Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Daca entitatea va angaja mai mult de 5 angajati la un punct de lucru, inregistrarea fiscala trebuie facuta inainte de angajarea salariatilor (respectiv obtinerea certificatului fiscal) sau dupa?
Cartea Verde a Contabilitatii - Editie revizuita
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2025 - Editie revizuita stick USB
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Luni, 11 martie 2024, termenul pentru depunerea formularelor de inregistrare/anulare a inregistrarii in scopuri de TVADocumentar fiscal: Ghid ANAF privind impozitul pe veniturile din profesii libereCe declaratii depunem pana la 10 octombrie?Inregistrare in scopuri de TVA cu intarziere dupa depasirea plafonului. Care sunt implicatiile fiscale si ce sactiuni se aplica?Noile formulare de INREGISTRARE FISCALA a contribuabililor. Proiect ANAF privind vectorul fiscalUltimele articole
ANAF SPV. Cum sa procedati daca NU vizualizati facturile in sistemSchimbarea perioadei fiscale a TVA de la trimestru la luna. Pana cand se depune D700Plafoane fiscale valabile in anul 2025, pentru aplicarea TVA, in lei si in valutaPerioada fiscala TVA 2025 pentru persoanele care efectueaza achizitii intracomunitare de bunuriTVA la incasare in 2025. Cum se face INTRAREA sau IESIREA din sistemArticole similare
Schimbarea memoriei fiscale la PUNCT DE LUCRU nou, al aceluiasi utilizator – raspuns oficial ANAFInregistrarea punctului de lucru la organele competente. Cum procedam?Noutati legislatie Fiscala 16-20 februarie 2009 - Monitorul OficialPFA in 2023: Care sunt cheltuielile deductibile pentru PFA-uri si ce conditii trebuie sa indeplineascaDiferente intre comertul cu ridicata si comertul en-gros. Ce obligatii are societatea in cazul defasurarii ambelor activitati?Ultimele articole
e-Transport si achizitiile intracomunitare: Cum sa asiguri conformitate fiscala in lipsa documentelorDistrugere PUNCT DE LUCRU in totalitate. Cheltuielile sunt deductibile?Radiere SRL, PFA, II, IF. Procedura complexa, explicata pas cu pasTOT ce trebuie sa stii despre delegare: ce este, pentru cat timp poate fi dispusa si cand inceteazaFormularul c801 – Ghidul CompletArticole similare
Declaratia 061. Cine are obligatia depunerii?Ministerul Economiei propune 27 de masuri noi pentru debirocratizarea firmelor. Vor fi eliminate mai multe obligatiiObligatii fiscale privind sediile secundare in 2017. Cand sunteti obligat sa depuneti declaratii?Atentie la noua procedura de inregistrare fiscala a contribuabililor nerezidenti si Formularul 013Documente necesare firmelor obligate sa radieze punctul de lucru atunci cand numarul angajatilor scadeUltimele articole
Activitate firme: Care este deosebirea dintre o sucursala si un punct de lucru?Documentar fiscal: Administrarea fiscala a creantelor sediilor secundare ale contribuabililor mijlocii
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"




InfoTva.ro



