Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Va aducem la cunostinta ca in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 896/28.12.2012, a fost publicat Ordinul viceprim-ministrului, ministrului Finantelor Publice nr. 1.717/2012 pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului Finantelor Publice nr. 2.696/2011privind aprobarea modelului si continutului formularisticii necesare pentru solicitarea si comunicarea datelor inscrise in cazierul fiscal, modul de organizare, gestionare si acces la informatiile din cazierul fiscal.
Actul normativ aduce modificari Anexei nr. 1 formularul 508 "Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal privind inactivitatea fiscala", cod MFP 14.13.43.15/6.
Totodata, la Anexa nr. 3, capitolul II "Procedura de actualizare a faptelor si situatiilor inscrise in cazierul fiscal", dupa sectiunea F2 "Dispozitii speciale privind scoaterea situatiilor privind inactivitatea fiscala, declarata de activitatea de inspectie fiscala in conditiile art. 781 alin. (1) lit. b) - c) din Codul de Procedura Fiscala, inscrise in cazierul fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice reactivate" a fost introdusa o noua sectiune, sectiunea G: "Dispozitii speciale referitoare la scoaterea din evidenta cazierului fiscal a situatiilor privind inactivitatea fiscala, inscrise in cazierul fiscal al reprezentantilor legali ai persoanei juridice inactive, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fara a fi reactivata".
Situatiile privind inactivitatea fiscala se scot din evidenta cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactiva, care s-a radiat din Registrul contribuabililor fara a fi reactivata, la data implinirii unui termen de un an de la data radierii persoanei juridice, in conditiile art. 7 alin. (1) lit. h) din Ordonanta Guvernului nr. 75/2001, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru scoaterea din evidenta cazierului fiscal a acestor situatii, fisa de actualizare se intocmeste de catre compartimentul cu atributii in gestionarea Registrului contribuabililor din cadrul organului fiscal in a carui evidenta a fost inregistrata persoana juridica declarata inactiva fiscal, care s-a radiat fara a fi reactivata, dupa primirea informatiei/comunicarea documentului care atesta radierea persoanei juridice declarate inactiva fiscal, prin completarea formularului 508 "Fisa de actualizare a inscrierilor in cazierul fiscal privind inactivitatea fiscala", la care se bifeaza casuta "Reprezentant legal al persoanei juridice declarate inactiva fiscal". Fisa de actualizare se transmite compartimentului pentru gestionarea cazierului fiscal din cadrul organului fiscal in a carui sfera de competenta intra gestionarea cazierului fiscal al reprezentantului legal al persoanei juridice declarate inactiva, care s-a radiat fara a fi reactivata.
PFA II IF Taxe Impozite Deduceri Contributii
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Cartea verde a contabilitatii varianta tiparita
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Rating:
Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Articole similare
Ordinul ANAF nr. 1.496: Reactivare inregistrare in scopuri de TVASolutionarea deconturilor cu sume negative de TVA cu optiune de rambursare depuse de marii contribuabiliModificarile aduse in normele Codului fiscal, pe titluri, de HG 159/2016Cele mai importante modificari din Codul fiscal. Partea a II-aProiect MFP pentru modificarea OG privind CAZIERUL FISCALUltimele articole
Adeverinta de venit, CAZIERUL FISCAL si certificatul de atestare fiscala pot fi obtinute fara deplasare la ANAFDocumente ce se pot obtine prin intermediul SPVANAF reaminteste contribuabililor ce documente ce se pot obtine prin intermediul SPVPersoanele fizice care sosesc/pleaca, in/din Romania si au o sedere mai mare de 183 de zile au obligatia de a completa anumite formulareEroare privind anularea codului de inregistrare in scopuri de TVA. Ce consecinte fiscale exista?Articole similare
Cazierul fiscal: Prevederi OG 39 explicate prin comparatie cu noutatile aduse de OANAF 2594/2015Situatii care genereaza inactivitatea fiscala. Consecinte si conditii de reactivareServicii la distanta, disponibile prin ANAF. Ce optiuni aveti in calitate de contribuabili?Renuntarea la calitatea de platitor TVAOG 39/2015 obliga la noi reguli privind cazierul fiscalUltimele articole
Firme cu cod TVA anulat. Care este tratamentul fiscal si contabil al facturilor primite?Controale ANAF: Inspectorii au desfasurat verificari in luna iunie la peste 4.200 de contribuabiliControale ANAF 2022: Au fost aplicate amenzi in valoare de peste 360 milioane lei in primele 5 luni ale anuluiConsecinte ale inactivitatii fiscale si conditii de reactivareAcces date prin SMS (ANAF). Informatii pe care le poti obtine prin accesearea acestui serviciuArticole similare
MFP: Noul cazier fiscalCazierul fiscal: Prevederi OG 39 explicate prin comparatie cu noutatile aduse de OANAF 2594/2015Noutati privind cazierul fiscal. A fost publicat Ordinul nr. 2594/2015Noua formularistica a cazierului fiscalBuletin noutati legislative: Acte importante din perioada 12-16 octombrie 2015Articole similare
Ce reguli se aplica pentru drepturile de autor in ceea ce priveste obligatia inregistrarii in scopuri de TVAFactura emisa de organul de executare silitaZoom fiscal: Ordonanta privind acordarea unor facilitati fiscale a fost publicata in Monitorul OficialFiscul poate amana pana la un an rambursarea TVA si a impozitelor daca e nevoie de inspectia fiscala prealabilaFirmele nu vor mai fi incadrate in categoria contribuabililor mari daca inregistreaza scaderi ale cifrei de afaceriUltimele articole
Microintreprindere in 2024. Optiune privind plata impozitului pe profit in cursul anuluiCum a fost modificat Ordinul 2021/2021 prin Ordinul 371/2024. Tabel comparativFime care platesc impozit pe venit. Daca raman la acelasi impozit, mai trebuie depusa D700 in 2024?Firme cu cifra de afaceri sub 500.000 euro. Poate trece prin optiune la impozit pe profit?Reminder ANAF! F3000 se va depune pana pe data de 15 mai 2024Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Cote de TVA aplicabile de la 1 ianuarie 2024. Noutati fiscale si Scutiri de TVA"