Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Gorj a anuntat, print-un comunicat de presa, ca din 1 august 2021 se simplifica procedura de depunere a documentatiei pentru recuperarea indemnizatiilor de concedii medicale.
Cererea tip [format DOC] pentru recuperarea din FNUASS a sumelor reprezentand indemnizatii de concedii medicale – Anexa nr. 10 la Ordin MS/CNAS Nr. 15/2018/1311/2017 cu modificarile si completarile ulterioare;
Centralizator [format DOC] privind certificatele de concediu medical aferent lunii pentru care se solicita sume de recuperat;
Certificate de concediu medical (exemplarul 2) pentru perioada in care se solicita restituirea sumelor;
Pentru evitarea deplasarii publicului la sediul institutiei, angajatorii pot transmite documentele mentionate (in format PDF), prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pe adresa de e-mail concediimedicale@casgorj.ro
[ In subiectul e-mailului se va trece obligatoriu codul fiscal, denumirea angajatorului si perioada de raportare la care se face referire. ]
Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
SAF-T pentru Contribuabili Mici
Achizitii de servicii din afara Romaniei Regim fiscal-contabil
1. Cererea tip pentru recuperarea sumelor (anexa 10), va contine in mod obligatoriu numarul de telefon si adresa de e-mail a persoanei cu atributii in intocmirea si transmiterea cererii si a Declaratiei 112.
Cererile depuse la sediul institutiei si cele transmise prin mijloace electronice de transmitere la distanta vor primi numar de inregistrare si se afiseaza a II –a zi pe site, la sectiunea „Ultimele articole”.
Pentru cererile transmise prin mijloace de transmitere la distanta, angajatorul are obligatia de a transmite prin posta certificatele roz in original impreuna cu confirmarea inregistrarii cererii. Documentele se transmit cu OPIS/ nota de inventar. Termenul de transmitere este de 30 zile in conformitate cu art.2 alin(8) din Ordinul 15/2018/1311/201.
In cazul in care dupa verificarea datelor se constata neconcordante care implica rectificarea datelor si/sau a sumelor cuprinse in declaratia initiala, in termen de maximum 30 de zile, casele de asigurari de sanatate vor transmite angajatorilor o notificare, pe suport hartie sau prin mijloace de transmitere la distanta .
In termen de maximum 5 zile lucratoare de la data confirmarii de primire a notificarii, angajatorii au obligatia de a transmite declaratia
rectificativa. Declaratia poate fi depusa si din initiativa angajatorilor sau a asimilatilor acestora, pentru situatiile care implica rectificarea datelor si/sau a sumelor cuprinse in declaratia initiala.
Sursa: CNAS
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Declaratia 112: Completarea formularului in cazul salariatilor care au CIM suspendatArticole similare
Noutati legislatie Fiscala 23-27 martie 2009 - Monitorul OficialNoutati Legislatie Fiscala 13 - 17 iulie 2009 - Monitorul OficialTimp mai scurt pentru insolventa?Ajustarea TVA in cazul creantelor aferente falimentuluiClienti incerti si recuperare TVA. Cum procedam?Ultimele articole
Microintreprinderi in faliment. Se va depune D700 pentru trecere la impozit pe profit?PROCEDURA SIMPLIFICATA de vamuire in alt stat membru. Cum se declara importul de bunuri si in ce tara se plateste TVA?In atentia companiilor! Florin Citu prezinta Ordonanta privind esalonarea la plata pe o perioada de 12 luni a obligatiilor fiscaleFlorin Citu: Firmele afectate de criza Covid-19 vor beneficia de esalonari pe 12 luni la plata taxelorANAF implementeaza noi masuri pentru fluidizarea traficului de marfuri prin birourile vamaleArticole similare
Finantele lanseaza o platforma on-line prin care operatorii economici pot transmite documentele necesare accesarii unui ajutor de statNoi DOCUMENTE NECESARE pentru accesarea sumelor acordate in baza OUG 132/2020ORDIN AL ANAF AUTORITATEA NATIONALA A VAMILOR Nr. 3.002 din 2009 pentru aprobarea Normelor tehnice privind acordarea statutului de expeditor si - sau destinatar agreat in cadrul regimului de tranzitAjustarea de TVA pentru bunuri de capital. TOT ce trebuie sa stiiVioleta Alexandru: Incepem sa verificam primele cereri depuse pentru plata Somaj TehnicUltimele articole
Controale antifrauda: Inspectorii au descoperit o schema frauduloasa cu caracter transfrontalier privind TVAE-Factura in 2024. Mai poate fi dedus TVA-ul din facturile primite in sistem clasic?Amnistia Fiscala 2024: Ce trebuie sa stiiE-Factura in 2024. Prevederi privind voucherele de vacantaCertificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Articole similare
Perioada fiscala. Cand e obligatorie Declaratia 112?Prevederi speciale cu privire la durata concediului de odihna in 2021Indemnizatie incapacitate temporara de munca.Mod de calculSomaj tehnic in 2022. Conditii de aplicabilitateNoutati legislatie Fiscala 22-26 decembrie 2008 - Monitorul OficialUltimele articole
Radiere SRL, PFA, II, IF. Procedura complexa, explicata pas cu pasMonografie contabila concediile medicale 2024CONCEDIU MEDICAL in 2024. Cum se calculeaza CASS conform OUG 34/2024?Modificari aduse Codului Fiscal de OUG 34/2024. Schimbarile sunt in vigoare din 12 martie 2024Firmele din constructii, verificate de inspectorii ITM la inceput de aprilie 2024Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"