Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

MFP informeaza asupra consecintelor publicitatii inselatoare si comparative

de Ioana Andreea Pavel la 01 Mar. 2017 Exclusiv
Tags: publicitate, mfp, comert cu amanuntul, produse nealimentare

Ministerul Finantelor Publice deruleaza o campanie de informare si verificare privind publicitatea inselatoare si publicitatea comparativa la un esantion de 447 de firme, dintre care 17 mari contribuabili, care comercializeaza produse alimentare, bauturi si tutun (cod CAEN 4711).

Programul are ca scop informarea comerciantilor privind prevederile legale in domeniul publicitatii inselatoare si comparative si a consecintelor defavorabile ale acestora. De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le deruleaza in mediul on-line, presa scrisa, panotaj stradal, brosuri, pliante etc. in cazul in care se constata incalcari ale legislatiei in domeniu pot fi aplicate sanctiuni.

Actiunile de informare si verificare sunt realizate de reprezentanti ai structurilor de specialitate din cadrul tuturor Directiilor generale regionale ale finantelor publice din tara, iar in perioada urmatoare vor fi demarate informari si verificari similare in urmatoarele domenii:

- comert cu amanuntul al produselor farmaceutice in magazine specializate,
 Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili
Case de marcat 2018. Ghid practic pentru contabili

Vezi detalii

Manualul Contabilului Incepator
Manualul Contabilului Incepator

Vezi detalii

Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018

Vezi detalii


- activitati ale agentiilor de turism si comert cu amanuntul in magazine nespecializate,
- cu vanzare predominanta de produse nealimentare.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul "MFP informeaza asupra consecintelor publicitatii inselatoare si comparative":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special CREANTE de recuperat - cum recuperam creantele de la o firma in faliment sau insolventa?
Club Contabilitate

VIDEO

Atentie contabili!
Totul despre CREANTE: putem sa le recuperam de la o firma in insolventa sau faliment?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

CREANTE de recuperat - cum recuperam creantele de la o firma in faliment sau insolventa?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016