Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Daca entitatea va angaja mai mult de 5 angajati la un punct de lucru, inregistrarea fiscala trebuie facuta inainte de angajarea salariatilor (respectiv obtinerea certificatului fiscal) sau dupa?

Cartea verde a Contabilitatii varianta online

PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii 2025

Manual de politici contabile - Stick USB

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Obligativitatea inscrierii in Registrul Operatorilor IntracomunitariMinisterul Economiei propune 27 de masuri noi pentru debirocratizarea firmelor. Vor fi eliminate mai multe obligatiiIntocmire factura in baza bonurilor fiscale. Clientii trebuie sa transmita CIF al societatii mama, nu al punctului de lucruTratament contabil pentru achizitii de la contribuabili inactiviFormulare pentru inregistrarea in scopuri de TVA la depasirea plafonului de 220.000 lei. Ce obligatii avem?Ultimele articole
Schimbarea perioadei fiscale a TVA de la trimestru la luna. Pana cand se depune D700Plafoane fiscale valabile in anul 2025, pentru aplicarea TVA, in lei si in valutaPerioada fiscala TVA 2025 pentru persoanele care efectueaza achizitii intracomunitare de bunuriTVA la incasare in 2025. Cum se face INTRAREA sau IESIREA din sistemFormularele de INREGISTRARE FISCALA vor fi MODIFICATE, in conditiile aparitiei a doua impozite noiArticole similare
Declaratia 394 in 2022. Explicatii necesare contribuabililor pentru evitarea amenzilor de pana la 14.000 leiBeneficiarii schemei de ajutor de stat HoReCa au la dispozitie 3 zile sa verifice aplicatia STS si sa raspunda la clarificariDepunere situatii financiare. Firmele care nu desfasoara activitate economica mai depun bilantul?Numerar prin casa de marcat. Cum se procedeaza la emiterea facturilor?Expirare contract de inchiriere PUNCT DE LUCRU. Cum tratam cheltuielile deductibile si nedeductibile?Ultimele articole
Distrugere PUNCT DE LUCRU in totalitate. Cheltuielile sunt deductibile?Radiere SRL, PFA, II, IF. Procedura complexa, explicata pas cu pasTOT ce trebuie sa stii despre delegare: ce este, pentru cat timp poate fi dispusa si cand inceteazaFormularul c801 – Ghidul CompletPUNCT DE LUCRU cu adresa modificata. Cum se actualizeaza aceasta la FinanteArticole similare
Documentar fiscal: Administrarea fiscala a creantelor sediilor secundare ale contribuabililor mijlociiDocumente necesare firmelor obligate sa radieze punctul de lucru atunci cand numarul angajatilor scadeActivitate firme: Care este deosebirea dintre o sucursala si un punct de lucru?Declaratia 061. Cine are obligatia depunerii?Ministerul Economiei propune 27 de masuri noi pentru debirocratizarea firmelor. Vor fi eliminate mai multe obligatiiUltimele articole
Obligatii fiscale privind sediile secundare in 2017. Cand sunteti obligat sa depuneti declaratii?Atentie la noua procedura de inregistrare fiscala a contribuabililor nerezidenti si Formularul 013
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"TVA exigibil si neexigibil. Corelatii intre decontul de TVA si balanta. Cum procedam"