Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva
la 03 Aug. 2015 Exclusiv
In ce masura mai exista obligativitatea arhivarii exemplarului nr.3 din facturile emise catre clienti? Se precizeaza ca ex.1 se da clientului, iar ex.2 se arhiveaza la actele contabile.
Potrivit OMFP 2226/2006 privind utilizarea unor formulare financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele care raspund de organizarea si conducerea contabilitatii societatii respective, trebuie sa desemneze, prin decizie interna scrisa, persoana sau, dupa caz, persoanele cu atributii privind alocarea si gestionarea numerelor aferente facturilor emise de persoana impozabila.
Factura va avea un numar de ordine, in baza uneia sau mai multor serii, numar ce trebuie sa fie secvential, stabilit de societate, astfel incat sa se asigure necesarul in functie de numarul de facturi emis.
Tot prin decizia interna se stabileste si numarul de exempalare care vor fi tiparite.
Prin urmare, nu mai exista obligativitatea tiparirii exemplarului nt. 3 al facturilor, mai ales daca se utilizeaza tehnica de calcul pentru editarea acestora.

Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari

Manual de politici contabile - Stick USB

Cartea neagra a controlului fiscal
Raspuns oferit pentru www.portalcontabilitate.ro de Dana Hristu, consultant fiscal, expert contabil si auditor financiar

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News
Votati articolul "Emiterea facturilor si decizia interna. Ce obligatii se aplica la arhivarea exemplarului nr. 3 din facturile emise?":
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Baza de impozitare a TVA si cifra de afaceri neta stabilite in conditiile avansurilor facturateDeducere TVA pentru bonuri de combustibil mai mari de 100 euroRepunere suma TVA. Depunere rectificativa pentru impozitul pe profit aferent bazei pentru TVA-ul repusCorectarea facturilor in timpul inspectiei fiscaleStudiu de caz: Procedura de recuperare TVA in cazul unui PFAUltimele articole
Utilizare E-Factura. Sistemul este OBLIGATORIU in relatia dintre firme si persoanele fizice in anumite cazuriTermen limita si conditii legale pentru utilizarea sistemului E-Factura de microentitatiDocumente justificative necesare emiterii facturilor de vanzare bunuriInregistrare in scopuri de TVA cu intarziere dupa depasirea plafonului. Care sunt implicatiile fiscale si ce sactiuni se aplica?Studiu de caz: Corectarea facturilor dupa inspectia fiscala
Mai multe articole despre emiterea facturilor
Articole similare
Foi de parcurs. Continut obligatoriu si completare corectaAutoturisme pe firma. Cum se parcurge foaia de parcurs si care sunt informatiile obligatorii fiscal
Mai multe articole despre decizia interna
Articole similare
Formular pentru aplicarea optionala a sistemului TVA la incasare de la 1 ianuarie 2014. Cum il depunem?Facturarea - partea a II-aCum se aplica scutirea de TVA pentru o societate nou-infiintata?Regimul special de TVA pentru bunurile second handIntreprindere individuala. Subventie din fonduri nerambursabile. Regim TVAUltimele articole
Firme care aplica TVA la incasare. Care este baza de calcul in functie de care trebuie sa treaca la regim normal de TVA?Eroare privind anularea codului de inregistrare in scopuri de TVA. Ce consecinte fiscale exista?Microintreprinderi neplatitoare de TVA. Cand se considera depasit plafonului de 300.000 lei?Cum se inregistreaza in contabilitate bonurile de combustibilRO e-Factura: Cum pot firmele sa renunte la inscrierea in sistem?
Mai multe articole despre facturile emise
Articole similare
Cesiune de parti sociale. In ce conturi se platesc impozitele si ce declaratii se depun?Inregistrarea in scopuri de TVA a persoanelor fiziceImpozit pe venit microintreprindere. In ce conditii se poate opta pentru impozitul de 3 la suta?Cumul indemnizatie salariu. Contributii socialeIesirea din sistemul TVA la incasare. Cand devine exigibil TVA-ul aferent facturilor neincasate?Ultimele articole
Monografie contabila PFA. Evidenta de gestiuneOFICIAL! Incepand cu 1 februarie 2023, certificatul de cazier judiciar poate fi obtinut online prin platformele ghiseul.ro si hub.mai.gov.roDeclaratia 205: Cum a fost modificat FORMULARul prin Ordinul 18/2023Reminder ANAF! 31 ianuarie 2023 este termenul limita pentru depunerea FORMULARului 395Luni, 30 ianuarie 2023, este termenul limita pentru depunerea FORMULARului 394
Mai multe articole despre formular
Articole similare
Modificare serie facturi alocate. Ce obligatii are societatea?Alocare serie de facturi externe. Cum procedam?Inscriere pe factura adresa sediului social si punctul de lucruFactura emisa de neplatitori de TVA. Ce solutii avem?Facturi trimise pe e-mail. Ce elemente trebuie sa contina factura?
Mai multe articole despre omfp 2226

Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA in 2023!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA în 2023. Top 7 Studii de caz de actualitate"