Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.

Obiectivele intreprinderilor mici si mijlocii. Analiza

de Ioana Andreea Pavel la 23 Oct. 2015 Exclusiv
Tags: obiective, intreprinderi mici, intreprinderi mijlocii, ponderi, imm

Rezultatele cercetarii referitoare la obiectivele intreprinderilor din Romania pentru urmatorii doi ani evidentiaza ca 53,89% din organizatii vizeaza mentinerea afacerii la dimensiunile actuale, in timp ce 33,96% urmaresc o extindere moderata a afacerii.


 In ordine descrescatoare a frecventelor inregistrate, urmeaza extinderea rapida a afacerii (4,89%), reducerea dimensiunii afacerii (3,85%), inchiderea afacerii (2,42%) si vanzarea afacerii (0,91%).

Analiza obiectivelor in functie de apartenenta regionala a IMM-urilor releva urmatoarele diferente mai mari fata de media esantionului investigat:


-    regiunea Nord Est presupune ponderi mai mari ale IMM-urilor care indica drept obiectiv extinderea moderata a afacerii (52,56%) in timp ce nici un intreprizator nu a optat pentru inchiderea afacerii;

-    companiile din Sud Est se evidentiaza prin frecvente crescute in randul intreprinderilor care vizeaza extinderea rapida a afacerii (12,38%) si inchiderea afacerii (5,71%);

-    entitatile din regiunea Vest inregistreaza ponderi mai ridicate ale organizatiilor care au punctat reducerea dimensiunii afacerii (5,56%) si vanzarea afacerii (5,56%);
Noi reguli privind SPONSORIZAREA
Noi reguli privind SPONSORIZAREA

Vezi detalii

37 documente utile pentru Asociatiile de Proprietari
37 documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Vezi detalii

Achizitii de servicii din afara Romaniei
Achizitii de servicii din afara Romaniei

Vezi detalii



-    IMM-urile din regiunea de Nord Vest presupun procente mai mici ale organizatiilor care indica extinderea rapida a afacerii (2,65%), in timp ce nici un intreprinzator nu a optat pentru vanzarea afacerii;

-    intreprinderile din zona de Centru se evidentiaza prin ponderi mai ridicate in ceea ce priveste mentinerea afacerii la dimensiunile actuale (67,82%) si prin ponderi mai mici in ceea ce priveste extinderea moderata a afacerii (24,26%), precum si vanzarea afacerii (0,50%).

Sursa: Carta Alba a IMM-urilor din Romania, Editia 2015

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Votati articolul "Obiectivele intreprinderilor mici si mijlocii. Analiza":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi





Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special "Cote reduse de TVA in 2019"
Club Contabilitate

VIDEO

X
Atentie contabili!
TVA redus in 2019 - ce capcane ascunde O.U.G. nr. 89/2018?

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti.
Abonati-va la Newsletter-ul InfoTva.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special.

"Cote reduse de TVA in 2019"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016