Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Va aducem la cunostinta faptul ca recent Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) deruleaza in perioada aprilie 2014 - septembrie 2015 proiectul AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare, avand ca partener national - Primaria Comunei Luna si partener transnational - Sistemi Formativi Confindustria Umbria din Italia.
Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 si are un buget total de 6 481 373.14 lei.
Proiectul vizeaza facilitarea insertiei pe piata muncii a 1000 de persoane din mediul rural, la nivelul a 5 regiuni de implementare (Bucuresti-Ilfov, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Sud-Muntenia), prin incadrarea si mentinerea pe piata muncii a unui numar cat mai mare de persoane din grupul tinta, dintre care 200 de persoane inactive, 300 de persoane in cautarea unui loc de munca, 110 de someri tineri si 90 de lunga durata si 300 de persoane ocupate in agricultura de subzistenta.
Proiectul urmareste implicarea activa a grupului-tinta si implementarea unor masuri active integrate si personalizate de informare, consiliere profesionala, mediere, formare profesionala si consultanta pentru initierea unei afaceri. Se urmareste, de asemenea, sprijinirea membrilor grupului tinta in procesul de autoevaluare a propriilor competente, de constientizare a nevoilor de formare si a oportunitatilor de angajare existente, de crestere a propriei capacitati de identificare si ocupare a unui loc de munca in sectoare non-agricole si de deschidere a unei afaceri, de auto-motivare in cautarea oportunitatilor de angajare, de dezvoltare profesionala sau antreprenoriala, in vederea cresterii sanselor de integrare socio-profesionala durabila.
Obiectivele specifice ale proiectului constau in:
Analiza si adoptarea de bune practici de la nivel transnational in vederea identificarii de masuri active de ocupare inovatoare, inclusiv de diversificare a economiei rurale, care vor fi implementate in mediul rural
Cresterea nivelului de informare si constientizare a 1000 de persoane din mediul rural cu privire la alegerea unei ocupatii, la evolutia pietei muncii si la posibilitatile de formare profesionala adaptate nevoilor lor
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Contabilitatea HORECA Monografii contabile si cazuri practice
Cresterea sanselor de ocupare durabila a persoanelor din mediul rural, de la nivelul regiunilor de implementare ale proiectului, prin implicarea in programe integrate a unui numar de 700 de participanti
Facilitarea si imbunatatirea accesului membrilor grupului tinta pe piata muncii prin dezvoltarea competentelor antreprenoriale (210 persoane), de utilizare a noilor tehnologii informatice (150 de persoane) si de limbi straine (100 de persoane)
Diversificarea calificarilor si competentelor membrilor grupului tinta din mediul rural, in scopul cresterii gradului de ocupare prin furnizarea de programe de calificare in concordanta cu cerintele pietei muncii – 240 de persoane participante la cursurile de calificare
Dezvoltarea competentelor transversale ale persoanelor din zonele rurale, in vederea facilitarii accesului la ocupare in activitati non-agricole, cu atentie speciala acordata femeilor (308 femei din mediul rural participante la programe integrate certificate) si tinerilor
Cresterea ratei de ocupare prin medierea a cel putin 200 de persoane si integrarea pe piata muncii a 105 persoane din totalul participantilor din zonele rurale certificati in cadrul programelor integrate
Asigurarea sustenabilitatii pe termen lung in zonele rurale prin crearea conditiilor pentru dezvoltarea intreprinderilor profitabile non-agricole (50 de persoane sprijinite pentru elaborarea ideii de afaceri si 20 de persoane mentorate pentru dezvoltarea afacerii)
Furnizarea de oportunitati, nondiscriminare si egalitate de sanse pe piata muncii pentru solicitantii de loc de munca din regiunile de implementare ale proiectului, din mediul rural
Principalele activitati care se vor derula pentru atingerea obiectivelor propuse sunt:
Furnizarea serviciilor de informare si consiliere profesionala unui numar de 1000 de persoane din mediul rural din cele 5 regiuni (Bucuresti-Ilfov, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Sud-Muntenia)
Organizarea si derularea unei campanii de motivare si informare pentru a creste nivelul de constientizare cu privire la oportunitatile de ocupare in domenii non-agricole, pentru promovarea culturii antreprenoriale in zonele rurale, diversificarea economiei rurale si promovarea egalitatii de sanse
Organizarea a 5 evenimente de informare si diseminare la nivelul fiecarei regiuni de implementare, adresate grupului tinta al proiectului, cu scopul de a incuraja si promova participarea lor la proiect
Furnizarea unor programe de formare profesionala in sectoare non-agricole, la care vor participa minim 700 persoane
Examinarea si certificarea a minim 560 de persoane dintre participantii la programele de formare profesionala
Furnizarea de servicii de mediere personalizate si de activitati de suport pentru integrarea la locul de munca, pentru cel putin 200 de persoane din grupul tinta, in urma carora cel putin 105 persoane isi vor gasi un loc de munca
Organizarea a 5 burse de locuri de munca, adresate persoanelor din mediul rural
Furnizarea de servicii de asistenta si consultanta pentru inceperea unei activitati independente pentru minim 50 de persoane
Infiintarea a minim 20 de noi afaceri in mediul rural
Activitati de promovare si informare permanenta a proiectului prin conferinte, comunicate, articole, buletine informative online etc.
