Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Reluam mai jos precizarile furnizate de ANAF, informand astfel contribuabilii detinatori de certificate digitale pentru semnatura electronica, despre procedura de revocare a accesului la serviciul "Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal".
In cazul in care revocarea dreptului de utilizare a serviciului "Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal" se solicita de titularul certificatului calificat, atunci acesta completeaza formularul 153 "Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal" care se descarca de pe site-ul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, de la adresa: www.anaf.ro, categoria Declaratii electronice, subcategoria Revocare on-line-formulare 151/153 si se transmite on-line.
Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului "Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal" se solicita de o persoana diferita de persoana pentru care acest drept a fost obtinut, formularul 153 se depune in format hartie, semnat si stampilat de catre contribuabil, la unitatea fiscala in a carei raza contribuabilul isi are domiciliul fiscal.
Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
- actul de autorizare a functionarii contribuabilului, in original si copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicita revocarea dreptului de utilizare a serviciului Acces controlat la dosarul fiscal, in original si copie;
- imputernicire eliberata de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului "Acces controlat la dosarul fiscal".

Manualul Contabilului Incepator - stick USB

PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Cartea Verde a Contabilitatii - Editie revizuita
Atentie! Prin formularul 153, nu se anuleaza certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul Acces controlat la dosarul fiscal.
Persoanele interesate pot consulta site-ul ANAF, www.anaf.ro, meniul Declaratii electronice, categoria Informatii depunere declaratii persoane juridice, subcategoria Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor.

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Tranzactiile pe card in Romania: potential major pe piataCum s-a modificat profitul impozabil al sediilor permanente in RomaniaObtinere venituri cu regim de retinere la sursa a impozitului. Cum va completa Declaratia 200 intreprinzatorul individual?Achitarea facturilor in 30 de zile e obligatorieFormularul 601 se depune pentru incetarea obligatiei de plata a contributiei de asigurari socialeUltimele articole
Declaratia informativa 392. Cum vom completa corect?Formularul 094 se depune pana la 27 ianuarie 2014ANAF: In atentia celor care depun formularul 394Formularul 014 a fost modificat. Ce implica notificarea privind modificarea anului fiscal?2014 vine cu o noua taxa: consultantii fiscali certifica pe bani declaratiile anuale de impozit pe profitArticole similare
Actualizare ANAF: S-a modificat procedura de administrare a contribuabililor mijlociiNoi reguli pentru recalcularea platilor anticipate cu titlu de impozit. In ce constau modificarile?Ce conditii se respecta la scoaterea din cazierul fiscal a unor fapteSpatiul Privat Virtual, canal de comunicare securizat in relatia cu ANAF. Cum se efectueaza inregistrarea in sistemCodul fiscal 2011 - Titlul IXUltimele articole
Declaratia 070. Termen depunere si instructiuni de completareImplementare sistem E-Sigiliu. Este deja in vigoare din ianuarie 2024?Parteneriat intre MF/ANAF si Posta Romana pentru promovarea facilitatilor fiscale ale OUG 107/2024Masuri de sprijin pentru populatie si pentru mediul de afaceri, adoptate de GuvernDecont TVA 2024: Ghid Complet | Completare, Depunere, TermeneArticole similare
Contract prestari servicii de contabilitate incheiat. Cum poate fi revocat accesul in SPV?Cum accesam informatiile cuprinse in dosarul fiscal online?Cum accesati dosarul fiscal? Prevederi ANAFArticole similare
Atentie: Comunicat ANAF privind depunerea Declaratiilor aferente lunii OctombrieSpatiul Privat Virtual, canal de comunicare securizat in relatia cu ANAF. Cum se efectueaza inregistrarea in sistemMFP modifica deciziile de impunere. Ce informatii noi contin?Precizari privind certificatul digital calificat pentru semnatura electronicaSituatia fiscala poate fi verificata electronic de la 15 decembrieUltimele articole
Ce metode au la dispozitie contribuabilii pentru a depune, solicita sau elibera documente fiscale onlineANAF: Doua milioane de contribuabili folosesc deja SPV. Care sunt avantajele serviciului electronic?Pentru a transmite declaratii on-line, persoanele autorizate trebuie sa se inregistreze in sistem si sa depuna D150Ce reguli se aplica de la 1 iulie 2021 pentru importul de marfuri cu numar IOSSIncepand de astazi, Certificatul Verde Covid este OBLIGATORIU pentru a putea trece frontierele UE fara a sta in carantinaArticole similare
Noutati Legislatie Fiscala 13 - 17 iulie 2009 - Monitorul Oficial3 documente importante pot fi obtinute de contribuabili prin SPVSEMNATURA ELECTRONICA: Care sunt furnizorii autorizati pentru SEMNATURA ELECTRONICAMinistrul Finantelor: Firmele si institutiile publice comunica de la distanta cu Trezoreria StatuluiO noua conceptie asupra formularelor financiar-contabileUltimele articole
SEMNATURA ELECTRONICA. NU mai trebuie sa mergeti la sediul ANAF pentru a o obtine, ea poate fi solicitata onlineSEMNATURA ELECTRONICA si olografa: Ce accepta ANAF la bilanturiSEMNATURA ELECTRONICA. Ce valabilitate are SEMNATURA ELECTRONICAInregistrarea in Registrul RO e-Factura: Procedura ActualizataDepunere declaratii online. Cum se poate achizitiona SEMNATURA ELECTRONICA
Atentie, contabili!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati TVA 2025. Noile cote si Exemple practice"