Atentie contabili!

Modificari importante privind TVA!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 

MFP informeaza asupra consecintelor publicitatii inselatoare si comparative

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

de Ioana Andreea Pavel

de Ioana Andreea Pavel la 01 Mar. 2017 Exclusiv
Tags: publicitate, mfp, comert cu amanuntul, produse nealimentare

Ministerul Finantelor Publice deruleaza o campanie de informare si verificare privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa la un esantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializeaza produse alimentare, bauturi si tutun (cod CAEN 4711).

Programul are ca scop informarea comerciantilor privind prevederile legale in domeniul publicitatii inselatoare si comparative si a consecintelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le deruleaza in mediul on-line, presa scrisa, panotaj stradal, brosuri, pliante etc. in cazul in care se constata incalcari ale legislatiei in domeniu pot fi aplicate sanctiuni.

Actiunile de informare si verificare sunt realizate de reprezentanti ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Directiilor generale regionale ale finantelor publice din tara, iar in perioada urmatoare vor fi demarate informari si verificari similare in urmatoarele domenii:

- comert cu amanuntul al produselor farmaceutice in magazine specializate,
Ajustarea TVA pas cu pas
Ajustarea TVA pas cu pas

Vezi detalii

Ghidul practic al contabilitatii in 2020
Ghidul practic al contabilitatii in 2020

Vezi detalii

Declaratia 394. Tranzactii cu persoane afiliate
Declaratia 394. Tranzactii cu persoane afiliate

Vezi detalii


- activitati ale agentiilor de turism si comert cu amanuntul in magazine nespecializate,
- cu vanzare predominanta de produse nealimentare.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "MFP informeaza asupra consecintelor publicitatii inselatoare si comparative":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate
Atentie contabili!
Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate" 
[x]
Atentie contabili!
MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate Modificari importante privind TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!

"MODIFICARI Majore privind TVA. 5 studii de caz + explicatii detaliate"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016