Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Gorj a anuntat, print-un comunicat de presa, ca din 1 august 2021 se simplifica procedura de depunere a documentatiei pentru recuperarea indemnizatiilor de concedii medicale.
Cererea tip [format DOC] pentru recuperarea din FNUASS a sumelor reprezentand indemnizatii de concedii medicale – Anexa nr. 10 la Ordin MS/CNAS Nr. 15/2018/1311/2017 cu modificarile si completarile ulterioare;
Centralizator [format DOC] privind certificatele de concediu medical aferent lunii pentru care se solicita sume de recuperat;
Certificate de concediu medical (exemplarul 2) pentru perioada in care se solicita restituirea sumelor;
Pentru evitarea deplasarii publicului la sediul institutiei, angajatorii pot transmite documentele mentionate (in format PDF), prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pe adresa de e-mail concediimedicale@casgorj.ro
[ In subiectul e-mailului se va trece obligatoriu codul fiscal, denumirea angajatorului si perioada de raportare la care se face referire. ]

Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari

Cartea Verde a Contabilitatii
1. Cererea tip pentru recuperarea sumelor (anexa 10), va contine in mod obligatoriu numarul de telefon si adresa de e-mail a persoanei cu atributii in intocmirea si transmiterea cererii si a Declaratiei 112.
Cererile depuse la sediul institutiei si cele transmise prin mijloace electronice de transmitere la distanta vor primi numar de inregistrare si se afiseaza a II –a zi pe site, la sectiunea „Ultimele articole”.
Pentru cererile transmise prin mijloace de transmitere la distanta, angajatorul are obligatia de a transmite prin posta certificatele roz in original impreuna cu confirmarea inregistrarii cererii. Documentele se transmit cu OPIS/ nota de inventar. Termenul de transmitere este de 30 zile in conformitate cu art.2 alin(8) din Ordinul 15/2018/1311/201.
In cazul in care dupa verificarea datelor se constata neconcordante care implica rectificarea datelor si/sau a sumelor cuprinse in declaratia initiala, in termen de maximum 30 de zile, casele de asigurari de sanatate vor transmite angajatorilor o notificare, pe suport hartie sau prin mijloace de transmitere la distanta .
In termen de maximum 5 zile lucratoare de la data confirmarii de primire a notificarii, angajatorii au obligatia de a transmite declaratia
rectificativa. Declaratia poate fi depusa si din initiativa angajatorilor sau a asimilatilor acestora, pentru situatiile care implica rectificarea datelor si/sau a sumelor cuprinse in declaratia initiala.
Sursa: CNAS

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Declaratia 112: Completarea formularului in cazul salariatilor care au CIM suspendatArticole similare
In atentia firmelor care vor putea opta pentru PROCEDURA SIMPLIFICATA de raportare contabilaFlorin Citu: Firmele afectate de criza Covid-19 vor beneficia de esalonari pe 12 luni la plata taxelorNoutati legislatie Fiscala 15-19 decembrie 2008 - Monitorul OficialTVA la incasare. Prescrierea creantelor in cazul falimentuluiPrevederi legale privind insolventa persoanelor fiziceUltimele articole
Microintreprinderi in faliment. Se va depune D700 pentru trecere la impozit pe profit?PROCEDURA SIMPLIFICATA de vamuire in alt stat membru. Cum se declara importul de bunuri si in ce tara se plateste TVA?In atentia companiilor! Florin Citu prezinta Ordonanta privind esalonarea la plata pe o perioada de 12 luni a obligatiilor fiscaleANAF implementeaza noi masuri pentru fluidizarea traficului de marfuri prin birourile vamaleProcedura privind stabilirea din oficiu a impozitului anual pe veniturile persoanelor fizice (publicata in M. Of.)Articole similare
Justificarea scutirii de TVA pentru exportul de bunuri. Tratament fiscal si DOCUMENTE NECESAREDOCUMENTE NECESARE firmelor obligate sa radieze punctul de lucru atunci cand numarul angajatilor scadeAMEF: Documentele necesare distribuitorilor pentru autorizareOrdinul 596/2021. Noile DOCUMENTE NECESARE acordarii indemnizatiei pentru timp redus de lucruRambursarea de TVA intracomunitar. Ce documente sunt necesareUltimele articole
Controale antifrauda: Inspectorii au descoperit o schema frauduloasa cu caracter transfrontalier privind TVAE-Factura in 2024. Mai poate fi dedus TVA-ul din facturile primite in sistem clasic?Amnistia Fiscala 2024: Ce trebuie sa stiiE-Factura in 2024. Prevederi privind voucherele de vacantaCertificatul Constatator: ce Este si cum Se Obtine [Model]Articole similare
Prevederi speciale cu privire la durata concediului de odihna in 2021Noua versiune pentru Declaratia 112. Versiunea 3.0.1.Indemnizatie incapacitate temporara de munca.Mod de calculAu aparut pe aici.gov.ro formularele necesare PFA-urilor pentru obtinerea indemnizatiei de intrerupere a activitatiiAmenzile pot ajunge pana la 6.000 lei pentru angajatorii care NU platesc indemnizatiile de CONCEDIU MEDICALUltimele articole
Radiere SRL, PFA, II, IF. Procedura complexa, explicata pas cu pasMonografie contabila concediile medicale 2024CONCEDIU MEDICAL in 2024. Cum se calculeaza CASS conform OUG 34/2024?Modificari aduse Codului Fiscal de OUG 34/2024. Schimbarile sunt in vigoare din 12 martie 2024Firmele din constructii, verificate de inspectorii ITM la inceput de aprilie 2024
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"