Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!

Va informam ca in baza prevederilor art. 4 din Anexa la H.G. nr. 274/2013 privind instituirea unei scheme de ajutor de minimis pentru sprijinirea investitiilor realizate de intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in data de 14.06.2013 s-a publicat pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice perioada de derulare a primei sesiuni de depunere a Cererilor de acord pentru finantare, respectiv 16.08 -31.10.2013.
Conform Anexei 1 la Ghidul solicitantului-Revizia 1 publicat pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice in 15.07.2013, Cererile de acord pentru finantare se vor inregistra on-line.
Dupa validarea inregistrarii on-line a Cererilor de acord pentru finantare, conform art. 4, alin.(4) din Anexa la H.G. nr. 274/2013, Cererile de acord pentru finantare, insotite de documentele justificative, se depun sau se transmit prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic: -Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis.
Pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, in prima sesiune ce se va derula in perioada 16.08 - 31.10.2013, in limita bugetului anual alocat schemei, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
I. Inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare
in perioada 16.08.2013-31.10.2013, inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare se va realiza, in limita bugetului anual alocat schemei de 400 mil. lei, dupa urmatorul program:

Operare SAGA Exemple practice si recomandari

Cartea Verde a Contabilitatii

SAF-T pentru Contribuabili Mici
- de luni pana vineri, intre orele 08:30 – 17:00.
Cererea de acord pentru finantare se va inregistra on-line de catre intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis prin accesarea formularului disponibil la adresa www.mfinante.gov.ro. Se vor avea in vedere urmatoarele informatii:
Denumirea intreprinderii
Codul de identificare fiscala (Cod Unic de Identificare CUI)
Denumirea activitatii pentru care se solicita finantare
Codul CAEN al activitatii pentru care se solicita finantare
Valoarea proiectului de investitii (lei)
Valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei)
Numele si prenumele persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea
Functia persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea
Completarea tuturor informatiilor este obligatorie.
In cazul in care informatiile referitoare la CUI, cod CAEN sau valoarea ajutorului de minimis solicitat sunt incorecte, cererea de inregistrare on-line se respinge si se transmite un mesaj de eroare.
Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
- in scopul verificarii facile a starii de prelucrare a cererii inregistrate on-line, trebuie retinut numarul de inregistrare care va fi atribuit de sistemul informatic.
Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie recipisa de inregistrare a cererii.
Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare va contine:
- toate datele transmise de intreprindere,
- ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata on-line Cererea de acord pentru finantare,
- informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative.
- Dupa epuizarea bugetului anual alocat, schemei, sistemul informatic va respinge Cererile de inregistrare on-line.
- Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice se publica lista Cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.
II. Inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
Dupa validarea inregistrarii on-line, Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, se depune sau se transmite prin posta sau alte servicii de curierat, in perioada comunicata prin Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic -Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis.
Cererea de acord pentru finantare va fi insotita de recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, in copie. Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.
Inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala, se va efectua dupa urmatorul program:
- in perioada 16-31.08.2013, intre orele 08:30 - 17:00 (inclusiv in zilele de sambata si duminica);
- in perioada 02.09-31.10.2013 sau pana la expirarea termenelor de depunere a cererilor validate prin procedura on-line, in timpul programului de lucru al Ministerului Finantelor Publice, respectiv:
- de luni pana joi, intre orele 08:30 - 17:00 si
- vineri, intre orele, 08:30-14:30.
Avand in vedere ca procedura de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice presupune aplicarea numarului de inregistrare pe Cererea de acord pentru finantare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
In cazul depunerii la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor documente justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis;
In cazul transmiterii prin posta a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative in plic inchis, se va deschide plicul si se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare;
In cazul transmiterii prin alte servicii de curierat a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis.
Sursa: MFP

Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Articole similare
Precizari ANAF privind procesul de reorganizare al agentieiEvaziunea in agricultura a depasit fondurile europene primiteBNR a modificat prognoza de inflatie pentru 2010. Vor fi afectate incasarile bugetare?Alerta fiscalitate 1-5 decembrie 2008Taxa uriasa de autorizare pentru vehiculele de marfa care tranziteaza RomaniaUltimele articole
Rentrop & Straton implineste 30 de ani! Consilier TAXE SI IMPOZITE implineste 30 de ani!E-commerce. Care este documentul prin care se declara incasarile onlineFacilitatea privind neimpozitarea sumei de 300 lei in 2025. Exemplu util contribuabililorDistribuire dividende. Pot fi distribuite neuniform dividendele?SAF-T: Cum se raporteaza in sistem impozitul pe chirieArticole similare
AJUTOARE DE MINIMIS pentru apicultori: Guvernul a aprobat HotarareaNoutati legislatie fiscala 19 - 23 octombrie 2009 - Monitorul OficialMFP anunta o noua perioada pentru depunerea cererilor de AJUTOARE DE MINIMISIn august se da startul pentru cererile de AJUTOARE DE MINIMISNoutati legislatie fiscala 15-19 iunie - Monitorul OficialUltimele articole
In iunie vor fi lansate trei programe de sprijin financiar pentru IMM-uri: Start-up Nation, Microindustrializare si Comert si ServiciiOUG nr. 47/2015 privind rectificarea bugetului de stat pe anul 2015 si unele masuri bugetare7 noiembrie e termenul in care se pot depune cererile de ajutor acordat exploatatiilor de agricultura ecologicaImportant pentru intreprinderile mici si mijlocii: Cum pot fi solicitate in 2014 ajutoarele de minimisSe majoreaza fondurile pentru ajutoarele de minimis. Mai multi bani pentru IMM-uriArticole similare
Inregistrarea domiciliului fiscal. Etape valabile in 2014In Romania se inregistreaza cele mai putine marci din UESchimbarea domiciliului fiscal. Ce etape urmam?Cum va puteti inscrie in Spatiul Privat Virtual si care sunt beneficiile utilizatorului!IMM Invest: Numarul total de inregistrari afisat de interfata aplicatiei nu reprezinta numarul de afaceri inscriseUltimele articole
Cand se depune Declaratia 050 pentru modificare domiciliu fiscal?Noutati privind Spatiul Privat Virtual. Ce declaratii puteti depune prin SPV?Procedura de inregistrare pentru domiciliul fiscal al contribuabiluluiOrdin ANAF: Se stabilesc din oficiu impozite, taxe si contributiiAplicarea masurilor de simplificare in cazul insolventei furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de serviciiArticole similare
Schema de ajutor de stat: MFP anunta semnarea primelor finantari din 2018Noutati legislatie fiscala 15-19 iunie - Monitorul OficialMFP anunta o noua perioada pentru depunerea cererilor de ajutoare de minimisNu uitati ca la 10 iunie se incheie sesiunea de inregistrare CERERI DE ACORD pentru finantare in baza HG 332/2014Noutati Legislatie Fiscala 20 - 24 iulie 2009 - Monitorul OficialUltimele articole
Schema de ajutor introdusa prin HG 300/2024. Bugetul va fi suplimentat cu 750 milioane leiBilantul primei sesiuni de inscriere a proiectelor de investitii cu impact major in economieEste OFICIAL! Procedura de acordare a esalonarii la plata de catre organul fiscal central a fost publicata in Monitor (OPANAF 3896/2020)Cererea de esalonare la plata si documentele justificative, modificate! (OPANAF 1960/2019)Ministerul Finantelor Publice da startul unei sesiuni de inregistrare a cererilor pentru stimularea investitiilorArticole similare
Din 13 mai, o noua editie Tezaur: Dobanzi neimpozabile de pana la 6,85% pe an la titlurile de stat Cesiune de creante la o microintreprindere. Care sunt implicatiile fiscale?Certificarea declaratiei privind nedeductibilitatea TVA aferenta cheltuielilor cuprinse in cererea de rambursareBuletin informativ: Acte normative importante in dezbatere publicaMinistrul Muncii a anuntat MAJORAREA salariului minim de la 1 iulie 2024!Ultimele articole
Schema de ajutor introdusa prin HG 300/2024. Bugetul va fi suplimentat cu 750 milioane leiSAF-T in 2025. Pentru o casa de ajutor reciproc (CAR) se depune D406 din ianuarie 2025?Declaratia 100 in 2024: pentru ce se depune, termene, mod de completareSAF-T in 2024. ONG-urile nonprofit sunt obligate sa depuna D406?Acord de FINANTARE pentru managementul dezastrelor naturale, semnat intre Finante si Banca Mondiala
Atentie contabili!
Modificari importante privind cotele de TVA!Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"