Sursa: Departamentul Proiecte al CNIPMMR
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Masuri UE in domeniul afacerilor. Noile idei pentru relansarea cresterii economiceSchimbari in structura MFP. Noi functii in Fondul de ContragarantareObiectivele intreprinderilor mici si mijlocii. AnalizaBEI acorda asistenta tehnica pentru implementarea proiectelor euroepene cofinantate de banca in RomaniaPeste 70% din IMM-uri nu se asigura impotriva riscului valutarUltimele articole
IMM Plus a fost aprobat de Guvern: Bugetul de 12,5 miliarde lei va sprijini 11.500 companii Noua schema IMM Plus, propusa de Finante. Vor fi acordate 12,5 miliarde lei pentru sprijinul antreprenorilorMEAT a lansat platforma IMM Mentor pentru reducerea poverii administrative si dezvoltarea intreprinderilor inovatoareControale mai aprige in vama din 2024! Birourile vor fi dotate cu 26 noi sisteme de scanare, pentru monitorizarea marfurilor care intra in taraIMM Invest continua pana in 2024. Marcel Bolos: „8 din 10 companii care beneficiaza de program au ajuns sa faca angajari”Articole similare
Discutiile despre reintroducerea supraaccizei la combustibili au majorat deja preturileArticole similare
TVA. FORMARE PROFESIONALAFacturare cursuri de FORMARE PROFESIONALA. Care este tratamentul TVA?Legea 239/2020. Facilitati FISCALE aferente cheltuielilor cu educatia timpurie, invatamantul profesional si tehnic si invatamantul dualOUG nr. 47/2015 privind rectificarea bugetului de stat pe anul 2015 si unele masuri bugetareNoutati legislatie Fiscala 11-15 august 2008 - Monitorul OficialUltimele articole
ANAF deruleaza un program de conformare voluntara in domeniul serviciilor de infrumusetareInformare ANOFM. Ucenicia la locul de munca - o solutie pentru angajatoriANOFM: Asteptam absolventii din 2023 sa se inregistreze in evidentele institutiei pentru e beneficia de serviciile prevazute de legeInformare ITM. Prevederi legale cu privire la regimul de munca al minorilorControale ANOFM: Institutia propune introducerea controlului electronic, modifica procedura de control si clarifica anumite termene (Proiect)Articole similare
Decontare de pana la 41,5% din partea statului la revenirea din somaj tehnic. Exceptii si conditii (OUG 92/2020)Violeta Alexandru, nemultumita de activitatea ITM-urilor. Inspectorii au la dispozitie o luna pentru a schimba lucrurileGermania sprijina aderarea Romaniei la Spatiul SchengenRomania se intoarce la munca in toate domeniile de activitate! Ce reguli trebuie sa respecte angajatoriiAnunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de creditUltimele articole
Ministrul Muncii a anuntat MAJORAREA salariului minim de la 1 iulie 2024!Informare ANOFM. Ucenicia la locul de munca - o solutie pentru angajatoriMin. Muncii: Venitul Minim de Incluziune va fi implementat incepand cu 1 ianuarie 2024Noutate! Hartuirea si violenta la locul de munca vor fi redefinite, pentru a proteja atat angajatii, cat si angajatoriiANOFM: Asteptam absolventii din 2023 sa se inregistreze in evidentele institutiei pentru e beneficia de serviciile prevazute de legeAtentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"