Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Avem in cazul urmator situatia in care trebuie stabilit in ce masura cheltuiala cu valoarea neamortizata poate fi dedusa la calculul impozitului pe profit. Astfel, o firma cu obiect de activitate transport rutier de marfuri vinde in anul 2014 un camion (mijloc fix) la o valoare de 56000 lei, valoare neamortizata 150.000 lei. Vom vedea astfel in ce masura cheltuiala cu valoarea neamortizata este deductibila la calculul impozitului pe profit.
Calendarul contabilului vesel 2026
Cartea verde a Contabilitatii 2026
Cartea Verde a impozitului pe profit
- Atentie, contabili!Metode de stabilire a valorii de piata in tranzactiile intre persoane afiliate Principiul valorii de piata si ajustarea de catre organele fiscale | Cum alegi metoda de stabilire a valorii de piata | Metoda compararii preturilor | Metoda cost plus | Metoda...citeste mai mult
- Atentie, contabili!Reducerea capitalului social: metode, procedura, monografie contabila si tratament fiscal Cadrul legal al reducerii capitalului social | Metode de reducere a capitalului social | Hotararea AGA pentru reducerea capitalului social | Limitele legale ale reducerii:...citeste mai mult
- Atentie, contabili!
- Atentie, contabili!
- Atentie, contabili!
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Impozitul pe profit nu te lasa sa dormi noaptea? Trateaza-ti insomnia cu CD-ul Consilier Impozitul pe profitCum deducem cheltuielile pentru unele piese de schimb?Impozitul pe profit. Termenul limita de plata in 2025 pentru anul 2024 + un exemplu de calculIntocmire autofactura. Cum facem calculul impozitului pe profit pentru anul trecut?Lipsa numerar in casierie. Soldul este considerat cheltuiala deductibila sau nedeductibila la calculul impozitului?Ultimele articole
Impozitul pe profit. Exemplu corect de calculCheltuielile cu sponsorizarea si CALCUL IMPOZIT PE PROFIT. Cand poate o firma sa faca sponsorizari?Radiere societate. Ce impozite se achita la bugetul de stat?CALCUL IMPOZIT PE PROFIT in urma unui control de fondEste o cheltuiala nedeductibila la calculul profitului impozabil?Articole similare
Folositi calculatorul ANAF pentru timbrul de mediu pentru autovehicule 2014Top evaziune fiscala la TVA pe coduri CAEN. Cercuri vicioase in domeniul fiscalE-Transport: Care sunt principalele noutati aduse de OUG 129/2024Firmele pot incheia contracte de colaborare cu persoane fizice daca acestea NU sunt inregistrate ca PFA?INS arata care sunt tendintele economice pana in noiembrie 2013Ultimele articole
E-Transport in 2025. Sanctiuni care se aplica de anul acestaE-Transport, cod UIT. Cine are obligatia generarii codului UITControale ITM la transportatori in luna noiembrie 2024. Ce sanctiuni au fost aplicateE-Transport 2024: Guvernul a aprobat modificarea OUG 41/2022 privind sanctiunile aplicate in sistemNoi masuri fiscale, adoptate de Guvern! D212 inteligenta, norme impozit micro si pe profit, sprijinirea IMM-urilorArticole similare
Calendar ANAF: Declaratii fiscale scadente in 25 noiembrie 2024ORDIN nr. 1.607 din 26 octombrie 2009 pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.101 pe 2008 privind aprobarea modelului si continutului foDeducere TVA leasing financiar. Ce procent putem deduce?Obligatii fiscale aferente inchiderii exercitiului privind TVAReciclarea fictiva a deseurilor a produs un prejudiciu de peste 56 milioane euroUltimele articole
Compensare IMPOZIT PE PROFIT platit in plus cu TVA de plata. Conditii, evidenta fiscala, procedura de urmatDarea in plata a unui imobil catre asociat. Regim de TVA si IMPOZIT PE PROFITFactura cu TVA la incasare, neinregistrata in contabilitate. Corectare in D101, D300 si D394SAF-T ANAF. Termen D406 pentru trim. IV in cazul platitorilor neinregistrati in scop de TVABonificatie 3% din impozitul pe profit. Se inregistreaza prin contul 7588 sau 1171?Articole similare
Declaratia 112. Care sunt principalele modificari?ANAF modifica trei formulare | Vezi proiectulCosmarul mesterului Manole si al ucenicilor sai cu privire la... lucrarile de constructii-montaj!Lista seminariilor web ANAF pentru luna august a fost publicataDeducere TVA in 2026. Speta utila privind REFUZUL dreptului de deducereUltimele articole
Factura abonament Claude. Cum se inregistreaza corect si ce declaratii trebuie depuse daca NU esti platitor de TVAVanzarea unui mijloc fix detinut de societate: se include sau nu in plafonul de TVA?Veniturile inregistrate in avans in 2026 intra in calculul cifrei de afaceri pentru plafonul de TVA aferent anului 2026?Achizitia unui imobil intr-un alt stat membru UE. Cum se stabileste regimul de TVA aplicabil facturii primiteCe se schimba la calculul TVA stabilit din oficiu de ANAF pentru firmele care nu depun D300
NOU! Modificari TVA 2026
Ce schimbari trebuie aplicate? Erori frecvente in practica?
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Noutati privind TVA in 2026 + TOP 7 Studii de Caz"


InfoTva.ro



