Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
O societate devine platitoare de TVA in data de 16.12.2019, urmare a cererii de inregistrare prin optiune pentru aplicarea regimului normal de TVA, desi cifra de afaceri estimata este inferioara plafonului de 300 000,00 lei. In acest caz, decontul de TVA (D 300) se depune pentru luna dec. 2019 pentru operatiunile cu TVA efectuate incepand cu data 16.12.2019?
Cartea verde a contabilitatii 2026
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2026
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2026
- Atentie, contabili!Metode de stabilire a valorii de piata in tranzactiile intre persoane afiliate Principiul valorii de piata si ajustarea de catre organele fiscale | Cum alegi metoda de stabilire a valorii de piata | Metoda compararii preturilor | Metoda cost plus | Metoda...citeste mai mult
- Atentie, contabili!Reducerea capitalului social: metode, procedura, monografie contabila si tratament fiscal Cadrul legal al reducerii capitalului social | Metode de reducere a capitalului social | Hotararea AGA pentru reducerea capitalului social | Limitele legale ale reducerii:...citeste mai mult
- Atentie, contabili!
- Atentie, contabili!
- Atentie, contabili!
Economist Experienta: - 7 ani de activitate in domeniul contabilitatii de gestiune si financiara in cadrul unei companii multinationale Expert contabil, CECCAR BUCURESTI
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
E-Factura: Ce amenzi se aplica pentru facturile care NU sunt trimise in 5 zile de la emitere in sistemOperatiuni de prelucrare asupra bunurilor mobile. Cum identificam corect un nontransfer?Descarca acum Soft A si Soft J pentru Declaratia 300 actualizataControale ANAF august 2024. 5 situatii in care au fost verificate persoanele juridiceAjustarea TVA in beneficiul persoanei impozabile care a limitat dreptul de deducere 50%. Cum procedam?Ultimele articole
Primul decont de TVA in grupul fiscal unic. Cine depune si cum se consolideazaInchirierea unui spatiu comercial catre o societate nerezidenta: regimul TVA, optiunile de facturare si obligatiile ambelor partiCe se schimba la calculul TVA stabilit din oficiu de ANAF pentru firmele care nu depun D300[GHID] Deducere TVA si cheltuieli cu combustibilul auto: cand deduci 100%, cand 50% si cum inregistrezi corect in contabilitateRegimul TVA pentru dobanzile si penalitatile de neindeplinire obligatii contractualeArticole similare
Cum interpretam corect OpANAF 410/2015?TVA la incasare. Cand se poate deduce TVA-ul aferent achizitiilor de la persoane afiliate?Firme care aplica TVA la incasare. Care este baza de calcul in functie de care trebuie sa treaca la REGIM NORMAL DE TVA?Reprezentant fiscal TVA in Romania: cine poate fi desemnat, ce obligatii are si cum se intocmeste contractul de mandatTrecere la REGIM NORMAL DE TVA. Ce se intampla cu TVA-ul pentru imobilizarile in cursUltimele articole
Declaratia 394. Regim TVA si tranzactii intre persoane juridice afiliateAnaliza zilei: Tranzactiile intre persoane afiliate sunt excluse de la aplicarea sistemului TVA la incasareAchizitie intracomunitara de servicii. Ce obligatii are firma in ce priveste TVA-ul?Regimul TVA al unei facturi din comunitateFacturi prestari servicii cercetare. Decont TVAArticole similare
Anularea inregistrarii in scop de TVA. Care sunt implicatiile fiscale?Exercitarea dreptului de deducere dupa inregistrarea in scopuri de TVA. Care e tratamentul fiscal?Depunere declaratii ANAF. Pana cand depui D300 si cum se corecteaza erorile materiale din formularIn ce mod facem decontul TVA pentru bunurile primite in consignatie?Sold in registrul de casa inregistrat scriptic cu valori anormal de mari. Cum se poate elimina soldul de lichiditati inexistente?Ultimele articole
Primul DECONT DE TVA in grupul fiscal unic. Cine depune si cum se consolideazaInregistrarea in scopuri de TVA: ce TVA poate fi dedusa retroactiv si cum se ajusteaza taxa pentru stocuri si mijloace fixeTVA in asocierea in participatiune. Cine factureaza, cu ce cota si cum se deconteaza intre asociatiRambursare. Tratament fiscal-contabil pentru TVA negativ in cazul anularii codului de taxaDeclaratia 300. Cum sa completati decontul daca TVA de 19% a devenit exigibilArticole similare
Actele normative cu incidenta in materie fiscala publicate in Monitorul Oficial al Romaniei in perioada 17 – 21 august 2020 (Informare ANAF)Relatii de afiliere intre doi asociati.Cum se bifeaza in Declaratia 394?Declaratia 394. Regim TVA si tranzactii intre persoane juridice afiliate
NOU! Modificari TVA 2026
Ce schimbari trebuie aplicate? Erori frecvente in practica?
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati privind TVA in 2026 + TOP 7 Studii de Caz"


InfoTva.ro



