Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Gorj a anuntat, print-un comunicat de presa, ca din 1 august 2021 se simplifica procedura de depunere a documentatiei pentru recuperarea indemnizatiilor de concedii medicale.
Cererea tip [format DOC] pentru recuperarea din FNUASS a sumelor reprezentand indemnizatii de concedii medicale – Anexa nr. 10 la Ordin MS/CNAS Nr. 15/2018/1311/2017 cu modificarile si completarile ulterioare;
Centralizator [format DOC] privind certificatele de concediu medical aferent lunii pentru care se solicita sume de recuperat;
Certificate de concediu medical (exemplarul 2) pentru perioada in care se solicita restituirea sumelor;
Pentru evitarea deplasarii publicului la sediul institutiei, angajatorii pot transmite documentele mentionate (in format PDF), prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pe adresa de e-mail concediimedicale@casgorj.ro
[ In subiectul e-mailului se va trece obligatoriu codul fiscal, denumirea angajatorului si perioada de raportare la care se face referire. ]
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Proceduri obligatorii pentru implementarea Standardelor de Control Intern Managerial
Examen Consultant Fiscal 2024
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
1. Cererea tip pentru recuperarea sumelor (anexa 10), va contine in mod obligatoriu numarul de telefon si adresa de e-mail a persoanei cu atributii in intocmirea si transmiterea cererii si a Declaratiei 112.
Cererile depuse la sediul institutiei si cele transmise prin mijloace electronice de transmitere la distanta vor primi numar de inregistrare si se afiseaza a II –a zi pe site, la sectiunea „Ultimele articole”.
Pentru cererile transmise prin mijloace de transmitere la distanta, angajatorul are obligatia de a transmite prin posta certificatele roz in original impreuna cu confirmarea inregistrarii cererii. Documentele se transmit cu OPIS/ nota de inventar. Termenul de transmitere este de 30 zile in conformitate cu art.2 alin(8) din Ordinul 15/2018/1311/201.
In cazul in care dupa verificarea datelor se constata neconcordante care implica rectificarea datelor si/sau a sumelor cuprinse in declaratia initiala, in termen de maximum 30 de zile, casele de asigurari de sanatate vor transmite angajatorilor o notificare, pe suport hartie sau prin mijloace de transmitere la distanta .
In termen de maximum 5 zile lucratoare de la data confirmarii de primire a notificarii, angajatorii au obligatia de a transmite declaratia
rectificativa. Declaratia poate fi depusa si din initiativa angajatorilor sau a asimilatilor acestora, pentru situatiile care implica rectificarea datelor si/sau a sumelor cuprinse in declaratia initiala.
Sursa: CNAS
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Declaratia 112: Completarea formularului in cazul salariatilor care au CIM suspendatArticole similare
Factura de la furnizor aflat in insolventa. Influenteaza deducerea TVA?Noutati Legislatie Fiscala 29 iunie - 03 iulie 2009 Monitorul OficialProcedura privind stabilirea din oficiu a impozitului anual pe veniturile persoanelor fizice (publicata in M. Of.)ANAF implementeaza noi masuri pentru fluidizarea traficului de marfuri prin birourile vamalePrevederi legale privind insolventa persoanelor fiziceUltimele articole
Microintreprinderi in faliment. Se va depune D700 pentru trecere la impozit pe profit?PROCEDURA SIMPLIFICATA de vamuire in alt stat membru. Cum se declara importul de bunuri si in ce tara se plateste TVA?In atentia companiilor! Florin Citu prezinta Ordonanta privind esalonarea la plata pe o perioada de 12 luni a obligatiilor fiscaleFlorin Citu: Firmele afectate de criza Covid-19 vor beneficia de esalonari pe 12 luni la plata taxelorAjustarea TVA in cazul creantelor aferente falimentuluiArticole similare
AMEF: Documentele necesare distribuitorilor pentru autorizareOrdinul 450 din 2013 reglementeaza depunerea contestatiilor la ANAFDocumentele necesare pentru justificarea scutirii de TVA la exporturiNoutati Legislatie Fiscala 13-17 aprilie 2009 - Monitorul OficialLivrare intracomunitara de bunuri. Conditii si DOCUMENTE NECESARE pentru aplicarea regimului de scutireUltimele articole
E-Factura in 2024. Mai poate fi dedus TVA-ul din facturile primite in sistem clasic?Amnistia Fiscala 2024: Ce trebuie sa stiiE-Factura in 2024. Prevederi privind voucherele de vacantaCertificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Impozitul auto: cum se calculeaza si unde il platestiArticole similare
Radiere SRL, PFA, II, IF. Procedura complexa, explicata pas cu pasNoua versiune pentru Declaratia 112. Versiunea 3.0.1.Angajatii ar putea fi amendati daca nu intra in CONCEDIU MEDICAL la toate locurile de muncaAcordarea certificatelor de CONCEDIU MEDICAL conform actelor normative in vigoare. Studiu de cazCum se va modifica de la 1 ianuarie 2018 Codul fiscal?Ultimele articole
Monografie contabila concediile medicale 2024CONCEDIU MEDICAL in 2024. Cum se calculeaza CASS conform OUG 34/2024?Modificari aduse Codului Fiscal de OUG 34/2024. Schimbarile sunt in vigoare din 12 martie 2024Firmele din constructii, verificate de inspectorii ITM la inceput de aprilie 2024Controale ITM. Ce domenii au fost verificate la finalul lunii martie 2024Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"