesare privind delegarea in strainatate a angajatilorInregistare fiscala in cazul unui punct de lucru cu mai mult de 5 salariati. Formularul 060Ultimele articole
Punct de lucru cu adresa modificata. Cum se actualizeaza aceasta la FinanteInformare ITM: TOT ce trebuie sa stii despre perioada de probaAngajatorii vor primi in 2024 sumele restante pentru angajarea diferitelor tipuri de someriDin 1 ianuarie 2024 firmele au obligatia de a majora salariile angajatilor platiti cu salariul minim mai mult de 24 de luniInformare ANOFM. Ucenicia la locul de munca - o solutie pentru angajatoriArticole similare
Deductibilitatea TVA aferenta combustibiluluiCodul fiscal 2011 - Titlul VIDeducerea TVA in cadrul unui contract de leasing. VIDEORegim TVA aplicat pentru avansul si ratele de leasing in cazul achizitiei unui autoturismDeducere TVA auto folosit de agent de vanzariUltimele articole
Piata muncii si impactul TVA asupra salariilor si beneficiilorMinisterul Economiei propune 27 de masuri noi pentru debirocratizarea firmelor. Vor fi eliminate mai multe obligatiiRegimul fiscal care se aplica persoanelor implicate in procesul de vaccinare impotriva COVID-19OUG 8/2021. Guvernul NU mai acorda vouchere de vacanta si nici transport gratuit pentru eleviMunca prin agent de munca temporara VS. Contract „clasic†de munca pe perioada determinataArticole similare
Codul fiscal 2011 - Titlul IVenituri neimpozabile. Cum le definim in 2014?Suntem responsabili pentru o societate dezvoltata. Modelul finlandez de invatamantActivitatea economica prestata in calitate de PFA ar putea fi considerata vechime in muncaComisia sprijina mediul de afaceri | Initiative noi pentru sustinerea antreprenoriatuluiUltimele articole
ONRC scoate la CONCURS 182 de posturi. Ce conditii trebuie sa indeplineasca candidatiiMasuri fiscal-bugetare 2024. Cresc anumite salarii, iar unele facilitati sunt amanate sau eliminate, conform OUG 115/2023Guvernul a aprobat! MAJORARI salariale, de la 1 august 2023, pentru personalul de specialitate medico-sanitarNoi masuri sociale de la 1 ianuarie 2023, conform OUG 168/2022: majorarea punctului de pensie, sprijin financiar pensionari, taxare pensii militareE-Factura in relatia B2G. Trebuie folosit sistemul in cazul achizitiilor directe?Articole similare
ANOFM: Asteptam ABSOLVENTIi din 2023 sa se inregistreze in evidentele institutiei pentru e beneficia de serviciile prevazute de legeARACIS: Circa 60% dintre ABSOLVENTIi de studii superioare se angajeaza in taraInformare ITM: TOT ce trebuie sa stii despre perioada de probaGuvernul s-a razgandit! Salariul minim nu va mai fi diferentiat in functie de vechime: "Ar fi discriminatoriu"Ordinul 1149/2020: Domeniile de activitate si procedura pentru autorizarea furnizorilor de a desfasura programe de formare profesionala onlineUltimele articole
ANOFM aloca, pentru 2024, peste 890 de milioane de lei pentru subventionarea locurilor de munca destinate somerilorAngajatorii vor primi in 2024 sumele restante pentru angajarea diferitelor tipuri de someriEvitati amenzi de pana la 4.000 lei! 36 de proceduri contabile de actualitate va salveaza la orice control ANAFDeclaratia 212 in 2023: Cum completeaza formularul persoanele fara venituri care vor sa plateasca CASSDin 1 martie indemnizatia de somaj si toate beneficiile de asistenta sociala care se raporteaza la Indicatorul Social de Referinta se majoreaza cu 13,8 %
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"