keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal
keyboard_double_arrow_left

Din august 2021 se simplifica procedura de depunere a documentatiei pentru recuperarea indemnizatiilor de concedii medicale

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 25 Aug. 2021 Exclusiv
Tags: indemnizatii de concedii medicale, procedura simplificata, documente necesare, concediu medical

Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Gorj a anuntat, print-un comunicat de presa, ca din 1 august 2021 se simplifica procedura de depunere a documentatiei pentru recuperarea indemnizatiilor de concedii medicale.

Astfel, documentele depuse de angajator, in format de hartie, la sediul CAS Gorj sau transmise prin posta/curier sunt urmatoarele:

Cererea tip  [format DOC] pentru recuperarea din FNUASS a sumelor reprezentand indemnizatii de concedii medicale  – Anexa nr. 10 la Ordin MS/CNAS Nr. 15/2018/1311/2017 cu modificarile si completarile ulterioare;

Centralizator  [format DOC] privind certificatele de concediu medical aferent lunii pentru care se solicita sume de recuperat;

Certificate de concediu medical (exemplarul 2) pentru perioada in care se solicita restituirea sumelor;

Pentru evitarea deplasarii publicului la sediul institutiei, angajatorii pot transmite documentele mentionate (in format PDF), prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pe adresa de e-mail concediimedicale@casgorj.ro
         
[ In subiectul e-mailului se va trece obligatoriu codul fiscal, denumirea angajatorului si perioada de raportare la care se face referire. ]

1. Cererea tip pentru recuperarea sumelor (anexa 10), va contine in mod obligatoriu numarul de telefon si adresa de e-mail a persoanei cu atributii in intocmirea si transmiterea cererii si a Declaratiei 112.
2. Centralizator privind certificatele de concediu medical va cuprinde datele prevazute in anexa 1 la Ordinul 15/2018/1311/2017 cu modificarile si completarile ulterioare si informatii privind data angajarii, nr. zile de stagiu realizate in ultimele 12 luni anterioare lunii pentru care se acorda concediul medical, baza de calcul, nr.zile baza de calcul pentru fiecare certificat medical.

Cererile depuse la sediul institutiei si cele transmise prin mijloace electronice de transmitere la distanta vor primi numar de inregistrare si se afiseaza a II –a zi pe site, la sectiunea „Ultimele articole”.

Pentru cererile transmise prin mijloace de transmitere la distanta, angajatorul are obligatia de a transmite prin posta certificatele roz in original impreuna cu confirmarea inregistrarii cererii. Documentele se transmit cu OPIS/ nota de inventar. Termenul de transmitere este de 30 zile in conformitate cu art.2 alin(8) din Ordinul 15/2018/1311/201.

In cazul in care dupa verificarea datelor se constata neconcordante care implica rectificarea datelor si/sau a sumelor cuprinse in declaratia initiala, in termen de maximum 30 de zile, casele de asigurari de sanatate vor transmite angajatorilor o notificare, pe suport hartie sau prin mijloace de transmitere la distanta .

In termen de maximum 5 zile lucratoare de la data confirmarii de primire a notificarii, angajatorii au obligatia de a transmite declaratia
rectificativa. Declaratia poate fi depusa si din initiativa angajatorilor sau a asimilatilor acestora, pentru situatiile care implica rectificarea datelor si/sau a sumelor cuprinse in declaratia initiala. 


Sursa: CNAS
Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
Rentrop ∧ Straton
Club Contabilitate

[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie contabili!

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal Modificari importante privind planul de conturi!

Descarca GRATUIT Raportul Special!

"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016