Atentie contabili!


Modificari importante privind planul de conturi!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!
 
 
 
 

Obiectivele intreprinderilor mici si mijlocii. Analiza

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
de Ioana Andreea Pavel la 23 Oct. 2015 Exclusiv
Tags: obiective, intreprinderi mici, intreprinderi mijlocii, ponderi, imm

Rezultatele cercetarii referitoare la obiectivele intreprinderilor din Romania pentru urmatorii doi ani evidentiaza ca 53,89% din organizatii vizeaza mentinerea afacerii la dimensiunile actuale, in timp ce 33,96% urmaresc o extindere moderata a afacerii.


 In ordine descrescatoare a frecventelor inregistrate, urmeaza extinderea rapida a afacerii (4,89%), reducerea dimensiunii afacerii (3,85%), inchiderea afacerii (2,42%) si vanzarea afacerii (0,91%).

Analiza obiectivelor in functie de apartenenta regionala a IMM-urilor releva urmatoarele diferente mai mari fata de media esantionului investigat:


-    regiunea Nord Est presupune ponderi mai mari ale IMM-urilor care indica drept obiectiv extinderea moderata a afacerii (52,56%) in timp ce nici un intreprizator nu a optat pentru inchiderea afacerii;

-    companiile din Sud Est se evidentiaza prin frecvente crescute in randul intreprinderilor care vizeaza extinderea rapida a afacerii (12,38%) si inchiderea afacerii (5,71%);

-    entitatile din regiunea Vest inregistreaza ponderi mai ridicate ale organizatiilor care au punctat reducerea dimensiunii afacerii (5,56%) si vanzarea afacerii (5,56%);

-    IMM-urile din regiunea de Nord Vest presupun procente mai mici ale organizatiilor care indica extinderea rapida a afacerii (2,65%), in timp ce nici un intreprinzator nu a optat pentru vanzarea afacerii;

-    intreprinderile din zona de Centru se evidentiaza prin ponderi mai ridicate in ceea ce priveste mentinerea afacerii la dimensiunile actuale (67,82%) si prin ponderi mai mici in ceea ce priveste extinderea moderata a afacerii (24,26%), precum si vanzarea afacerii (0,50%).

Sursa: Carta Alba a IMM-urilor din Romania, Editia 2015
Ioana Andreea Pavel de Ioana Andreea Pavel
Redactor Fiscalitatea.ro si InfoTVA.ro

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri




Votati articolul "Obiectivele intreprinderilor mici si mijlocii. Analiza":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal

Atentie contabili!

Modificari importante privind cotele de TVA!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti!

Abonati-va la Newsletter-ul InfoTVA.ro si descarcati GRATUIT Raportul Special!
"PLANUL DE CONTURI- modificari aduse de Noul Cod Fiscal" 
[x]