keyboard_double_arrow_right

Atentie, contabili!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"!

Adauga adresa de email si DESCARCA GRATUIT raportul realizat de specialisti

Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz
keyboard_double_arrow_left

Din 16 august incepe sesiunea de inregistrare a cererilor pentru ajutoarele de minimis

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Redactia Infotva la 13 Aug. 2013 Exclusiv
Tags: taxe si impozite, ajutoare de minimis, cereri de inregistrare, cereri de acord, finantare, 16 august

Va informam ca in baza prevederilor art. 4 din Anexa la H.G. nr. 274/2013 privind instituirea unei scheme de ajutor de minimis pentru sprijinirea investitiilor realizate de intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in data de 14.06.2013 s-a publicat pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice perioada de derulare a primei sesiuni de depunere a Cererilor de acord pentru finantare, respectiv 16.08 -31.10.2013.




Conform Anexei 1 la Ghidul solicitantului-Revizia 1 publicat pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice in 15.07.2013, Cererile de acord pentru finantare se vor inregistra on-line.

Dupa validarea inregistrarii on-line a Cererilor de acord pentru finantare, conform art. 4, alin.(4) din Anexa la H.G. nr. 274/2013, Cererile de acord pentru finantare, insotite de documentele justificative, se depun sau se transmit prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic: -Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis.

Pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, in prima sesiune ce se va derula in perioada 16.08 - 31.10.2013, in limita bugetului anual alocat schemei, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

I. Inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare

in perioada 16.08.2013-31.10.2013, inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare se va realiza, in limita bugetului anual alocat schemei de 400 mil. lei, dupa urmatorul program:

-    de luni pana vineri, intre orele 08:30 – 17:00.

    Cererea de acord pentru finantare se va inregistra on-line de catre intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis prin accesarea formularului disponibil la adresa www.mfinante.gov.ro. Se vor avea in vedere urmatoarele informatii:

Denumirea intreprinderii
Codul de identificare fiscala (Cod Unic de Identificare CUI)
Denumirea activitatii pentru care se solicita finantare
Codul CAEN al activitatii pentru care se solicita finantare
Valoarea proiectului de investitii (lei)
Valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei)
Numele si prenumele persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea
Functia persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

Completarea tuturor informatiilor este obligatorie.

In cazul in care informatiile referitoare la CUI, cod CAEN sau valoarea ajutorului de minimis solicitat sunt incorecte, cererea de inregistrare on-line se respinge si se transmite un mesaj de eroare.

Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

-    in scopul verificarii facile a starii de prelucrare a cererii inregistrate on-line, trebuie retinut numarul de inregistrare care va fi atribuit de sistemul informatic.

    Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie recipisa de inregistrare a cererii.

Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare va contine:

-    toate datele transmise de intreprindere,
-    ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata on-line Cererea de acord pentru finantare,
-    informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative.

- Dupa epuizarea bugetului anual alocat, schemei, sistemul informatic va respinge Cererile de inregistrare on-line.

- Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice se publica lista Cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.

II. Inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

Dupa validarea inregistrarii on-line, Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, se depune sau se transmite prin posta sau alte servicii de curierat, in perioada comunicata prin Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic -Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis.

Cererea de acord pentru finantare va fi insotita de recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, in copie. Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

Inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala, se va efectua dupa urmatorul program:

- in perioada 16-31.08.2013, intre orele 08:30 - 17:00 (inclusiv in zilele de sambata si duminica);
- in perioada 02.09-31.10.2013 sau pana la expirarea termenelor de depunere a cererilor validate prin procedura on-line, in timpul programului de lucru al Ministerului Finantelor Publice, respectiv:
- de luni pana joi, intre orele 08:30 - 17:00 si
- vineri, intre orele, 08:30-14:30.

Avand in vedere ca procedura de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice presupune aplicarea numarului de inregistrare pe Cererea de acord pentru finantare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

    In cazul depunerii la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor documente justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis;

    In cazul transmiterii prin posta a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative in plic inchis, se va deschide plicul si se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare;

    In cazul transmiterii prin alte servicii de curierat a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis.

Sursa: MFP


Redactia Infotva de Redactia Infotva
Redactia InfoTVA are un colectiv de 3 autori specializati din domeniul fiscal. Zilnic aducem in atentia dvs. tot ce este nou legat de aplicarea regimului TVA, intocmirea corecta a facturilor, depunerea declaratiilor si obligatiile fiscale care le revin angajatorilor. Explicam in mod detaliat modificarile aparute si oferim solutii practice pentru orice dilema generata de noutatile cotidiene!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Urmareste-ne pe Google News

Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz" 
[x]

Informatii vitale despre TVA: deducerea si rambursarea TVA, baza de impozitare, scutiri si operatiuni scutite de TVA.

Atentie, contabili
Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz
Modificari importante privind TVA!
Descarca GRATUIT
Raportul Special!
"Decontul precompletat de TVA. Noutati 2025 + studii de caz"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016